[TV SC #16] Welkom bij de crematie van de TV SCquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
OmgDit topic is ten dode opgeschreven zo
Ik denk dat ik Burn Notice even ga binnenhalenGeloof dat er een nieuwe aflevering is.
NCIS heb ik alquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:38 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zit NCIS nu al?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat moet ik de volgende keer zeggen
quote:
Of nietquote:
Ja maar mijn radio SC heb ik hier al: [3FM #1217] En ze zitten weer voor je klaar... Hallo! Hallo!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef DaFrenk het volgende:
Dit is natuurlijk het Film, TV & Radio SC.. dus je hoeft niet alleen TV te kijken natuurlijk
Ja daag we gaan hier niet over radio lullenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef DaFrenk het volgende:
Dit is natuurlijk het Film, TV & Radio SC.. dus je hoeft niet alleen TV te kijken natuurlijk
Nee, daar zit wat in.. naja, áls we maar wat te lullen hebben.. waar het dan ook over mag gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja daag we gaan hier niet over radio lullen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:56 schreef Susi het volgende:
Oh en ik ga trouwens (sorry Etcetera)
Fijne avond
Mooie wedstrijd was het vanmorgen hè?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef Susi het volgende:
Kijkt er verder nog iemand de AO, behalve Frits en ik ?
Ze heeft de halve finale ook gewonnen van een Russin, Serena is het dit keer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Ah, dat ken ik welEn dat kijk ik niet
![]()
Weet wel dat 1 van de Williams zusjes in de halve finale staat, en verder 3 Russinnen
Ik ook niet heel veel (meer, vroeger wel, ook zelf gespeeld), maar tijdens een Grand Slam rol ik er altijd vanzelf weer in.quote:
Ik mis een stapjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze heeft de halve finale ook gewonnen van een Russin, Serena is het dit keer.![]()
Ze speelt in de finale tegen Safina, ook al een zusje van.
Van Marat Safin, toernooiwinnaar in 2005quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis een stapjeSafina, zusje van.... Williams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |