quote:
Och, AQ staat niet bekend om z'n serieuze kwaliteitposts dus negeer de beste jongen maar. Je kunt in plaats daarvan beter naar z'n scheve smoel kijken in onderstaand filmpje:quote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh, wacht ff... mij wordt een vraag gesteld, ik geef antwoord en ik krijg meteen
[_] geschikt
[x] ongeschikt
voor m'n kiezen.
Als je een antwoord kan verwachten dat je niet aanstaat, moet je de vraag niet stellen.
Dat is een maskerquote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Och, AQ staat niet bekend om z'n serieuze kwaliteitposts dus negeer de beste jongen maar. Je kunt in plaats daarvan beter naar z'n scheve smoel kijken in onderstaand filmpje:
Z'n laatste aan het woord ging werkelijk NERGENS over.. Best jammer...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is een masker![]()
En daaruit blijkt dat ik toch een aardig woordje over de grens spreek
P.S. dat van die kwaliteitsposts snap ik niet maja volgens mij is de de schuld van Disjfa!
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Och, AQ staat niet bekend om z'n serieuze kwaliteitposts dus negeer de beste jongen maar. Je kunt in plaats daarvan beter naar z'n scheve smoel kijken in onderstaand filmpje:
lolquote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Kan ik dat niet automatiseren want is zo'n gedoe steeds!
Je weet hetquote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Poit het volgende:
[..]
lol
Vraag aan disjfa of hij een programma schrijft waarbij je kan kiezen onder welke user je post.. Scheelt je een hoop in- en uitlog werk
De hater...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet het![]()
Maar doet die toch niet
Die jongen heeft een pak haat in zijn donder dat wil je niet weten!quote:
En toch geef ik hem geen ongelijk.. Het komt ergens vandaan!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die jongen heeft een pak haat in zijn donder dat wil je niet weten!
Met Rock Band of Guitar Hero WT? (of is dat nu een gevaarlijke vraag?)quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
En toch geef ik hem geen ongelijk.. Het komt ergens vandaan!
Die gast kan rocken man!! Damn!
Ik zag hem ooit in zo'n filmpje op youtube! Damn wat kan die kerel rocken! Hij sloeg eerst dat hele drumstel in elkaar en die gitaar rockte die helemaal af die versplinterde helemaal en toen ging die gewoon als een malle op potten en pannen slaan!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
En toch geef ik hem geen ongelijk.. Het komt ergens vandaan!
Die gast kan rocken man!! Damn!
quote:
Totaal geen gevaarlijke vraag aangezien jij het juiste front ondersteundquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met Rock Band of Guitar Hero WT? (of is dat nu een gevaarlijke vraag?)
WUTANG is toch iets van Kung Fu Panda? Die missie ofzo? Dan moet je naar die WUTANG bergen ofzo om te vechten tegen Gorilla Army?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon homo.
Maar John is ook gangster. Hij heeft nummers gemaakt met WUTANG
Natuurlijk!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
DGVF Fanlist:
BB-King (Fok!)
Chaos-Zero (Fok!)
Jovatov (Fok!)
Motorhoofd (Fok!)
Poit (Fok!)
SpankmasterC (Fok!)
Tinuzzz_Talpa (Fok!)
Twarres (Fok!)
Yari (Fok!)
Hihi Poit staat er nog op
WuTangClan..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WUTANG is toch iets van Kung Fu Panda? Die missie ofzo? Dan moet je naar die WUTANG bergen ofzo om te vechten tegen Gorilla Army?
Ik de film nog niet alleen de game! Die was ook wel tof!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
WuTangClan..
Film gister nog in Full HD gezien. Was trouwens een lache film
Game moet ik nog fixen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik de film nog niet alleen de game! Die was ook wel tof!
Ik heb hem aan Heintje verkocht! Denk dat je hem wel kunt kopen zodra die er klaar mee is!quote:
KPN ?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem aan Heintje verkocht! Denk dat je hem wel kunt kopen zodra die er klaar mee is!
Het ging niet echt over de telefoonquote:Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef Poit het volgende:
Ohja!! je phone was gejat toch? Ik betaal daar een verzekering voor.. Kost een paar duiten maar ik wil dat risico echt niet nemen... Ik woon nog steeds in Gouda natuurlijk
Tijd voor een appelsapje!quote:
Koeiquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tijd voor een appelsapje!
En nog ff beetje aanklote en ff kijken wie er bij Pauw en Witteman komenHoop iets tofs!
Misschien Koei over der Weblog!
Want je moest afwassen, daarna wachten en vervolgens ook nog afdrogen!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef koei het volgende:
ze hadden me wel gevraagd daarvoor Aquila, maar ik had geen tijd vanmiddag
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Want je moest afwassen, daarna wachten en vervolgens ook nog afdrogen!
quote:
Hmmmmpie!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier moet Koei keihard op reageren!
Of anders een lekkere taart gaan bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |