NEE!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Wij negeren je hier niet hoor koeitje!
SD!!! Heb ik Singstar gewonnen?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NEE!
in goed overleg hebben we besloten dat jij je beter op drummen kan richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drummen kan ik al een beetje.. Zingen totaal niet!! Ik heb echt de oefening nodig SD!!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Lars Ulrich gaat ook niet ineens de microfoon van James Hetfield afpakken omdat hij nog moet oefenen!!!!!! !quote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Drummen kan ik al een beetje.. Zingen totaal niet!! Ik heb echt de oefening nodig SD!!!
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NEE!
in goed overleg hebben we besloten dat jij je beter op drummen kan richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Pijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Skate 2
http://skatereel.ea.com/members/1/4000055/61465.aspx
Raarquote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Skate 2
Auch indeed.. Al beweegt z'n been wel raar bij de impact..quote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Skate 2
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Skate 2
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:26 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Xdoos heeft het net begevenSlecht nieuws komt in drieen... Vrijdag wortelkanaalbehandeling wat nog steeds fucking veel pijn doet, zaterdag bleek de koppakking van de motor van mijn auto lek te zijn wat weer zo'n 600 euro gaat kosten, nadat ik net voor de kerst een reparatie van 800 euro had... en nu mijn xdoosje ook dood...
aww... da's gemeen... maar ik moest wel lachen!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:30 schreef Poit het volgende:
Kut van je wortelkanaalbehandeling en auto.. Ik weet allebei hoe het voelt...
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
aww... da's gemeen... maar ik moest wel lachen!
Dat was toen der tijd het einde van mijn eerste auto. Die dingen komen altijd ongelegen. K*t voor je..quote:Op maandag 26 januari 2009 18:26 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Xdoos heeft het net begevenSlecht nieuws komt in drieen... Vrijdag wortelkanaalbehandeling wat nog steeds fucking veel pijn doet, zaterdag bleek de koppakking van de motor van mijn auto lek te zijn wat weer zo'n 600 euro gaat kosten, nadat ik net voor de kerst een reparatie van 800 euro had... en nu mijn xdoosje ook dood...
Microsoft is toch een Amerikaans bedrijf?quote:
Ik vind krakbak wel een originele naam voor een xbox.quote:
oi! mijn grapje....quote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Microsoft is toch een Amerikaans bedrijf?
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Fallen het volgende:
snorrie...
Is gewoon omdat ik geen Xbox360 heb en er wel graag 2 zou willen hebben ivm sommige games.
2 ookquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Fallen het volgende:
snorrie...
Is gewoon omdat ik geen Xbox360 heb en er wel graag 2 zou willen hebben ivm sommige games.
En dat is natuurlijk de keiharde realiteitquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit pest ons alleen maar omdat ie verliefd op ons is!
quote:Uw bestelling:
1x Power Unlimited 1 jaar (Street Fighter IV voor PS3) E 55,00
Je verpest me grapje!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Poit het volgende:
[..]
2 ookIs wel nodig voor backup
En al zou de Elite dezelfde prijs hebben als de Arcade dan had ik er ook een gekocht.
quote:
Ik dacht dat jij ondertussen al ouder was dan 14 Poit...quote:
Da's een vraag die niet van belang is aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:00 schreef koei het volgende:
Maarre Fallen, ben jij een one topic fly of word je een vaste SC bezoeker? In dat laatste geval is even netjes voorstellen wel belangrijk natuurlijk! En dan met name de vraag Rock Band of Guitar Hero: World Tour...
Het beste pleepapier dat er isquote:Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ondertussen al ouder was dan 14 Poit...
ey, ik ben wel al vaker langs gewaaid, maar aangezien iederen altijd te druk is met z'n eigen homies...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:00 schreef koei het volgende:
Maarre Fallen, ben jij een one topic fly of word je een vaste SC bezoeker? In dat laatste geval is even netjes voorstellen wel belangrijk natuurlijk! En dan met name de vraag Rock Band of Guitar Hero: World Tour...
quote:
Koning!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
ey, ik ben wel al vaker langs gewaaid, maar aangezien iederen altijd te druk is met z'n eigen homies...
Maareh, voorstellen?
Damn, okay... als 't mot.
Maar Rock Band uiteraard, althans qua muziek (NIN-pack FTW!)... qua instrumenten geen idee.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
ey, ik ben wel al vaker langs gewaaid, maar aangezien iederen altijd te druk is met z'n eigen homies...
Maareh, voorstellen?
Damn, okay... als 't mot.
Maar Rock Band uiteraard, althans qua muziek (NIN-pack FTW!)... qua instrumenten geen idee.
OH NOES!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welkom in de familie mijn zoon!
quote:
quote:
Iedereen pekt hier Koei af lijkt het welquote:
Ja Aquila! Zeg er wat van!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iedereen pekt hier Koei af lijkt het wel![]()
Ere wie eer toekomt..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
euh, wacht ff... mij wordt een vraag gesteld, ik geef antwoord en ik krijg meteenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |