Ga je meedoen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef Tabloid het volgende:
FRANK!
[ afbeelding ] [NL] Wipeout (apenkooi) [ afbeelding ]
Oh, er is een leeftijdsgrens, dat wist ik niet. Bij Wipeout in Amerika deden zulke broekies mee af en toequote:Op maandag 26 januari 2009 16:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Als er een tweede seizoen komt en ik ben 18 geef ik me op.
Ik dacht dat het 18 was.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, er is een leeftijdsgrens, dat wist ik niet. Bij Wipeout in Amerika deden zulke broekies mee af en toe!
Hm, denk dat het op zich wel logisch is. Je kan toch beste klappen krijgen tijdens dat parcours.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 18 was.
Ik ga eens kijken.
En je bent natuurlijk leerplichtig tot je 18e.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Hm, denk dat het op zich wel logisch is. Je kan toch beste klappen krijgen tijdens dat parcours.
Ik ga me niet opgevenMocht er nog eens iets komen met trefbal, wil ik wel
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk leerplichtig tot je 18e.
Waarom ''Baaaalluuuuhhhh''?quote:
't Had me grappig geleken als je je daadwerkelijk op ging geven !quote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waarom ''Baaaalluuuuhhhh''?![]()
Het lijkt me wel cool maar als het niet kan tja dat is het jammer.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef Susi het volgende:
[..]
't Had me grappig geleken als je je daadwerkelijk op ging geven !
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Susi het volgende:
Ik ga wel kijken, komt wel goed.
Bovendien presteren zenders het ook om nog een seizoen te produceren van series die niet liepen of populair waren, heb ik het idee
Whehequote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef Tabloid het volgende:
FRANK!
[ afbeelding ] [NL] Wipeout (apenkooi) [ afbeelding ]
Dennis Weening heeft ook Rock Nation gepresenteerd op RTL 5, maar daar was ie niet zo bijzonder in, ondanks dat muziek wel zijn ding is. Dit is komisch, dus misschien komt hij hier in wat meer los.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
WheheBen erg benieuwd hoe die twee het gaan doen, ken ze niet écht. Ja Dennis wel van WIDM en de NL versie van de Buzzcocks, maar geen idee hoe zijn commentaar zal worden
Tja, mee doen.. eerst benieuwd naar de voorwaarden
Ja ja.. nee, ik sta liever achter de cameraquote:Op maandag 26 januari 2009 18:46 schreef Susi het volgende:
Hup, kunnen die voorwaarden jou wat schelen, GÁÁN !
Ahja, dat heeft hij ook gedaan. Nooit naar gekeken. Ja, ben benieuwd hoe zijn komische kant is danquote:Op maandag 26 januari 2009 19:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Dennis Weening heeft ook Rock Nation gepresenteerd op RTL 5, maar daar was ie niet zo bijzonder in, ondanks dat muziek wel zijn ding is. Dit is komisch, dus misschien komt hij hier in wat meer los.
Heb ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja ja.. nee, ik sta liever achter de camera
Howdy!quote:
Ja prima!quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Susi het volgende:
Georgina niet ? Die is volgens mij niet vies van seks voor de wedstrijd
Was aan het twijfelen of ik dit ging kijken of 'Topverkopers' ben begonnen met heen en weer zappen, maar dat was toch niks. Uiteindelijk de IQ test afgekeken. Was wel een grote reclamespot voor BNN zegquote:
Nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Susi het volgende:
Hoe hebben jullie 'm zelf gemaakt ?
Straks WIDM weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |