Moet je zeker doen!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga Skate 1 er maar weer eens ingooien.. Skate 2 lijkt me ook wel ok maar geen zin om daar centen aan uit te geven..
Ik werk bij KPN, gisteren nog naar Marco Borsato geweest. Leuk feestje met lekker eten, veel pils en kutmuziekquote:Op maandag 26 januari 2009 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
Oh. Nee. die speel ik nog niet. Zit eerst met een enorme schuld die ik moet aflossen. Ik HAAT kpn vanaf nu.
Het is afwachten op een reactie van mijn brief. Werk zelf bij een grote kabelmaatschappij en weet hoe het gaat. Ben zeer voorzichtig met alles.
Zou je mij kunnen helpen dan ?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik werk bij KPN, gisteren nog naar Marco Borsato geweest. Leuk feestje met lekker eten, veel pils en kutmuziek
Volstrekt random nummers dude!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
dude..
Ik heb Skate 1 echt te weinig tijd gegeven. Heb hem 2e hands op de kop getikt ooit, 1 keer een uurtje gespeeld daarna niet meer. Al vond ik hem wel erg tof.. Volgens mij kwam het door Metal Gear Solid 4quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je zeker doen!
Maar Skate 2 is weer geweldig zeg, alles net iets beter en meer
Wat ik ook tof vind is dat de moeilijkheidsgraad lekker hoog ligt, de eerste challenges van skate 2 zijn ongeveer net zo lastig als de laatste van skate 1. Skate 2 hebben ze dus echt voor de fans van skate 1 gemaakt en dat verdient respect!
En elke game met Rob Dyrdek zou ik al spelen
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij zoveel haten als dat ze jou haten.. No, I'm goodquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volstrekt random nummers dude!![]()
Poit! Edje haat je dus vanaf nu
Waarom ga je daar heen?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik werk bij KPN, gisteren nog naar Marco Borsato geweest. Leuk feestje met lekker eten, veel pils en kutmuziek
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die mij zoveel haten als dat ze jou haten.. No, I'm good
Een betere reden om een game te laten liggen kan ik niet bedenken!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb Skate 1 echt te weinig tijd gegeven. Heb hem 2e hands op de kop getikt ooit, 1 keer een uurtje gespeeld daarna niet meer. Al vond ik hem wel erg tof.. Volgens mij kwam het door Metal Gear Solid 4
Ik werk in een winkel van KPN, heb gelukkig niks met die verdere administratie te maken behalve de zeikende klanten in de winkel die ik niet kan helpenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waarom ga je daar heen?ik heb meteen minder vertrouwen in rockband.
Een vriend van me werkt bij de HI klantenservice en heeft me een tijdje terug gewoon 100 euro gegevenIk hoefde 3 maand m'n rekening niet te betalen
Ik denk dat alleen de users Roeloef Kremer, Emarwii en Tweaker nummer nogwat jou niet haten..quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haat iemand mij
![]()
Wie dan allemaal
Tweaker_5502quote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de users Roeloef Kremer, Emarwii en Tweaker nummer nogwat jou niet haten..
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar waarom ik daar heen ging? Met collega's bier zuipen en vreten voor niks! Zou gek zijn als ik niet zou gaan.
Heb ik die net gemist?quote:
Ik ga m nu ook kijkenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:24 schreef Poit het volgende:
Ik zit nu vanaf uitzending te kijken.. Had het ook gemist.
Cursus Brabants Versiertruuks les 1. Altijd handig om Laniboekje te versieren!![]()
![]()
De afwas zal nu wel droog zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef koei het volgende:
Zo, nog één avondje rainbow six vegas en ik heb rank adelaarDan nog maar 50.000 punten voordat ik Elite ben en het spel echt helemaal heb uitgespeeld! Mn eerste shooter wordt dat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |