Nee!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:29 schreef Tabloid het volgende:
Frank heb je al de Nederlandse wipeout promo gezien?
Nja. Dat is ook het enige waar ik me zorgen om maak. Dat ik die meiden uit moet leggen waarom Nederland 'De Toppers' heeft gestuurd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:26 schreef Tabloid het volgende:
Nederland zal nooit meer winnen, ze zullen zoals gewoonlijk niet eens de finale halen.
Nu wel!quote:
Zijn er al opnames geweest ?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:29 schreef Tabloid het volgende:
Frank heb je al de Nederlandse wipeout promo gezien?
Toen we er over begonnen waren we al te laat.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Zijn er al opnames geweest ?
Dan zijn jullie helemaal te laat
Ja, al een tijd geleden. Maar best kans dat er een tweede seizoen komt..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Zijn er al opnames geweest ?
Dan zijn jullie helemaal te laat
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, al een tijd geleden. Maar best kans dat er een tweede seizoen komt..
Kut, waarom zeg ik dit![]()
Quotedquote:Op zondag 1 februari 2009 12:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, al een tijd geleden. Maar best kans dat er een tweede seizoen komt..
Kut, waarom zeg ik dit![]()
Wie is die vrouw/meisje/jongedame ?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, een foto van alle drie de presentatoren:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ex-belspelpoes Wytske Kenemans is niet de enige presentator van het nieuwe RT 5-programma Wipeout, dat vanaf 15 februari op televisie komt. Kenemans is de verslaggever op lokatie en Dennis Weening (Wie is de Mol, Rock Nation) praat samen met cabaretier Klaas van Eerden de boel aan elkaar.
quote:[TV SC #16] Waar Tabloid mee gaat doen aan Wipeout
quote:Wie Ben Ik? (SBS6, 19:58) - Gerard Joling en Patty Brard wisten zaterdagavond een beduidend minder kijkers te boeien met hun show Wie Ben Ik?. Waar voorgaande afleveringen steevast onder de miljoen kijkers scoorden, wist Wie Ben Ik? zaterdag slechts 601.000 kijkers (madl: 9.5%) te boeien. De spelshow heeft er dit seizoen de nieuwe categorie ‘Wat Voel Ik?’ bij gekregen. Dat is natuurlijk helemaal hilarisch. Zitten we met ons handen ergens in, terwijl we er niks van zien.” De categorie ‘Wie is Dat?’ waarbij geraden moet worden wat iemand van een teamlid is – nagelstylist, accountant etcetera – verdwijnt.
omgquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:48 schreef Tabloid het volgende:
De spelshow heeft er dit seizoen de nieuwe categorie ‘Wat Voel Ik?’ bij gekregen. Dat is natuurlijk helemaal hilarisch. Zitten we met ons handen ergens in, terwijl we er niks van zien.”
Hilarisch
quote:
quote:Ik voel rimpels, heel veel rimpels.
Ik voel hier een klein gaatje, het lijkt wel dat daar botox is in gespoten.
Ik denk dat het Patty Brard Is.
Tooske: ''Ja! Patty Brard is het antwoord. Hahahahahahahahahaha.''
Hilaaaaaaaaarisch iddquote:
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:51 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand Vuurzee gekeken? Ben toch eens blijven hangen na WIDM. Op zich best spannend en ben wel nieuwsgierig waar het naar toe gaat, ondanks dat ik seizoen 1 niet gekeken heb.
Nog schokkende waarheden gehoord? Zag later pas dat het er op kwam, anders had ik het misschien ook nog eens gekeken. Heb toen in het begin een aflevering gezien, daarna niet meer vanwege conflict met andere programma's.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.
Ik ging het moment van de waarheid kijken.
Viel wel mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog schokkende waarheden gehoord? Zag later pas dat het er op kwam, anders had ik het misschien ook nog eens gekeken. Heb toen in het begin een aflevering gezien, daarna niet meer vanwege conflict met andere programma's.
En praktisch de enige strijdersquote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Tabloid het volgende:
[TV SC #16] Frank, Susi & Tabloid. De LAPO strijders.
Uh ja.. naam aan dat het dat isquote:
Of Daniane.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En praktisch de enige strijders![]()
Of zou Frits of Etcetera nog stiekem de lapo pikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |