abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2009 @ 11:31:41 #226
202348 Susi
Temple of Love
pi_65617728
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef Tabloid het volgende:

[..]

En Spel zonder grenzen.

Dat moet serieus terugkomen. Met Beertje, Jack en Vlieland
pi_65617769
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:31 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Oh ja dat keek ik ook altijd met Katja en Bridget.
Dat was ook weer de remake hè

Was het origineel niet met Paul de Leeuw ook? "Meneer Van Heumen.." oid.

Maar dat heb ik vroegah als kind ook met veel plezier gekeken ja
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_65617847
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:31 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Oh ja dat keek ik ook altijd met Katja en Bridget.
Met Katja en Bridget? Serieus?
Dat heb ik dan gemist, ik dacht dat het vijftien jaar geleden al van de buis was gehaald.

Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_65617850
Maar ik weet niks van het orgineel.
  zondag 1 februari 2009 @ 11:41:27 #231
202348 Susi
Temple of Love
pi_65617983
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:36 schreef Tabloid het volgende:
Spel Zonder Grenzen.
Had ik al ontdekt.
Ik zou zo graag nog eens met dat oberspel willen meedoen, en dan in een kippenpak van die glijbaan af !
pi_65618000
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:35 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hilversum Best zie ik.. hmm, toch maar eens kijken voor digitale TV Lijkt me leuk om al die oude glorie weer eens terug te zien.

Al kan je het kanaal natuurlijk ook via Internet kijken Of bestaat het kanaal niet meer, volgens mij gingen die digitale themakanalen van de OR op de schop toch?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_65618104
Tijdens de Olympische spelen kwam op Hilversum Best ook spel zonder grenzen en ter land, ter zee & in de lucht met achteruitrijden.

En toen ging Johan Vlemmix over de kop.
pi_65618106
Mijn gymleraar van de middelbare school heeft ook eens met een team meegedaan voor Nederland Toen verschillende gemeentes uitkwamen voor elk land. Ze waren toch best hoog geëindigd als ik me goed kan herinneren.
pi_65618113
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef Tabloid het volgende:
En toen ging Johan Vlemmix over de kop.
Met dat karretje op het ijs right?
pi_65618138
quote:
Afgang voor Nederland.
pi_65618167
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Met dat karretje op het ijs right?
Nee dat was een ander onderdeel.

Dit was tijdens achteruitrijden.
pi_65618178
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef DaFrenk het volgende:
Hilversum Best zie ik.. hmm, toch maar eens kijken voor digitale TV Lijkt me leuk om al die oude glorie weer eens terug te zien.

Al kan je het kanaal natuurlijk ook via Internet kijken Of bestaat het kanaal niet meer, volgens mij gingen die digitale themakanalen van de OR op de schop toch?
Ik weet niet of het nog bestaat. Zal 's kijken als ik bij m'n ouders ben, die hebben een digitaal pakket.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_65618186
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:49 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Nee dat was een ander onderdeel.

Dit was tijdens achteruitrijden.
Ow!
  zondag 1 februari 2009 @ 11:52:01 #241
202348 Susi
Temple of Love
pi_65618241
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef DaFrenk het volgende:
Mijn gymleraar van de middelbare school heeft ook eens met een team meegedaan voor Nederland Toen verschillende gemeentes uitkwamen voor elk land. Ze waren toch best hoog geëindigd als ik me goed kan herinneren.
Vlieland was erg goed
  zondag 1 februari 2009 @ 11:54:15 #242
202348 Susi
Temple of Love
pi_65618297
Met WIDM zou ik ook nog wel eens willen meedoen. Volgens mij zijn er organisaties die zulks regelen, of niet ?
pi_65618336
Peking Express lijkt mij ook erg leuk.
pi_65618350
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
Met WIDM zou ik ook nog wel eens willen meedoen. Volgens mij zijn er organisaties die zulks regelen, of niet ?
Ja, van die teambuilding activiteiten voor collega's bedoel je?

Maar het is te hopen dat de Avro weer eens een WIDM serie met gewone deelnemers doet. Dan wordt er tenminste om het geld gestreden i.p.v. dat iedereen een molletje wil spelen. Desalniettemin vermaak ik me nog steeds prima met het programma, maar toch..
pi_65618377
De AVRO doet dat niet meer omdat ze met BN'ers meer kijkers trekken.

Stond eens op het wie is de mol forum.
  zondag 1 februari 2009 @ 11:57:27 #246
202348 Susi
Temple of Love
pi_65618391
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:56 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ja, van die teambuilding activiteiten voor collega's bedoel je?

Maar het is te hopen dat de Avro weer eens een WIDM serie met gewone deelnemers doet. Dan wordt er tenminste om het geld gestreden i.p.v. dat iedereen een molletje wil spelen. Desalniettemin vermaak ik me nog steeds prima met het programma, maar toch..
Ja, die ja !

Ben ik volkomen met je eens. De kijkcijfers zullen er niet om dalen, daarvoor is het concept gewoon te sterk. Met BNers heb je vaak ook al snel vooroordelen.
Eigenlijk vind ik het idee van 'dan dalen de kijkcijfers' echt onzin.
pi_65618517
quote:
Nationaal Songfestival

Zondag 01 februari 2009
20:20 - 21:25
Genre: Amusement, Muziek
Omroep: TROS

Liveshow vanuit Studio 22 waarin René Froger, Jeroen van der Boom en Gordon zes liedjes aan het Nederlandse publiek presenteren. Vanavond wordt bekend met welk liedje de Toppers in mei 2009 naar het Eurovisie Songfestival in Moskou zullen afreizen. De kijker bepaalt uiteindelijk welke van de volgende liedjes het meest geschikt is om Moskou op z'n 'top' te zetten:

• Our night van Rutger Kanis en Robert Dorn
  • No one loves me like you van Rob le Cardinale
  • Shine van Bas van den Heuvel en Ger van de Westelaken
  • Angel of the light van Edwin de Groot, Edwin van Hoevelaak en Bruce R.F. Smith
  • Everybody can be a star van Ferdi Bolland
  • Three is the magic number van Kees Tel en Christiaan Hulsebos. Jury: TROS-radiopresentator Daniël Dekker (Gouden uren en TROS Muziekcafé), Getty Kaspers (leadzangeres Teach-In), tekstschrijver/producer Emile Hartkamp, Tony Berk (mede-eigenaar 8Ball Music/Talpa Music en voormalig radiopresentator) en actrice/zangeres Tatjana Simic. Presentatie: Jack van Gelder.
  •   zondag 1 februari 2009 @ 12:11:22 #249
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_65618740
    Gisteren een stuk van de Finse finale gezien, maar dat was niet veel bijzonders. Onder andere een viertal dat Ijsland van 2008 probeerde na te doen, maar dan slechter
    pi_65618995
    Songfestival
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')