Edje!quote:
De enige wormen die ik heb zijn ergens anders.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje!![]()
Heb jij Worms? Of ga je het kopen voor maar 400 puntjes?
Doe dan mee aan het Toernooitje en win grote prijzen!
quote:
Ben ik ff blij dat ik RemKo heetquote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ELPRESADOR! Er is een nieuwe baas!
http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.html
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ELPRESADOR! Er is een nieuwe baas!
http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.html
Die begon toch met een kerel die voorover bukte?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef koei het volgende:
Zo, vanavond 7 pounds en Milk gezien. 7 pounds was erg voorspelbaar en daarom niet de moeite waard. Milk was wel een prima film, zeker als je niet weet hoe de homobeweging gestart is en wie Milk is.
Ik heb geen enkele voorover gebukte man gezien in de filmquote:Op maandag 26 januari 2009 06:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die begon toch met een kerel die voorover bukte?
quote:
Je gaat vanzelf aan Rock Band doen koei.. Dat kán gewoon niet andersquote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef koei het volgende:
Ik doe niet aan Rock Band Poit! En momenteel ook nog niet eens aan Guitar Hero: World Tour
Ze komt er nog wel achter.. Uiteindelijk wordt ze beter en mist ze wat.. Het geeft verder ook niet.. Van fouten leert men nou eenmaal..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef disjfa het volgende:
Je bent te casual Koei! Kan je niets aan doen. Koeien zijn dat nou eenmaal. Als ik langs een weiland loop zie ik die gekke koeien toch ook niet ineens actief bezig zijn met DDrDat past er gewoon niet bij.
Er zijn ook mensen die genoegen nemen met minder. Dat vinden ze zat. Die mensen zijn er en ik denk dat Koei het nooit zal inzien. Dat kan poit! Dat kan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze komt er nog wel achter.. Uiteindelijk wordt ze beter en mist ze wat.. Het geeft verder ook niet.. Van fouten leert men nou eenmaal..
Ben aan het kijken as we speak!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die genoegen nemen met minder. Dat vinden ze zat. Die mensen zijn er en ik denk dat Koei het nooit zal inzien. Dat kan poit! Dat kan.
En vanavond lekker rumbelen
Heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach, koei houdt nu eenmaal niet van toffe muziek, dat merkten we al bij Jaap thuis.
Poit: "Koei, welk nummer wil je zingen?"
Koei: "Doe maar een rustige..."
Poit: "HALLO! Dit is Rock Band, niet "Doe-maar-een-rustig-nummer" Band!"
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben aan het kijken as we speak!!!
[..]
Heb ik dat gezegd?![]()
Damn wat ben ik tof!!
Ik ben anders die avond ook nog met de auto terug naar Gouda gegaan heurquote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
soms is het wel handig om een bob in het gezelschap te hebben om je aan je eigen toffigheid te herinneren.
Ik kan me die quote ook niet meer herinneren hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben aan het kijken as we speak!!!
[..]
Heb ik dat gezegd?![]()
Damn wat ben ik tof!!
Ik werd de ochtend erna om half 1 wakker toen iedereen al weg was waardoor ik nu nogsteeds een tent van disjfa hier heb liggen...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben anders die avond ook nog met de auto terug naar Gouda gegaan heur
Ik was alleen zo enorm impressed van m'n eigen skills dat ik dat gewoon vergeten ben!!!
Stiekem was ik zwaar impressed door de awesomesauce die RB met zich meebrengt
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ik werd de ochtend erna om half 1 wakker toen iedereen al weg was waardoor ik nu nogsteeds een tent van disjfa hier heb liggen...
Nee, zo tof ben ik gewoon Koei..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan me die quote ook niet meer herinneren hoorVolgens mij heeft SD die gewoon zelf bedacht!
Huhuh... Tent... Huhuhh..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ik werd de ochtend erna om half 1 wakker toen iedereen al weg was waardoor ik nu nogsteeds een tent van disjfa hier heb liggen...
Ge weet.. Vooral het eindequote:
wow, let's take a trip down memory-lane...quote:
Ik kan het me niet voorstellen...quote:
Ik was echt zo'n enorme fan van dat nummer.. Die clip maakte hem echt helemaal compleet!!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
wow, let's take a trip down memory-lane...
LITTLE PIG, LITTLE PIG LET, ME IN!
Dit is echt lang geleden, wel tof om nog een keer terug te zien/horen. Ooit nog als single gekocht...
Volgens mij wil je het gewoon niet zien koei.. Een en al toffigheid. Heb ik geleerd van Spankyquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen...
En disjfa, ik moet volgende maand een keer naar zoetermeer met de automobiel, dus dan breng ik hem wel even langs als je thuis bent. Ben ik er ook vanaf
Een leerling mag z'n meester niet overstijgen natuurlijk..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef koei het volgende:
Spanky is wel tof inderdaad, maar bij zijn kwaliteiten kom jij niet eens in de buurt!
Wij negeren je hier niet hoor koeitje!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef koei het volgende:
Ze negeren me in GCC poitMaar het was SD's prijsvraag, dus misschien kun je nog even bij hem zeuren!
Wie zijn de andere dan? Ik dacht dat jij alleen heerscher wasquote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb mijn input al gegeven, je moet die andere ER's even lastig vallen Poit
Gast!! Singstar is KONING!! Ik heb deel 1 al en een shitload aan DLC. Echt geweldig om om half 4 terug te komen van het stappen en dan nog zo lam als een aap Singstar te spelen. Met camera natuurlijk om het de volgende dag nog terug te kunnen zienquote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef disjfa het volgende:
Je wilt singstar winnenIk wil ook wel even op je hoofd poepen hoor Poit. Zelfde winst zou je dan hebben
Oh, en de RR is wel ok, de Rumble zelf is tof, leuke winnaar, de overig wedstrijden grotendeels geskipped..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef disjfa het volgende:
Je wilt singstar winnenIk wil ook wel even op je hoofd poepen hoor Poit. Zelfde winst zou je dan hebben
Dat ben ik natuurlijk ook, maar Lizardtattoo, Morthill en Funk_You hebben ook zo'n kèk blauw kleurtje.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie zijn de andere dan? Ik dacht dat jij alleen heerscher was
Maar, maar, die komen hier nooit en ik durf niet buiten deze thread te postenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk ook, maar Lizardtattoo, Morthill en Funk_You hebben ook zo'n kèk blauw kleurtje.
Damn, moet ik ook eens doen, PS3 en Singstar meenemen naar scouting.... volgens mij vinden ze dat geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef koei het volgende:
SingStar 3 is wel de tofste trouwens. Heeft een leuke tracklist, zeker in vergelijking met SingStar 2. Maar SingStar Disney rockt gewoon, ondanks de slechte tracklist. Die was afgelopen vrijdag het populairste! Zelfs populairder dan Boogie Superstar die mijn padvinders opvallend genoeg ook geweldig vonden
Dan heb ik Singstar 3 dus nodig om nog dichter bij de tofheid van Spanks te komenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef koei het volgende:
SingStar 3 is wel de tofste trouwens. Heeft een leuke tracklist, zeker in vergelijking met SingStar 2. Maar SingStar Disney rockt gewoon, ondanks de slechte tracklist. Die was afgelopen vrijdag het populairste! Zelfs populairder dan Boogie Superstar die mijn padvinders opvallend genoeg ook geweldig vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |