Die serie heb ik opgegevenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef Tabloid het volgende:
ik ga nu gebak van krul kijken op uitzending gemist.
Wat is het verschil tussen Topverkopers en datgeen wat een jaar of twee terug ook was, Dragons Den of iets ?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:19 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, goedemorgen samen
Zo eens even wat uitzendinggemist dingetjes terug kijken. Net Topverkopers terug gekeken, zometeen de laatste twee van "Van Rossem in Amerika"
Bij Dragons Den moesten ondernemers hun ideeën presenteren aan een stel geldschieters. Nu zijn het een stelletje verkopers (zo noemen ze zich danquote:Op zondag 1 februari 2009 10:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Topverkopers en datgeen wat een jaar of twee terug ook was, Dragons Den of iets ?
Het is wel minder in vergelijking met uitzending 1.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die serie heb ik opgegevenVond 1 wel geinig, maar vanaf aflevering 2 vond ik het niks meer. Gisteren nog een klein stukje van gezien, maar ook dat vond ik weer wat tegenvallen. Die hele sfeer klopt gewoon niet, ze willen ouderwets als bijv. Toen was geluk heel gewoon of Het Schaep met 5 poten zijn, maar ook weer niet want ze mixen het met het heden. Vreemde combinatie.
Mooie muziekquote:Op zondag 1 februari 2009 10:38 schreef Susi het volgende:
Heb een paar dagen geleden trouwens de Lion King weer gezien. Zo mooi nog steeds
Sport kijken. Tennis, veldrijden, voetbal.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef DaFrenk het volgende:
Jullie voor de rest nog plannen voor vandaag?
Ik heb geen idee, misschien filmpje kijken.
Geen last van.quote:Zo vervelend, door de week wil je van alles doen
Whehe, geen verrassingquote:Op zondag 1 februari 2009 10:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sport kijken. Tennis, veldrijden, voetbal.![]()
Dat was briljant ja..quote:
In 2007 waren ze al bezig met een remake, toen werd het 2008 maar nog steeds niks van gekomen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was briljant ja..
Waarom maken ze dat niet nog een keer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |