quote:Mooiste Meisje van de Klas (TROS, Ned1, 21:31) - Een aflevering van tv-programma ‘Het mooiste meisje van de klas’ heeft in Vlaanderen geleid tot twee echtscheidingen. De programmamakers herenigden een vrouw met haar jeugdvriend van twintig jaar geleden. Beiden werden op slag weer stapelverliefd. Ze verlieten binnen twee weken hun echtgenoten en vier kinderen en gingen samenwonen. ”Een sprookje? De hel is het”, zegt ex-vrouw An van de nu gescheiden buschauffeur Rogier Van Briel uit Lommel donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. De vrouw heeft omroep VTM gevraagd de aflevering donderdagavond niet uit te zenden. Maar VTM weigert dat. De Nederlandse versie van Mooiste Meisje van de Klas ging donderdag weer van start met 1.285.000 kijkers (madl: 19.5%).
Gelukkig! Ik had geen betere inspiratie, behalve dan iets van "Spammers unite!"quote:
quote:
quote:Vraag / Antwoord
Wie is tong80?
Tong80 is een historisch figuur op www.fok.nl. Deze man heeft omstreeks de 400.000 posts, en post ongeveer 100 posts per dag. Zie ook: Baas
Hij is best aardig.
Een persoon die veel in VBL post maar er eigenlijk de ballen verstand van heeft.
Een buttbudy van SCH
Een trivialiteiten spuiende onbemiddelbare werkloze met een internetaansluiting. [vul aan]
quote:
Misschien vergeet Frenk je niet meer als je avatar in de OP komt.quote:
Nja, ik sta er al in, maar dan met mijn vorige (die hond helemaal rechts)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien vergeet Frenk je niet meer als je avatar in de OP komt.
Ah oké, dat is dan één onbekende avatar verklaard.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, ik sta er al in, maar dan met mijn vorige (die hond helemaal rechts)
Ik ken die van de M&M ook nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah oké, dat is dan één onbekende avatar verklaard.
Welk idool was hetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
Ik keek gisteravond maar sommige dingen kan ik me niet eens meer herinneren.
Hoe kon ik het niet wetenquote:
En?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:10 schreef Susi het volgende:
Een heel goedemorgen !
Ik ga zo de afleveringen van 't Schaep maar even terugkijken =)
Uh ja, was een klein zaaltje met een paar tafels. Scheelt dat ze de boeken op genre gesorteerd hadden, en was al snel duidelijk dat wat ik zocht ze niet hadden.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:01 schreef Susi het volgende:
Heb je trouwens snel gedaan, die boekenmarkt !
Oh nja ik vond Mosje ook wel erg leuk, ik zie 't vanavond wel. Zit nu in de tweede van 't Schaep.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:06 schreef DaFrenk het volgende:
WheheJa, dat accent werkt aanstekelijk ja
Dan voelt Gebak van Krul een stuk nepper aan, die heb ik overigens na de 2e aflevering niet meer gekeken.
Daar istie weerquote:
Ahja, vorige week gemist. En nu eigenlijk niet zo zin meer om te kijkenquote:
Is het weer in Nederland ?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ahja, vorige week gemist. En nu eigenlijk niet zo zin meer om te kijkenKijk meer uit naar de zomereditie
Ja, in de "probleemwijken".quote:
Nee, vind het niet zo bijzonder. Zweden vond ik ook te gek, daarom kijk ik ook uit naar de zomereditie waar ze hopelijk weer naar een ander land gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 21:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Is dat wat vermakelijk dan ? Ik vond die keer dat ie in Zweden was echt heel gaaf juist
Ga je meedoen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef Tabloid het volgende:
FRANK!
[ afbeelding ] [NL] Wipeout (apenkooi) [ afbeelding ]
Oh, er is een leeftijdsgrens, dat wist ik niet. Bij Wipeout in Amerika deden zulke broekies mee af en toequote:Op maandag 26 januari 2009 16:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Als er een tweede seizoen komt en ik ben 18 geef ik me op.
Ik dacht dat het 18 was.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, er is een leeftijdsgrens, dat wist ik niet. Bij Wipeout in Amerika deden zulke broekies mee af en toe!
Hm, denk dat het op zich wel logisch is. Je kan toch beste klappen krijgen tijdens dat parcours.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 18 was.
Ik ga eens kijken.
En je bent natuurlijk leerplichtig tot je 18e.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Hm, denk dat het op zich wel logisch is. Je kan toch beste klappen krijgen tijdens dat parcours.
Ik ga me niet opgevenMocht er nog eens iets komen met trefbal, wil ik wel
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk leerplichtig tot je 18e.
Waarom ''Baaaalluuuuhhhh''?quote:
't Had me grappig geleken als je je daadwerkelijk op ging geven !quote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waarom ''Baaaalluuuuhhhh''?![]()
Het lijkt me wel cool maar als het niet kan tja dat is het jammer.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef Susi het volgende:
[..]
't Had me grappig geleken als je je daadwerkelijk op ging geven !
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Susi het volgende:
Ik ga wel kijken, komt wel goed.
Bovendien presteren zenders het ook om nog een seizoen te produceren van series die niet liepen of populair waren, heb ik het idee
Whehequote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef Tabloid het volgende:
FRANK!
[ afbeelding ] [NL] Wipeout (apenkooi) [ afbeelding ]
Dennis Weening heeft ook Rock Nation gepresenteerd op RTL 5, maar daar was ie niet zo bijzonder in, ondanks dat muziek wel zijn ding is. Dit is komisch, dus misschien komt hij hier in wat meer los.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
WheheBen erg benieuwd hoe die twee het gaan doen, ken ze niet écht. Ja Dennis wel van WIDM en de NL versie van de Buzzcocks, maar geen idee hoe zijn commentaar zal worden
Tja, mee doen.. eerst benieuwd naar de voorwaarden
Ja ja.. nee, ik sta liever achter de cameraquote:Op maandag 26 januari 2009 18:46 schreef Susi het volgende:
Hup, kunnen die voorwaarden jou wat schelen, GÁÁN !
Ahja, dat heeft hij ook gedaan. Nooit naar gekeken. Ja, ben benieuwd hoe zijn komische kant is danquote:Op maandag 26 januari 2009 19:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Dennis Weening heeft ook Rock Nation gepresenteerd op RTL 5, maar daar was ie niet zo bijzonder in, ondanks dat muziek wel zijn ding is. Dit is komisch, dus misschien komt hij hier in wat meer los.
Heb ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja ja.. nee, ik sta liever achter de camera
Howdy!quote:
Ja prima!quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Susi het volgende:
Georgina niet ? Die is volgens mij niet vies van seks voor de wedstrijd
Was aan het twijfelen of ik dit ging kijken of 'Topverkopers' ben begonnen met heen en weer zappen, maar dat was toch niks. Uiteindelijk de IQ test afgekeken. Was wel een grote reclamespot voor BNN zegquote:
Nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Susi het volgende:
Hoe hebben jullie 'm zelf gemaakt ?
Straks WIDM weer
Mwoah, heb 'm in groep 8 gemaakt, ik hou me wel aan dat resultaat. En toch ; een IQtest is zo relatief als de pest. Volgens mij maak je de test beter naarmate je ouder wordt, en een IQ aan een eenmalige test meten is eigenlijk kek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Niet
Maar blijkbaar scoorde je toch hoger dan de bedoeling was![]()
Ja! Gaat zo weer beginnen
[TV SC #16] Welkom bij de crematie van de TV SCquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
OmgDit topic is ten dode opgeschreven zo
Ik denk dat ik Burn Notice even ga binnenhalenGeloof dat er een nieuwe aflevering is.
NCIS heb ik alquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:38 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zit NCIS nu al?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat moet ik de volgende keer zeggen
quote:
Of nietquote:
Ja maar mijn radio SC heb ik hier al: [3FM #1217] En ze zitten weer voor je klaar... Hallo! Hallo!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef DaFrenk het volgende:
Dit is natuurlijk het Film, TV & Radio SC.. dus je hoeft niet alleen TV te kijken natuurlijk
Ja daag we gaan hier niet over radio lullenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef DaFrenk het volgende:
Dit is natuurlijk het Film, TV & Radio SC.. dus je hoeft niet alleen TV te kijken natuurlijk
Nee, daar zit wat in.. naja, áls we maar wat te lullen hebben.. waar het dan ook over mag gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja daag we gaan hier niet over radio lullen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:56 schreef Susi het volgende:
Oh en ik ga trouwens (sorry Etcetera)
Fijne avond
Mooie wedstrijd was het vanmorgen hè?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef Susi het volgende:
Kijkt er verder nog iemand de AO, behalve Frits en ik ?
Ze heeft de halve finale ook gewonnen van een Russin, Serena is het dit keer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Ah, dat ken ik welEn dat kijk ik niet
![]()
Weet wel dat 1 van de Williams zusjes in de halve finale staat, en verder 3 Russinnen
Ik ook niet heel veel (meer, vroeger wel, ook zelf gespeeld), maar tijdens een Grand Slam rol ik er altijd vanzelf weer in.quote:
Ik mis een stapjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze heeft de halve finale ook gewonnen van een Russin, Serena is het dit keer.![]()
Ze speelt in de finale tegen Safina, ook al een zusje van.
Van Marat Safin, toernooiwinnaar in 2005quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis een stapjeSafina, zusje van.... Williams
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:31 schreef Susi het volgende:
Ah, fijn. Hopelijk leuker dan deze Australian Open finale /gaap
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef Tabloid het volgende:
Poll: In welk jaar is de TV SC verleden tijd?(februari) 2009 2009 2010 2011 2012 2013 Nooit Lieve Tabloid Dikke doei!
Ook een poll maken? Klik hier
Laat maar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar dan gaat je 100% score eraan.
quote:
Vroeger (quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:30 schreef Susi het volgende:
Ik kijk veel sporten, ben 't wel gewend dat niemand meekijkt
De Olympische Spelen is idd iets wat ik het afgelopen jaar gekeken heb, voor de rest eigenlijk zelden dat ik voor sport ga zitten. Wil wel eens met een scheef oog meekijken als wat op staat, maar echt ermee bezig ben ik er dan toch niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vroeger () keek ik wel eens voetbal, maar dat vind ik niks meer aan
Schaatsen is soms wel tof, wielrennen ook wel, en dan nog de grote toernooien zoals WK's/EK's en Olympische Spelen.
Oh, en als ik rondzap en ik zie een handbaluitzending dan blijf ik kijken
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat een grandioos programma is dat wipe-out!
Gruwelijk hoe gesloopt sommige mensen in de dizzy ronde zijn!
Eerste keer dat ik het op tv zie pas.![]()
![]()
Dat had ik net tijdens total wipeout.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:41 schreef DaFrenk het volgende:
Pf, ga je even op bed liggen moet je natuurlijk niet raar op kijken dat je dan ook daadwerkelijk in slaap valt. Nu voel ik me geloof ik nog brakkerMaar goed
Oh? Wat krijgen we te zien?quote:
Nee, opschieten doet het niet nee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:08 schreef Tabloid het volgende:
We posten veel in dit topic en we zitten niet eens op de laatste pagina.
Nieuw.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:09 schreef DaFrenk het volgende:
Kan ze nu even niet bekijken, maar is het oud materiaal of allemaal nieuw?
quote:
Die serie heb ik opgegevenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef Tabloid het volgende:
ik ga nu gebak van krul kijken op uitzending gemist.
Wat is het verschil tussen Topverkopers en datgeen wat een jaar of twee terug ook was, Dragons Den of iets ?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:19 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, goedemorgen samen
Zo eens even wat uitzendinggemist dingetjes terug kijken. Net Topverkopers terug gekeken, zometeen de laatste twee van "Van Rossem in Amerika"
Bij Dragons Den moesten ondernemers hun ideeën presenteren aan een stel geldschieters. Nu zijn het een stelletje verkopers (zo noemen ze zich danquote:Op zondag 1 februari 2009 10:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Topverkopers en datgeen wat een jaar of twee terug ook was, Dragons Den of iets ?
Het is wel minder in vergelijking met uitzending 1.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die serie heb ik opgegevenVond 1 wel geinig, maar vanaf aflevering 2 vond ik het niks meer. Gisteren nog een klein stukje van gezien, maar ook dat vond ik weer wat tegenvallen. Die hele sfeer klopt gewoon niet, ze willen ouderwets als bijv. Toen was geluk heel gewoon of Het Schaep met 5 poten zijn, maar ook weer niet want ze mixen het met het heden. Vreemde combinatie.
Mooie muziekquote:Op zondag 1 februari 2009 10:38 schreef Susi het volgende:
Heb een paar dagen geleden trouwens de Lion King weer gezien. Zo mooi nog steeds
Sport kijken. Tennis, veldrijden, voetbal.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef DaFrenk het volgende:
Jullie voor de rest nog plannen voor vandaag?
Ik heb geen idee, misschien filmpje kijken.
Geen last van.quote:Zo vervelend, door de week wil je van alles doen
Whehe, geen verrassingquote:Op zondag 1 februari 2009 10:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sport kijken. Tennis, veldrijden, voetbal.![]()
Dat was briljant ja..quote:
In 2007 waren ze al bezig met een remake, toen werd het 2008 maar nog steeds niks van gekomen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was briljant ja..
Waarom maken ze dat niet nog een keer..
Dat moet serieus terugkomen. Met Beertje, Jack en Vlielandquote:
Dat was ook weer de remake hèquote:Op zondag 1 februari 2009 11:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oh ja dat keek ik ook altijd met Katja en Bridget.
Met Katja en Bridget? Serieus?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oh ja dat keek ik ook altijd met Katja en Bridget.
Had ik al ontdekt.quote:
quote:
Met dat karretje op het ijs right?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef Tabloid het volgende:
En toen ging Johan Vlemmix over de kop.
Ik weet niet of het nog bestaat. Zal 's kijken als ik bij m'n ouders ben, die hebben een digitaal pakket.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef DaFrenk het volgende:
Hilversum Best zie ik.. hmm, toch maar eens kijken voor digitale TVLijkt me leuk om al die oude glorie weer eens terug te zien.
Al kan je het kanaal natuurlijk ook via Internet kijkenOf bestaat het kanaal niet meer, volgens mij gingen die digitale themakanalen van de OR op de schop toch?
Ow!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:49 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee dat was een ander onderdeel.
Dit was tijdens achteruitrijden.
Vlieland was erg goedquote:Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef DaFrenk het volgende:
Mijn gymleraar van de middelbare school heeft ook eens met een team meegedaan voor NederlandToen verschillende gemeentes uitkwamen voor elk land. Ze waren toch best hoog geëindigd als ik me goed kan herinneren.
Ja, van die teambuilding activiteiten voor collega's bedoel je?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
Met WIDM zou ik ook nog wel eens willen meedoen. Volgens mij zijn er organisaties die zulks regelen, of niet ?
Ja, die ja !quote:Op zondag 1 februari 2009 11:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, van die teambuilding activiteiten voor collega's bedoel je?
Maar het is te hopen dat de Avro weer eens een WIDM serie met gewone deelnemers doet. Dan wordt er tenminste om het geld gestreden i.p.v. dat iedereen een molletje wil spelen. Desalniettemin vermaak ik me nog steeds prima met het programma, maar toch..
quote:Nationaal Songfestival
Zondag 01 februari 2009
20:20 - 21:25
Genre: Amusement, Muziek
Omroep: TROS
Liveshow vanuit Studio 22 waarin René Froger, Jeroen van der Boom en Gordon zes liedjes aan het Nederlandse publiek presenteren. Vanavond wordt bekend met welk liedje de Toppers in mei 2009 naar het Eurovisie Songfestival in Moskou zullen afreizen. De kijker bepaalt uiteindelijk welke van de volgende liedjes het meest geschikt is om Moskou op z'n 'top' te zetten:Our night van Rutger Kanis en Robert Dorn No one loves me like you van Rob le Cardinale Shine van Bas van den Heuvel en Ger van de Westelaken Angel of the light van Edwin de Groot, Edwin van Hoevelaak en Bruce R.F. Smith Everybody can be a star van Ferdi Bolland Three is the magic number van Kees Tel en Christiaan Hulsebos. Jury: TROS-radiopresentator Daniël Dekker (Gouden uren en TROS Muziekcafé), Getty Kaspers (leadzangeres Teach-In), tekstschrijver/producer Emile Hartkamp, Tony Berk (mede-eigenaar 8Ball Music/Talpa Music en voormalig radiopresentator) en actrice/zangeres Tatjana Simic. Presentatie: Jack van Gelder.
Nee!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:29 schreef Tabloid het volgende:
Frank heb je al de Nederlandse wipeout promo gezien?
Nja. Dat is ook het enige waar ik me zorgen om maak. Dat ik die meiden uit moet leggen waarom Nederland 'De Toppers' heeft gestuurd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:26 schreef Tabloid het volgende:
Nederland zal nooit meer winnen, ze zullen zoals gewoonlijk niet eens de finale halen.
Nu wel!quote:
Zijn er al opnames geweest ?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:29 schreef Tabloid het volgende:
Frank heb je al de Nederlandse wipeout promo gezien?
Toen we er over begonnen waren we al te laat.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Zijn er al opnames geweest ?
Dan zijn jullie helemaal te laat
Ja, al een tijd geleden. Maar best kans dat er een tweede seizoen komt..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Zijn er al opnames geweest ?
Dan zijn jullie helemaal te laat
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, al een tijd geleden. Maar best kans dat er een tweede seizoen komt..
Kut, waarom zeg ik dit![]()
Quotedquote:Op zondag 1 februari 2009 12:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, al een tijd geleden. Maar best kans dat er een tweede seizoen komt..
Kut, waarom zeg ik dit![]()
Wie is die vrouw/meisje/jongedame ?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, een foto van alle drie de presentatoren:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ex-belspelpoes Wytske Kenemans is niet de enige presentator van het nieuwe RT 5-programma Wipeout, dat vanaf 15 februari op televisie komt. Kenemans is de verslaggever op lokatie en Dennis Weening (Wie is de Mol, Rock Nation) praat samen met cabaretier Klaas van Eerden de boel aan elkaar.
quote:[TV SC #16] Waar Tabloid mee gaat doen aan Wipeout
quote:Wie Ben Ik? (SBS6, 19:58) - Gerard Joling en Patty Brard wisten zaterdagavond een beduidend minder kijkers te boeien met hun show Wie Ben Ik?. Waar voorgaande afleveringen steevast onder de miljoen kijkers scoorden, wist Wie Ben Ik? zaterdag slechts 601.000 kijkers (madl: 9.5%) te boeien. De spelshow heeft er dit seizoen de nieuwe categorie ‘Wat Voel Ik?’ bij gekregen. Dat is natuurlijk helemaal hilarisch. Zitten we met ons handen ergens in, terwijl we er niks van zien.” De categorie ‘Wie is Dat?’ waarbij geraden moet worden wat iemand van een teamlid is – nagelstylist, accountant etcetera – verdwijnt.
omgquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:48 schreef Tabloid het volgende:
De spelshow heeft er dit seizoen de nieuwe categorie ‘Wat Voel Ik?’ bij gekregen. Dat is natuurlijk helemaal hilarisch. Zitten we met ons handen ergens in, terwijl we er niks van zien.”
Hilarisch
quote:
quote:Ik voel rimpels, heel veel rimpels.
Ik voel hier een klein gaatje, het lijkt wel dat daar botox is in gespoten.
Ik denk dat het Patty Brard Is.
Tooske: ''Ja! Patty Brard is het antwoord. Hahahahahahahahahaha.''
Hilaaaaaaaaarisch iddquote:
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:51 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand Vuurzee gekeken? Ben toch eens blijven hangen na WIDM. Op zich best spannend en ben wel nieuwsgierig waar het naar toe gaat, ondanks dat ik seizoen 1 niet gekeken heb.
Nog schokkende waarheden gehoord? Zag later pas dat het er op kwam, anders had ik het misschien ook nog eens gekeken. Heb toen in het begin een aflevering gezien, daarna niet meer vanwege conflict met andere programma's.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.
Ik ging het moment van de waarheid kijken.
Viel wel mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog schokkende waarheden gehoord? Zag later pas dat het er op kwam, anders had ik het misschien ook nog eens gekeken. Heb toen in het begin een aflevering gezien, daarna niet meer vanwege conflict met andere programma's.
En praktisch de enige strijdersquote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Tabloid het volgende:
[TV SC #16] Frank, Susi & Tabloid. De LAPO strijders.
Uh ja.. naam aan dat het dat isquote:
Of Daniane.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En praktisch de enige strijders![]()
Of zou Frits of Etcetera nog stiekem de lapo pikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |