Echt vet! Jammer dat er gier geen pathe in den buurt isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef koei het volgende:
Alweer niet de lapo
Ik heb een pathe unlimited pas, daarmee kun je onbeperkt naar de film (wel maar 1 film tegelijk) voor 18 euro per maand bij alle pathe bioscopen. En aangezien Den Haag er drie heeft draait vrijwel elke film hier
Beetje jammer dat je een slang in het water nodig hebt. Toffer als je over land heen kunt vliegen natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
Koei jij hebt toch iets van dat je net zo vaak naar de bios kan als je wil?
Wat is dat precies?
Wat een bazen ding dit
Valkyria is een kutactrice, heeft nog geen fuck gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef koei het volgende:
[..]
Wat voor soort film heb je zin in? The Boy in the Striped Pyjamas is erg goed, maar daar wordt je niet echt vrolijk van. Seven Pounds is kut. Oorlogswinter is ook een goede film en Yes Man en Bedtime Stories zijn gewoon leuke feel good movies. Righteous Kill is niet zo boeiend. Revolutionairy Road en Valkyria heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik nog niet over oordelen. Beide films krijgen wel goede kritieken. Voor meer filminfo zie mn blog
Dat ventje zet ook gelijk z'n 360 uit, had ik al nooit gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)roertje_pranken.html
Deze is ook tof
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
Omdat hij weggaat!![]()
Dat vertelde die tenminste!!
1. Ik heet geen Koos!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Koos Kansloos is weer aan het woord..
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
1. Ik heet geen Koos!
2. Hij heeft dat echt gezegd!
3. Dwing me niet om die documenten vrij te geven!
4. kijk ff dat filmpje
[..]
1. Ik heet geen Koos!
4. kijk ff dat filmpje
[..]
1. Ik heet geen Koos!
4. kijk ff dat filmpje
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat heb ik ook wel vakerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Denk ik effe in ONZ terecht gekomen te zijn![]()
OT, we zullen je missen Disjfa![]()
[ afbeelding ]
The boy in the striped pyjamas kom ik net van terug, en daar word je inderdaad niet vrolijk van, jezusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef koei het volgende:
[..]
Wat voor soort film heb je zin in? The Boy in the Striped Pyjamas is erg goed, maar daar wordt je niet echt vrolijk van. Seven Pounds is kut. Oorlogswinter is ook een goede film en Yes Man en Bedtime Stories zijn gewoon leuke feel good movies. Righteous Kill is niet zo boeiend. Revolutionairy Road en Valkyria heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik nog niet over oordelen. Beide films krijgen wel goede kritieken. Voor meer filminfo zie mn blog
Het is maar net of je Jim Carry een leuke acteur gaat vinden..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Is de film Yes Man goed? De trailer is erg leuk, ga er zondag heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |