Ik heb co-op nog helemaal niet gedaan online, ooit een keer spiltscreen. Zal vast wel iets op level 2 hebben... We kwamen er allebei wel achter dat we niet zo goed in die game zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef Fallen het volgende:
Rondje Resistance2 doen dan binnenkort...?
Heb een Spec-op op level 28, een medic op level 8 en een soldier op level 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb co-op nog helemaal niet gedaan online, ooit een keer spiltscreen. Zal vast wel iets op level 2 hebben... We kwamen er allebei wel achter dat we niet zo goed in die game zijn
Maar ik wil het wel eens proberen hoor.. Als je durft met een extreme noob als ikSure, moet wel te doen zijn... alleen moet je eigenlijk met minimaal 3 mensen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een headset hebben is een pre...
Maar goed, ik ga een slapen... morgen weer een drukke en lange dag...
Truste
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Ik ben niet zo'n klauteraar.. Net Rocknrolla gekeken.. Aardige film..quote:
Ik vond m ook wel aardig ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Net Rocknrolla gekeken.. Aardige film..
'cause you don't play online on your P-S-3quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Poit! Nog een reden om Killzone 2 te halen! AIR GUITAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:52 schreef disjfa het volgende:
[..]JAAAA DOOD AAN KPN
DOOD AAN DE MAATSCHAPPIJ
WHOOO
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het verschil tussen Aldi en Super de Boer of Aldi is echt wel het geld waard.
Ja, logisch... in het eerste geval koop je alles dubbel, daarna alleen bij de Aldi... duh!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Het verschil tussen Aldi en Super de Boer of Aldi is echt wel het geld waard.
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat er dan aan de hand is dat je zo een hekel hebt aan de KPN.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:49 schreef Edwinuss het volgende:
Edje heeft vandaag boodschappen gedaan bij de Aldi![]()
DOOD AAN KPN.
DAT MAG NIET BEKEND GEMAAKT WORDEN HEEFT EDJE TEGEN MIJ GEZEGD!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat er dan aan de hand is dat je zo een hekel hebt aan de KPN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Leugenaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn abbo zou verlopen op 21 Januari. 3 maanden daarvoor gebeld om het op te laten zeggen, daarna kwam de persoon die ik sprak met een retentie aanbod. Daar ben ik toen op in gegaan.
Later op de dag heb ik me toch bedacht en heb ik het laten annuleren. De persoon die ik toen sprak zei dat het niet meteen kon maar hij het de volgende dag in orde zou maken. Vertrouwende daarop het gesprek afgesloten.
Nu krijg ik een brief van het incasso bureau, hier staat een bedrag van bijna 1200 euro op. Ten eerste gebeld naar KPN.
Ze hebben mijn abonnement beëindigd en de overige maanden in rekening gebracht ( persoon die ik nu sprak kon geen uitspraak doen over wat voor abonnement het was )
Ik ga het eerst gewoon betalen, heb inmiddels KPN een mail gestuurd hierover en een brief is gister op de post gegaan.
Ow, en AQuila, ik heb je wat anders verteld. JIj gelooft toch alles
Daar is niets leugenaar aan. Wie gaat jouw nu ooit nog iets serieus vertellenquote:
Dat is best klote. Als het goed is zou je bij het aangaan van een koopovereenkomst (wat dit dus ook is) een bedenktijd van 3 werkdagen moeten hebben. Als jij inderdaad de volgende dag hebt teruggebeld om door te geven dat je wilde afzien van hun aanbod moeten ze gewoon de koop/verlenging ontbinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn abbo zou verlopen op 21 Januari. 3 maanden daarvoor gebeld om het op te laten zeggen, daarna kwam de persoon die ik sprak met een retentie aanbod. Daar ben ik toen op in gegaan.
Later op de dag heb ik me toch bedacht en heb ik het laten annuleren. De persoon die ik toen sprak zei dat het niet meteen kon maar hij het de volgende dag in orde zou maken. Vertrouwende daarop het gesprek afgesloten.
Nu krijg ik een brief van het incasso bureau, hier staat een bedrag van bijna 1200 euro op. Ten eerste gebeld naar KPN.
Ze hebben mijn abonnement beëindigd en de overige maanden in rekening gebracht ( persoon die ik nu sprak kon geen uitspraak doen over wat voor abonnement het was ) ( Dus van Oktober 2008 t/m Januari 2010 ) Volgens mij staat dit er gewoon als een soort afkoopsom, aangezien ik die bestelling heb laten annuleren.
Ik ga het eerst gewoon betalen, heb inmiddels KPN een mail gestuurd hierover en een brief is gister op de post gegaan.
Ow, en AQuila, ik heb je wat anders verteld. JIj gelooft toch alles
Officieel 7 Werkdagenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat is best klote. Als het goed is zou je bij het aangaan van een koopovereenkomst (wat dit dus ook is) een bedenktijd van 3 werkdagen moeten hebben. Als jij inderdaad de volgende dag hebt teruggebeld om door te geven dat je wilde afzien van hun aanbod moeten ze gewoon de koop/verlenging ontbinden.
Nadeel is alleen dat, omdat alles mondeling is gegaan, het moeilijk te bewijzen is dat je inderdaad aangegeven hebt van het aanbod af te zien.
Succes!
Hij liegt tegen jullie bedoelde ik!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar is niets leugenaar aan. Wie gaat jouw nu ooit nog iets serieus vertellenJe moeder doet dat denk ik nog niet eens
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij liegt tegen jullie bedoelde ik!
Druif
Edje dwing me niet om die documenten vrij te gevenquote:
Ik dwing je nu op ze vrij te geven, net als de documenten die je over mij schijnt te hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje dwing me niet om die documenten vrij te geven
Jij kunt niet Edje zijn documenten vrij laten gevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik dwing je nu op ze vrij te geven, net als de documenten die je over mij schijnt te hebben.
Waarom zou hij dat niet kunnen dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kunt niet Edje zijn documenten vrij laten geven
Zijn security clearance is niet hoog genoeg! Dat kan alleen Edje of ik!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet kunnen dan.
ptsh. Als kpn al 1200 euro door zijn security clearance kan krijgen, wat kan Rkatier dan. Zeker meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn security clearance is niet hoog genoeg! Dat kan alleen Edje of ik!
Zijn eigen documenten kunnen wel maar die doen nu niet ter zake lijkt me?!!
Waar heb je het in godsnaam overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
ptsh. Als kpn al 1200 euro door zijn security clearance kan krijgen, wat kan Rkatier dan. Zeker meer.
Enige die dat dan niet kan zou jij zijn
Ik lul uit mijn nek, zoals normaal. En nu.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het over een PM van edje!
AWESOME!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel vet grappigquote:
U spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef disjfa het volgende:
Ja, in GH is het leuk. Maar als je er naar moet kijken
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Tweaker_5502I'VE CREATED HIM!
Wat voor soort film heb je zin in? The Boy in the Striped Pyjamas is erg goed, maar daar wordt je niet echt vrolijk van. Seven Pounds is kut. Oorlogswinter is ook een goede film en Yes Man en Bedtime Stories zijn gewoon leuke feel good movies. Righteous Kill is niet zo boeiend. Revolutionairy Road en Valkyria heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik nog niet over oordelen. Beide films krijgen wel goede kritieken. Voor meer filminfo zie mn blogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vond m ook wel aardig ja.
Koei, welke van de films nu in de bios is een beetje de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |