Disjfa heeft toch alle plaatjes en prenten van hun? Daarom deze TT!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Nick & Simon
En ja, ik ben een enorm stuk manvlees.
Waarom zou die? hij kan ook de hele dag Oranje TV kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa heeft toch alle plaatjes en prenten van hun? Daarom deze TT!
wroarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Nick & Simon
En ja, ik ben een enorm stuk manvlees.
Serieus.. Gast.. Ik sta lekker voor mezelf te koken.. Moet even wachten tot de pasta gaar is.. Ververs in de tussentijd deze pagina en ik heb pardoes geen honger meer... Bedankt..quote:
Goed voor de lijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus.. Gast.. Ik sta lekker voor mezelf te koken.. Moet even wachten tot de pasta gaar is.. Ververs in de tussentijd deze pagina en ik heb pardoes geen honger meer... Bedankt..
Dat is in het centrum, en daarom ga ik er ook wel heenquote:
quote:
Jij als fan mag me op de hoogte houden als ze naar So What komen.. Dat is immers 5 minuten lopen bij m'n huis vandaan..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Nee maar echt, als Believe is a Doubt zich een keer verlaagd tot Gouda niveau, moet je er heen gaan, want ze zijn immers; de beste band van nederland
Ik zal ze vanavond vragen of ze toevallig een privé concertje voor je willen spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij als fan mag me op de hoogte houden als ze naar So What komen.. Dat is immers 5 minuten lopen bij m'n huis vandaan..
Oh, De Gonz mag ook, Da's 6 minuten
*fab*quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond vragen of ze toevallig een privé concertje voor je willen spelen
Dat is het al een hele tijd sinds jij er bent, maar héquote:
Wat ben je ook een vuilak af en toe Disjaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is het al een hele tijd sinds jij er bent, maar hé
Ik heb ook niets beters te doen dan mensen afzeikenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar 9 van de 10 posts van jou die hebben betrekking op mij
Toch ben je wel tof Disjafaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb ook niets beters te doen dan mensen afzeikenSchijnt een specialiteit te zijn.
Als ik die opendeurtjes zie schop ik. Het blijft een tweeweg.
Nee, tof is een understatement...quote:
Holy Polygon Lasso Batman!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, tof is een understatement...
disjfa is een focking GOD!!!
[ afbeelding ]
Als ik eerlijk ben eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Poit het volgende:
Nee joh!!!! Is juist een compliment
Maar hoe is dat nou? Zo'n abo? De centen waard?
Hmm, ok, bedankt voor de eerlijkheid!!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:14 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben eigenlijk niet.
Maar ach, die 4 euro per maand... Ik ben wel eens meer geld kwijtgeraakt met dommere beslissingen.
Ik heb in ieder geval Fok! gesteund![]()
Ben in ieder geval niet van plan om het te nog een keertje te doen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 04:57 schreef Poit het volgende:
A KUUUUU TJEEEEEE
http://www.ibood.com/nl/nl
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
Doe mee met het grote FOK! Worms kampioenschap 2009!
Klasse gedaan Rossdale!
Geen speld tussen te krijgen. Geniaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)the_netherlands.html
Die gast is een baas
Onterecht jaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Geniaal.
We kunnen er gewoon niks aan doen, Geert gaat gewoon vervolgd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |