quote:
Whehe.. je zit aan mijn koppositie te tornen he..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef IJsmuts het volgende:
godverdomme, had ik bijna een nieuw topic aan kunnen maken
Zie zo'n 6-7 topics geleden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag word eindelijk me tv bezorgd !!
Om dan toch maar weer even terug te komen op de kabeltjes...
Baus, Frank.. ?
Heeft een MONSTER hdmi kabel voor de xbox bijv echt effect.. zie je verschil.. is het beter.. is het duidelijk merkbaar dat het beter is etc..?
Ik wil dalijk namelijk alles in een keer installeren en eenmalig zo'n kabel kopen ben ik bereid als het echt zo goed is... heb wel me twijfels...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Zie de afgelopen 60-70 topics geleden.
jp?
wat puni zegtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Baus, Frank.. ?
Heeft een MONSTER hdmi kabel voor de xbox bijv echt effect.. zie je verschil.. is het beter.. is het duidelijk merkbaar dat het beter is etc..?
Ik wil dalijk namelijk alles in een keer installeren en eenmalig zo'n kabel kopen ben ik bereid als het echt zo goed is... heb wel me twijfels...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Zie zo'n 6000-7000 topics geleden.
jp?
Tenzij..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef staticdata het volgende:
nee zie je totaal geen verschil in. < 10 meter zijn er geen losses.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Boze werknemer strooit met pinda's
boef wat doe je nou
Met de TV die jij hebt zie je wel verschil jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Baus, Frank.. ?
Sanne heeft er ook last van, maar niet zo'n hele erg vorm. Ook niet voor elke noot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef Mr_Baus het volgende:Zonde!!!!
Neuh.. als pinda liefhebber ben ik op de hoogte van pinda allergie, dus dat is dan gewoon doodslag op die arme mensen.. Dat gaat te ver, die mensen hebben het zonder pinda's ongetwijfeld erg moeilijk![]()
Neuh, ik ben er zo 1 die dan netjes de Arbeidsinspectie belt en het hele zooitje er bij naait![]()
Klokkeluiden FTW!
Gelukkig maar dat het een mindere vorm is.. Het kan heel erg heftig zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Sanne heeft er ook last van, maar niet zo'n hele erg vorm. Ook niet voor elke noot.
quote:Wilt u niet via internet reageren, stuur dan uw CV per email aan .....
sowieso..., hoe de fuck kan je een cv per email sturenquote:
Je had hem ook ff moeten zippen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sowieso..., hoe de fuck kan je een cv per email sturenlaatst dat ding vervangen, had 3 mensen nodig om dat ding de trap af te sjouwen
Fer en JP hebben daar ook last van, al is hun eilandje nu niet echt bepaald onzichtbaar te noemen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Mrakz0r het volgende:
Onzichtbare kut eilandjes tussen Maleisie en Vietnam
Ik niet hoorquote:
Kom eens met een bron waaruit duidelijk wordt dat het verschil uitmaaktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met de TV die jij hebt zie je wel verschil jaIk zou het wel eerst testen om te kijken of het verschil groot genoeg is voor je
Ligt er overigens ook aan wat voor versterker je hebt
Tof, maar... geen tijgers dus...?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:50 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja..VORHad paar dagen geen tijd in verband met Safari.
![]()
2 charges van Olifanten waren heuze thrillers.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:23 schreef FJD het volgende:
Echte Rambo's vallen eerst Vietnam binnen voor ze door varen, toch Baus?
Preciesquote:
ben al aan het fietsen geslagenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stroomstoring hierOmdat de UPS aan vervanging toe is vielen alle servers uit, gelukkig nu alles weer up en het aggregaat is aangesloten op het gemeentehuis
![]()
Aan je werk static
Oe, dus je gaat van de zomer ook mee..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
ben al aan het fietsen geslagen
nee dan moet ik ook hier fietsenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, dus je gaat van de zomer ook mee..
Dan moet je tegen je klanten zeggen dat ze ramen en duren open moeten zetten als ze de airco aanzetten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee dan moet ik ook hier fietsen.
als het warm wordt zet iedereen zijn airco aan, maar de centrales mogen omdat de watertemperatuur stijgt hun koelwater niet meer lozen, wat hoge prijzen betekent. dan zitten we hier met z'n allen als een gek stroom op te wekken
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef Sickert het volgende:
Ik verdomme een hele dag vrij nemen
is het voetbal in de avond
ik dacht dat amateur voetbal altijd zaterdag middag was
Diamond, ga jij ook mee??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef Sickert het volgende:
Ik verdomme een hele dag vrij nemen
is het voetbal in de avond
ik dacht dat amateur voetbal altijd zaterdag middag was
Af en toe niet neequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Toch niks mis met af en toe een blowtje te roken![]()
Morgen heb je toch helemaal geen tijd om te wachten..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 Seizoen 7 Episode 5!Wat een einde
Nu helaas weer tot woensdag wachten
Of zoals Jack zou zeggen: "Damnit!"
Klopt, lange dag maar wordt gezelligquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Morgen heb je toch helemaal geen tijd om te wachten..
Je kan beter spoilers gebruiken, sommige mensen willen liever niet weten dat het einde zo geweldig is. Ik wil dat zelf zien en niet verwachten. Dank u...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 Seizoen 7 Episode 5!Wat een einde
Nu helaas weer tot woensdag wachten
Of zoals Jack zou zeggen: "Damnit!"
Ahaaaa....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef SkyChat het volgende:
Colonel was voor mij de mijlpaal en ben daarna ook gestopt, verder alleen maar fun en mods.
Welke spoiler? Ik spoiler helemaal nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan beter spoilers gebruiken, sommige mensen willen liever niet weten dat het einde zo geweldig is. Ik wil dat zelf zien en niet verwachten. Dank u...
Tot zover de serieuze noot
PIK OMHOOG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis net GTSTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
En een beetje 24 kijker weet dat elke aflevering met een cliffhanger eindigt
en Robbert net Billquote:
Hardloopschema op je MP3-speler - #13quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:13 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuw in de App Store: Nederlandse hardloopapplicatie Trainer
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef ursel het volgende:
nondeju. Laat je je afzetten bij de mac. Is die net dicht. Sta ik nog in de kou.
Was die kapot danquote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef staticdata het volgende:
volgens mij weten de meeste het nog niet
Mooi is dat he... Feyenoord haalt 1 punt thuis tegen Willem II ver in de blessuretijdquote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord!
Leuke dag gister!Runnersworld
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Incolumis het volgende:
jammer Gelukkig net verloren van Twente, was wel een leuke wedstrijd, veel strijd
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi is dat he... Feyenoord haalt 1 punt thuis tegen Willem II ver in de blessuretijd![]()
Niet zo lang geleden was dit dramatisch en slecht geweest..
Maja tijden veranderen en wellicht is het sarcastisch bedoeld natuurlijk
en PSV ookquote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
zelfs ik begin je nu sneu te vinden
Ajax ook weer lekker gebalt zo te zien
ik was het gister, alleen vandaag erg verknald. sowieso dit seizoen erg matig bezigquote:Op zondag 25 januari 2009 18:09 schreef ursel het volgende:
Yeah... Ronde winnaar..![]()
Khad zelfs Heracles goed..
Omdat ik de waarheid zeg??quote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
zelfs ik begin je nu sneu te vinden
Het zou je zo sieren als je in dezelfde post ook eventjes iets post als: "Kut Ajax... maar terecht verloren! Volgende week er weer tegenaan"quote:Op zondag 25 januari 2009 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Omdat ik de waarheid zeg??
Maar geef niks, tis maar internet![]()
Kzag het ja..quote:Op zondag 25 januari 2009 18:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik was het gister, alleen vandaag erg verknald. sowieso dit seizoen erg matig bezig
Strikt genomen 25% (Was 22%) of 20% van de NL brutto prijslijst waarde inclusief opties en BPM, (Kan 14% worden als je over een zeer milieu vriendelijke auto praat.) wordt als inkomen gerekend in box 1. (maar de flikkers geven je er geen pensioen over.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:16 schreef ursel het volgende:
Iemand hier trouwens verstand van lease-auto constructies?
Wil kijken of ik dit eventueel in de onderhandeling mee kan nemen, maar weet me god niet hoe dat zit..
Hoor altijd over bijtelling etc. Wil het eventueel als voorstel meenemen, maar moet er achteraf niet slechter van worden uiteraard..
iemand suggesties hoe ik dit in mijn voordeel mee kan nemen?
1 foutje mag toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:23 schreef FJD het volgende:
Bijtelling als je meer dan 500km prive er mee gaat rijden. Ergens rond de 20/22% van de cataloguswaarde bovenop je jaarloon (daar betaal je dan dus belasting over) als je een onzuinige auto neemt, 14% oid als je een zuinige auto neemt.
Geen bijtelling als je daaronder blijft maar dan moet je wel een sluitende kilometeradministratie moeten kunnen overhandigen. Dat betekent dat je agenda moet kloppen met het aantal gereden kilometers, de plekken waar je getankt hebt en de plekken waar je geflitst bent.
Als je geen functie hebt waarbij je veel buiten kantoor moet zijn dan wordt het lastig om te smokkelen met kilometers. Moet je veel buiten kantoor zijn dan kun je wat schuiven en zo toch je privekilometers onder de 500km houden
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat iemand wel eens een rechtzaak heeft aangespannen en dat je sindsdien met 1 foutje in je administratie wegkomt. Het is natuurlijk ook wel enorm zwaar om 365 dagen lang een perfect kloppende administratie bij te houden, het is niet meer dan menselijk dat je dan een keer een foutje maaktquote:
En dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef FJD het volgende:
Vorige week werd Heracles een doelpunt onthouden, Roda krijgt onterecht een penalty tegen. Deze week worden zowel de Graafschap als Feyenoord een doelpunt onthouden. Je zou toch denken dat er eens hulpmiddelen ingezet gaan worden
Je bent Feyenoord supporter gekquote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Keltie het volgende:
Is alles met 100% zekerheid te zeggen en valt er niets meer te lullen, lachen en/of schelden in het stadion/ kroeg/ lunchtafel op je werk op maandag.
dat dusquote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan?
Is alles met 100% zekerheid te zeggen en valt er niets meer te lullen, lachen en/of schelden in het stadion/ kroeg/ lunchtafel op je werk op maandag.
Hulpmiddelen? Doe maar niet.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het zou je zo sieren als je in dezelfde post ook eventjes iets post als: "Kut Ajax... maar terecht verloren! Volgende week er weer tegenaan"![]()
Nu wordt je echt een azijnpisser terwijl het helemaal niet hoeft.
Leaseauto blijft altijd secundair en met een functiewijziging ook weer makkelijk in te trekken. (al zal het niet zo eenvoudig zijn als ik het voorspiegel) Een salaris verhoging is een heel ander verhaaltje en een ander potje.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef ursel het volgende:
Fer / JP, bedankt voor het antwoord.
Maar kijkend naar mijn situatie, dat ik er netto dus niks op achteruitga.
Boven die 500 kom ik binnen 1 week waarschijnlijk al.Dus vandaar.
Daarnaast zal de huidige auto ook een keer vervangen moeten gaan worden. Dus wil ik deze optie wel graag bekijken
Dus dan zal ik mijn huidige auto weg doen, waar ik dus geen belasting en verzekering etc. over betaal. Stel een auto van 30k (noem maar wat hoor..). Zuinige auto met dus bijtelling van 14% met 42% belasting daarover is dus op jaarbasis ¤1764.
Dat betaal ik dus nog aan belasting dan uiteindelijk.
Maar in hoeverre is dit voor een werkgever aantrekkelijk. Is het makkelijker om netto een lease-bak te krijgen, of gewoon salaris verhoging en de reiskosten te nemen?
quote:- Toyota Prius - Middenklasser - Benzine - 5drs 1.5 57kW - ¤ 25.990
- Honda Civic - Middenklasser - Benzine - 4drs 1.4 70kW - ¤ 23.990
- Smart fortwo CDI - Mini - Diesel - 799 cc 45 pk - ¤ 13.950
- Smart fortwo MHD - Mini - Benzine - 33 kW/45 pk - ¤ 12.910
- Toyota Aygo - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.990
- Peugeot 107 - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.990
- Daihatsu Cuore - Mini - Benzine - 1.0 51KW - ¤ 8.499
- Citroën C1 - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.490
lieve autootjes allemaalquote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Leaseauto blijft altijd secundair en met een functiewijziging ook weer makkelijk in te trekken. (al zal het niet zo eenvoudig zijn als ik het voorspiegel) Een salaris verhoging is een heel ander verhaaltje en een ander potje.
Meestal krijg je trouwens bij een leaseauto ook een tankpas.
Enne ...als je voor de 14% wil gaan:
[..]
[/quote]quote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[quote]
- Toyota Prius - Middenklasser - Benzine - 5drs 1.5 57kW - ¤ 25.990
- Honda Civic - Middenklasser - Benzine - 4drs 1.4 70kW - ¤ 23.990
- Smart fortwo CDI - Mini - Diesel - 799 cc 45 pk - ¤ 13.950
- Smart fortwo MHD - Mini - Benzine - 33 kW/45 pk - ¤ 12.910
- Toyota Aygo - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.990
- Peugeot 107 - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.990
- Daihatsu Cuore - Mini - Benzine - 1.0 51KW - ¤ 8.499
- Citroën C1 - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.490
Ik?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lieve autootjes allemaal![]()
kan me nog herinneren dat JP eens een rekeningetje van 5000 euro moest betalen aan de belasting voor zijn auditje, dus lijkt me niet slim om JP te vragen om info
Oe.. de prius klinkt wel geil.. :pquote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Leaseauto blijft altijd secundair en met een functiewijziging ook weer makkelijk in te trekken. (al zal het niet zo eenvoudig zijn als ik het voorspiegel) Een salaris verhoging is een heel ander verhaaltje en een ander potje.
Meestal krijg je trouwens bij een leaseauto ook een tankpas.
[..]
Gezellig met Frankiequote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef Incolumis het volgende:
wow-factor -100![]()
nog effe en je kunt je inschrijven bij een boomknuffelaarsgroepje
een afdelingschef van ons heeft een Range Rover, leren bekleding en al, damn wat een beest is dat zegquote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik?![]()
Dan heb je het mis.. ik ben slachtoffer geworden van dubbele inkomsten belasting BE-NL maar dat is een heel verhaal. Auto heb ik nooit problemen mee gehad.![]()
Ik heb 3 audi`s "versleten" maar nu overweeg ik bij terugkeer toch eens een landrover te gaan proberen. Ik sjouw nogal vaak met spullen en zooi in min auto en met de hond is het ook makkelijker. Liesje gaat een Mini kopen.
Dat bedoel ik, daar heb je helemaal geen scheids voor nodigquote:Op maandag 26 januari 2009 07:05 schreef Keltie het volgende:
Ik lul en scheld me dan ook gek aan de lunchtafel
Heerlijk is dat inderdaad.. ik ga ook de pot eens testen hier.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:32 schreef Mrakz0r het volgende:
Mogguh
Net heerlijk wezen schijten. Dat was er zo 1 waarvan je weet dat 't een fantastische dag gaat worden.
En nu aan de koffie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar heb je helemaal geen scheids voor nodig
Nog twee uurtjes en dan begint het herstel richting Rotterdam Marathon 2011. Op naar de operatie![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef FJD het volgende:
Ik mag zelfs 10minuutjes eerder
Ik zou wel graag een kop koffie willen zeg
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:47 schreef Keltie het volgende:
Zaterdag, op een verjaardag, in gesprek geraakt met een ajacied..
Heb m'n nummer gegeven want hij heeft me uitgenodigd om eens mee te gaan in de VIP-box van z'n schoonpa.. Bij Volendam
Ik trek ze aan als een Poolse campingquote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]Ga je nou lopen heulen met de concurrent??
Raar dat je geen bijtelling hebt? Is het een bedrijfsauto ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik rij een kleine 500 km per week en betaal zo rond de 70 euro. Betaal geen bijtelling en mag eindeloos rijden (max kom ik nooit aan).
Rij dan wel in een kutauto met stickers maar boeie.
Dan is een leaseauto beter dan een eigen (kut) autoquote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef ursel het volgende:
Ben benieuwd of Fer zijn poot er momenteel al af ligt..![]()
Over 5 minuten heb ik gesprek met HR
Zoals eerder gezegd, ga zelf 50k per jaar rijden..
Benieuwd wat ze me gaan bieden en of ze me wel wat gaan bieden..![]()
Dan moet je officieel toch bijtelling betalen. Maar je baas en jezelf geeft hem niet op en daarom kom je eronder uit. Gebeurd veel met aannemers busjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik rij een kleine 500 km per week en betaal zo rond de 70 euro. Betaal geen bijtelling en mag eindeloos rijden (max kom ik nooit aan).
Rij dan wel in een kutauto met stickers maar boeie.
Volgens mij haal jij nu eigen bijdrage en fiscale bijtelling door elkaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:31 schreef Mrakz0r het volgende:
Mijn bijtelling verviel toen ik level-up ging bij mijn werk.
Mja, dan heb ik liever de extra reistijd als werktijd..quote:Op maandag 26 januari 2009 12:21 schreef staticdata het volgende:
andere optie: extra vakantiedagen ter compensatie van reistijd, overlast, verneukt priveleven.
Heb je je been mee naar huis mogen nemen??quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef FJD het volgende:
Its alive
Kleine ingreep, geen problemen, wel wat slapjes en wankel op krukkenNu naar huis, laat het pamperen maar beginnen
Goeie shit!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Had je een volledige narcose?
Alletweequote:Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef ursel het volgende:
Heb je je been mee naar huis mogen nemen??
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Goeie shit!Zag heel de OK spinnen als een dolle
Fuck cocaine
Waar ben je zoals aan geopereerd dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
lachen heh
Moet je straks een paar biertjes nemen.. dat zijn de beste!
![]()
![]()
Ik hou dr wel vanfuckin Herman Brood man!
Baussie kennen ze wel in het ziekenhuis.. Ik heb een dubbele dossis nodig om knock te gaan ( 1 keer tot 43 seconde geteld
) en als ik op de uitslaapkamer kom dan wordt ik meteen wakker zodra ze me beginnen te "installeren" , dan trek ik meteen alles los enzo
![]()
En dan wil ik naar huis ook!
Mooi zo!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef FJD het volgende:
Its alive
Kleine ingreep, geen problemen, wel wat slapjes en wankel op krukkenNu naar huis, laat het pamperen maar beginnen
Dat dusquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar ben je zoals aan geopereerd dan?
En hoe lang waren die operaties?
* PoSTMaN neemt het voorlopig maar weer met een korreltje zout
Toen was ie 5 jaar en ging voor zijn amandelenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Doen we toch altijd met dingen van Bausquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang alst nodig is maar ik voel me eigenlijk best goedquote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef staticdata het volgende:
arie, hoelang moet je met je pootje omhoog liggen?
Keer weer op een vrijdag afspreken? Wil best jou kant op komen als het je beter uitkomt.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang alst nodig is maar ik voel me eigenlijk best goedValt me echt alles mee als ik t vergelijk met hoe ik er bij lag na m'n liesbreuk. Tis meer dat lopen nog wat pijnlijk is maar ach met een beetje stuntelen kan ik gewoon overal naar toe en met een beetje pijnstillers zal ik ook nergens last van hebben. Denk dat ik met een week of twee toch al weer een beetje t mannetje moet kunnen zijn
http://www.gamer.nl/doc/4(...)demo-nu-op-Xbox-Live
Ik kan voorlopig iig niet rijdenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef staticdata het volgende:
Keer weer op een vrijdag afspreken? Wil best jou kant op komen als het je beter uitkomt.
Een echte Rambo had geen narcose nodig..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef staticdata het volgende:
een beetje rambo kan gelijk alweer hardlopen
Uhm, blijkbaar heb jij te weinig bevoegdheden en/of maak jij te weinig indruk...quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef ursel het volgende:
Hoe dom kan iemand eigenlijk zijn??
Als ik vertel dat iets nooit mag gebeuren en dat ik het per direct ongedaan wil hebben, met daarbij de uitleg welke consequenties het kan hebben in de productie omgeving. Dat ik het vervolgens na de release toch tegen kom in de productie. Ik geef diegene behoorlijk op zijn klote daarvan.
En vervolgens verteld die me vandaag doodleuk dat die het toch weer gedaan heeft..![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs foxy zou daar nog slimmer mee omgaan denk ik..
Dat volgt zeer waarschijnlijk al, maar niet tijdens mijn vakantiequote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, blijkbaar heb jij te weinig bevoegdheden en/of maak jij te weinig indruk...
Jij moet dit gewoon door spelen naar je managers, met daarbij het advies om maatregelen te nemen. Bij herhaling volgt ontslag. Klinkt hard, maar zo moet je het wel spelen denk ik...
Gelukkig heb ik daar geen last van. Hier lopen toch wel voornamelijk slimme mensen rondquote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat volgt zeer waarschijnlijk al, maar niet tijdens mijn vakantie
Gaat me niet zozeer over de maatregelen. Mijn manager en ik zitten wat dat betreft op 1 lijn en ik heb behoorlijk wat krediet daarzo.
Gaat me meer om het feit dat iemand gewoon zo dom kan zijn.
Kerel is 38 en denk gewoon dat die te eigenwijs is om dingen aan te nemen van een pikkie als ik.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen last van. Hier lopen toch wel voornamelijk slimme mensen rond
Er lopen ook wat hele slimme mensen rondquote:
Hey, ik heb wel veel geld en vakantieurenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef ursel het volgende:
Mja, ik weet niet of het nou wel zo slim is om zoveel te overwerken hoor..
Dat doet er verder niet zo toe, ingrepen van een klein uurtje ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik nu een half krat op heb.. Maar het had wel zo kunnen zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op maandag op dit tijdstip al een half krat bier op? Dude, dan ben je een alcoholist en verziek je je leve(n)(r)![]()
Tja, het kan denk ik. Maar een ingreep van een klein uurtje stelt dan ook weer niet zoveel voorquote:Op maandag 26 januari 2009 18:15 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat doet er verder niet zo toe, ingrepen van een klein uurtje ofzo.
Maar ik ben bloedserieus. Er zijn gewoon mensen die er minder vatbaar voor zijn zeg maar, mensen die (hoe stoer het ook klinkt) net ff wat meer kunnen hebben. Mijn broertje heeft er ook "last" van.
Automatisch vechten we ook tegen die narcose zeg maar, ik verdom het gewoon om weg te zakken.
En we komen ook beide keihard uit die narcose, ze moeten bij mij bijvoorbeeld niets in mijn neus stoppen..
Doen ze ook niet meer, Baussie krijgt een kappie
.
En dan ben ik wakker, dan draait mijn geest op volle toeren, maar mijn lichaam nog nietEn dat zijn van die momenten die je moet filmen
![]()
Als het er nog eens van komt dan zal ik dat ook absoluut doenIs best gaaf eigenlijk
![]()
Verklaart misschien ook wel dat ik nog gewoon kan typen met een half krat bier in mijn mik...
YES WEE-KEND!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik nu een half krat op heb.. Maar het had wel zo kunnen zijn.
Maar dat is ook wel over hoor, 2009 is Change hehVraag maar aan Obama, dat is naast IJsmuts mijn favoriete neger
word!
Ik wist dat fok traag kon zijn, maar dat zelfs berichtjes van vrijdag pas op maandag gepost worden...quote:
Hij moest de down-time nog ff verwerken..quote:Op maandag 26 januari 2009 19:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik wist dat fok traag kon zijn, maar dat zelfs berichtjes van vrijdag pas op maandag gepost worden...
Maar Fer, je weet toch dat je dan niet sterk in de onderhandeling staat? Waarom probeer je het dan nog?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
Mogguh
Ik heb ook een mooie; deadline van eind nov missen, deadline van eind dec missen, half jan opleveren maar kwalitatief teleurstellend, afspraak maken een week later een timeschedule voor de komende maanden op te leveren en dan vervolgens in die week wel zeiken over het contract maar de timeschedule niet opleveren
Vandaag overleg hoe we t verder aan gaan pakken. Deze stagiair valt niet onder mijn begeleiding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:56 schreef ursel het volgende:
Maar Fer, je weet toch dat je dan niet sterk in de onderhandeling staat? Waarom probeer je het dan nog?
Grote kans dat jij het allemaal mag fixenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Vandaag overleg hoe we t verder aan gaan pakken. Deze stagiair valt niet onder mijn begeleiding.
Geen probleem. Ik kan in een maand iets opleveren wat de kwaliteit van zijn werk ver te boven gaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:00 schreef ursel het volgende:
Grote kans dat jij het allemaal mag fixen![]()
Agh, daarna nog een "toppunt van ..." meegemaaktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:47 schreef ursel het volgende:
Mogguh.
lekker handig kel. Jij heb dus ook al zulke slimme collega's.
Het bestaat, en het verschilt per persoon en narcosemiddelquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, het kan denk ik. Maar een ingreep van een klein uurtje stelt dan ook weer niet zoveel voor
En typen met een half krat bier op is natuurlijk helemaal peanuts
keyword; forcerenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik kan in een maand iets opleveren wat de kwaliteit van zijn werk ver te boven gaat
Dat zielig doen valt trouwens best tegen deze keer. Ik kan nu al zonder krukken normaal door huis waggelen. Zo gaat de lol er wel een beetje af zeg!
Inderdaad. Maar die zitten er hier meer in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef ursel het volgende:
Het grote BoF topic: Hebben hun eigen KLB
Maar je heb wel gelijk. Je heb van die mensen die echt alleen maar op andere kunnen letten en volgens mij nog nooit in de spiegel hebben gekeken. Je kan er ook niet mee in discussie als je ze ooit een keer wil corrigeren, want dan hebben ze altijd een waslijst over jou klaar..
Normaal gesproken geef ik je gelijk maar bij complete rust bestaat het risico dat het vlies wat ze hebben doorgeknipt weer te nauw gaat sluiten en ik dus met hetzelfde probleem blijf zitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:15 schreef Mr_Baus het volgende:
keyword; forceren
Het gaat wel, maar het is beter van niet.. je mag het niet forceren. Je zit in een herstelperiode en moet rust nemen![]()
Ober!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Normaal gesproken geef ik je gelijk maar bij complete rust bestaat het risico dat het vlies wat ze hebben doorgeknipt weer te nauw gaat sluiten en ik dus met hetzelfde probleem blijf zitten.
Mr_ Baus Snake Eaterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kom ik ff op Ursel zijn reactie; als ik zelf aan mijn lichaam sleutel, dan gaat dat uiteraard a'la Rambo zonder verdoving![]()
![]()
Maar als iemand anders aan mijn lichaam gaat sleutelen dan moet ik helemaal weg zijn, anders ga ik me er mee bemoeien enzo
![]()
Bij ons op het werk is iemand die gaat bijna ieder 3 kwartier koffie halen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef staticdata het volgende:
hier hebben we iemand die gaat gem. elke 5 kwartier een peukie doenen duur daarvan is circa 10 minuten
Dat wordt de 1km in recordtijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:39 schreef Mr_Baus het volgende:
http://atletiek.kombijspo(...)januari-2009-/47/41/
Drugsverslaving... vertel...?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het bestaat, en het verschilt per persoon en narcosemiddelVolgens mij heeft het zelfs een naam, het staat iig in mijn dossier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit urenlang onder narcose ben geweest en weet dus ook niet hoe ik daaruit zou komen. Feit is wel dat ze me altijd helemaal plat spuiten en dan "vergassen".
Kom ik ff op Ursel zijn reactie; als ik zelf aan mijn lichaam sleutel, dan gaat dat uiteraard a'la Rambo zonder verdoving![]()
![]()
Maar als iemand anders aan mijn lichaam gaat sleutelen dan moet ik helemaal weg zijn, anders ga ik me er mee bemoeien enzo
![]()
Mijn broertje en ik hebben beide een bijzonder hoge weerstand (waarschijnlijk mede door een stevig drugsverleden) en een heel hoge natuurlijke vechtlust tegen het wegzakken/flauwvallen, op de 1 of andere manier accepteerd mijn lichaam het niet en gaat er keihard tegen vechten.. het lijkt voor mij ook als dood gaan, het is een soort van paniekreactie waarbij ook heel veel adrenaline vrij komt. Wij hebben dus een hogere dosis nodig dan gebruikelijk, en dan nog staat de anesthesist aanmoedigend op je in te praten "toe maar, je ogen beginnen al te sluiten, ga maar, het is goed, toe maar"
En we ontwaken dus ook in een paniekreactieIk zelf heb dan vrij snel door wat de "status" is en begin dan met een driedubbele tong tegen de geschrokken zusters te lullen, mijn broertje is iets trager van begrip en sowieso wat ruiger dan mij.. en die wordt dus uit voorzorg "vastgebonden".
![]()
Maar als ik dan bij de tandarts kom... en ik krijg dáár een spuit, weet niet wat voor rommel dat is, maar daar ben ik dan dus een week ziek van hehDat dan weer wel.
apart verhaal weer heh? Maar typisch Bausik bén heul apart
![]()
Hoezo?? Wil je ook een bijzonder hoge weerstand hebben??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Drugsverslaving... vertel...?
Max 2/3 op een ochtend.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef staticdata het volgende:
hier hebben we iemand die gaat gem. elke 5 kwartier een peukie doenen duur daarvan is circa 10 minuten
Zondag nog gedaan, was wel weer grappig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef valek het volgende:
Gisteravond maar weer eens BF2 geinstalleerd. Blijft toch leuk.
Vanavond spelen?
volgende week Vrijdagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wordt de 1km in recordtijd![]()
Puni, vrijdag?
Staat genoteerdquote:
quote:
Nichtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef staticdata het volgende:
Weet jij trouwens of het mogelijk is om met LBP mijn profiel op te halen. dus als we dan gaan coopen dat ik ook de stickers krijg die we dan halen
Kan nog niet. Komt als 't goed is binnenkort een patch waarmee je wel bij iemand anders met je eigen account kan inloggen (en dus ook trophies en content e.d. kan halen).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of het mogelijk is om met LBP mijn profiel op te halen. dus als we dan gaan coopen dat ik ook de stickers krijg die we dan halen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:53 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Kan nog niet. Komt als 't goed is binnenkort een patch waarmee je wel bij iemand anders met je eigen account kan inloggen (en dus ook trophies en content e.d. kan halen).
Aangezien jij wellicht binnenkort een nieuwe baan nodig hebt....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef ursel het volgende:
Voelt er zich nog iemand aangeroepen..
Nieuwe mod gezocht op GAM!
Moet nog een longsleeve shirt hebben waar m'n iPod Classic in pastquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef FJD het volgende:
Heb je al weer zitten geilen op Evy Frank?
Gewoon eentje met een zak bestellen, ik heb een Mizuno geloof ik. Ow ja en een Nano kopen. Zo'n classic kost je zeker 10sec per kilometer zo zwaar istie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet nog een longsleeve shirt hebben waar m'n iPod Classic in pastWelke had jij ook alweer? Dan bestel ik die gelijk
Mja, dan zal de frequentie met Fokken de eerste periode ook wel wat lager zijn..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
Aangezien jij wellicht binnenkort een nieuwe baan nodig hebt....
ahh.. bij jou is het dus ook al zo gezellig..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:53 schreef Incolumis het volgende:
bleh gezeik gehad op werk met een Marokkaanse collega van 52. beetje eigengereid typje, neemt niks aan van anderen, schiet gelijk in de verdediging als iemand hem aanspreekt op zijn werk. andere collega heeft geklaagd bij mijn cheffin, die overigens zeer lekker is, die vervolgens mij belde of ik achter zijn mening stond. ik heb ja gezegd, aangezien ik het langst met hem samen heb moeten werken, en ik hem ken van een vorige werkgever.
De Marokkaan gelijk weer klagen over ons, zaken als werktijd (te laat beginnen, te vroeg weg enzo; terwijl hij zelf altijd als eerste er is, maar ook als eerste weg is). Hijs is inmiddels bij een stuk of 5 bedrijven al weggestuurd ivm koppigheid en/of onkunde, mensen zijn hem al gauw zat, en wij dus ook.
Ook begint hij te klagen over het feit dat hij marokkaan is en dat wij hem daarom niet mogen. dan word ik al helemaal pissig.
Gesprek gehad met de directeur, die de feiten op een rijtje wil hebben, afgesproken dat we (marokkaan en wij) met elkaar om de tafel gaan zitten om het uit te spreken. daarna zijn we na werktijd nog effe naar de cheffin gegaan voor andere zaken, komt het gedoe rond de marokkaan heel summier te sprake, ik geef daar antwoord op, en net op dat moment komt de directeur om de hoek. die hoort mij praten, en begint dus tegen mij een tirade dat ik er over blijf doorgaan.
dan knapt er iets in mij....
en net nu we vanavond een nieuwjaardiner hebben![]()
mja over het algemeen wel, alleen vandaag effe niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef ursel het volgende:
[..]
ahh.. bij jou is het dus ook al zo gezellig..
Gewoon aan die gast vragen of hij hierheen is gekomen als gastarbeider.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:53 schreef Incolumis het volgende:
bleh gezeik gehad op werk met een Marokkaanse collega van 52. beetje eigengereid typje, neemt niks aan van anderen, schiet gelijk in de verdediging als iemand hem aanspreekt op zijn werk. andere collega heeft geklaagd bij mijn cheffin, die overigens zeer lekker is, die vervolgens mij belde of ik achter zijn mening stond. ik heb ja gezegd, aangezien ik het langst met hem samen heb moeten werken, en ik hem ken van een vorige werkgever.
De Marokkaan gelijk weer klagen over ons, zaken als werktijd (te laat beginnen, te vroeg weg enzo; terwijl hij zelf altijd als eerste er is, maar ook als eerste weg is). Hijs is inmiddels bij een stuk of 5 bedrijven al weggestuurd ivm koppigheid en/of onkunde, mensen zijn hem al gauw zat, en wij dus ook.
Ook begint hij te klagen over het feit dat hij marokkaan is en dat wij hem daarom niet mogen. dan word ik al helemaal pissig.
Gesprek gehad met de directeur, die de feiten op een rijtje wil hebben, afgesproken dat we (marokkaan en wij) met elkaar om de tafel gaan zitten om het uit te spreken. daarna zijn we na werktijd nog effe naar de cheffin gegaan voor andere zaken, komt het gedoe rond de marokkaan heel summier te sprake, ik geef daar antwoord op, en net op dat moment komt de directeur om de hoek. die hoort mij praten, en begint dus tegen mij een tirade dat ik er over blijf doorgaan.
dan knapt er iets in mij....
en net nu we vanavond een nieuwjaardiner hebben![]()
mag ik je even wijzen op het feit dat je een eigen huis hebt en nutteloze geldsmijterij vanaf u uit den boze isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet nog een longsleeve shirt hebben waar m'n iPod Classic in pastWelke had jij ook alweer? Dan bestel ik die gelijk
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef IJsmuts het volgende:
mag ik je even wijzen op het feit dat je een eigen huis hebt en nutteloze geldsmijterij vanaf u uit den boze is
Is dit nutteloos dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag ik je even wijzen op het feit dat je een eigen huis hebt en nutteloze geldsmijterij vanaf u uit den boze is
quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:41 schreef FJD het volgende:
Mogguh
Ik heb nu ook twee controllers Puni dus je hoeft die van jou niet mee te nemen
Koffie![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vandaag al om 07:30 begonnen
Ik om 04:30quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vandaag al om 07:30 begonnen
41 minuten bijkletsen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:41 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik zit hier al vanaf 8 uur. ff bijgekletst met collega + koffie gedronken. Nu keihard schijten en daarna maar 's kijken wat de dag verder nog brengt.
jij deed langer over het passen van een overhemd!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
41 minuten bijkletsen?Je lijkt wel een wijf!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Sickert het volgende:
jij deed langer over het passen van een overhemd!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij deed langer over het passen van een overhemd!
Jaja! Dan hadden ze niet mee moeten gaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef ursel het volgende:Je had die gasten moeten horen toen je naar de plee was..
![]()
Derde been ook, bedoel als ze toch aan het snijden zijn...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Je weet zeker dat je alleen aan je been bent geopereerd?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:24 schreef Mrakz0r het volgende:
Krijg al een goed idee voor de volgende TT. Nu maar hopen dat ik 'm niet aan hoeft te maken.
Ik ben nu thuis dus ik kan een nieuw topic aanmakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:53 schreef ursel het volgende:Fer zal er waarschijnlijk wel weer instinken en dan zal ik hem wel weer aan moeten maken..
We moeten nog ff he..quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis dus ik kan een nieuw topic aanmaken
Opkruisen natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef ursel het volgende:Fer, wat ben je allemaal met je boot aan het doen man..
Met opkruisen is het de bedoeling dat je er wel mee vooruit komt, niet weer terug bij het punt waar je al vast aan wal hebt gelegen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Opkruisen natuurlijk
De eerste is overigens al bijna binnen
Dat lukt ook primaquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef ursel het volgende:
Met opkruisen is het de bedoeling dat je er wel mee vooruit komt, niet weer terug bij het punt waar je al vast aan wal hebt gelegen..
Zo he, jij hebt humorquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef FJD het volgende:
Verrek, nou ben ik in de war. Feyenoord heeft toch niet gespeeld vanochtend
Tis een gavequote:
Deze is beter dan die vorige jaquote:
Ik groei met de minuutquote:
Tegen wind in varen is niet mogelijk he..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik kom maar niet vooruit met dat achterlijke VORG! Lig iedere keer stil met zo'n 'stop' icoon boven me boot.
Heb de mijne ook via Redcoon! Goed en goedkoop...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Me tv is er en hangt![]()
![]()
Wat een geweldig beeld zeg. Film kijken word opeens heel anders en dan heb ik het niet eens over Blu-Ray. Ook de games op de xbox is een ervaring met zo'n scherm. Wat me opvalt is dat het geluid van de tv overigens bijzonder goed is voor een tv. Nu is dat niet geheel belangrijk aangezien film kijken etc toch via de surround set gebeurt maar toch.
Wat betreft de service van RedcoonDuurde wat langer dan gehoopt omdat hij toch niet voorradig was. Daarentegen was hij wel eerder binnen dan dat ze me vertelde en alles is compleet geleverd.
Niet gespeeld, wel nieuws..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef FJD het volgende:
Verrek, nou ben ik in de war. Feyenoord heeft toch niet gespeeld vanochtend
Kun je geen negers inhuren dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Tegen wind in varen is niet mogelijk he..
Dat is leuk, maar niet echt interessant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet gespeeld, wel nieuws..
Been heeft getekend voor 3 jaar
Dan klinkt het opbouwen van Feyenoord toch een stuk moeilijkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind dit veel interessanter
http://www.nu.nl/wetensch(...)-uit-met-atomen.html
Daar is namelijk helemaal geen chemie met elkaar te vinden..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan klinkt het opbouwen van Feyenoord toch een stuk moeilijker
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
Daar is namelijk helemaal geen chemie met elkaar te vinden..
Whehe keihard geowned worden en dan niet toegeven dat je keihard geowned bentquote:
Prioriteiten stellen he..quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Of citigroup koop even een privejet van 50 mln van de net gestorte staatssteun.
Geld moet rollen vliegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Of citigroup koop even een privejet van 50 mln van de net gestorte staatssteun.
Spuit 11!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stevens weg bij PSV![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ELKAAR__.html?p=2,1
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe keihard geowned worden en dan niet toegeven dat je keihard geowned bent
Poepie is het hequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar ik begrijp het wel, het is je vriendje
Dit verrast jou??quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stevens weg bij PSV![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ELKAAR__.html?p=2,1
Ja en wat zaten we te zeiken en te lachen om Van Basten dat HIJ trainer werd bij Ajaxquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef ursel het volgende:
Net op Radio 2 dat Steevens vandaag opstapt..
Da's dan al de 2e trainert dit jaar die het geen jaar uithoudt bij zijn nieuwe clubbie...
Die van jou wordt nodig gemistquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je humor ken ik al...
Ik kom hier toch alleen maar om te zeiken??? Daar hou ik me dan ook strikt aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Die van jou wordt nodig gemist![]()
Lighten up, kweek wat zelfspot, wordt de wereld een stuk vrolijker van
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik kom hier toch alleen maar om te zeiken??? Daar hou ik me dan ook strikt aan
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
-Lange-ik-kom-klaar-van-m'n-TV-en-de-service-van-Redcoon-post-
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in jouw ogen "geowned" worden betekend...![]()
![]()
Vraag me nu eigenlijk af wat Feyenoord wel niet elke week word als dit al geowned worden heet..
Maar ik begrijp het wel, het is je vriendje
Hahaha dit is niet triest... Jongen toch...quote:
Boefquote:
Jouw opmerkingen zijn zo triest dat je zulke reacties kan verwachten..quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]OMG, ik mag toch hopen dat je irl niet zo'n loser bent als hier
en Frank z'n bloeddruk was al zo lekker laagquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Legacy Edition PAL #882814
Is dat wat?
Niks aan de handquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef FJD het volgende:
[..]
en Frank z'n bloeddruk was al zo lekker laag
Kan me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks aan de handM'n bloeddruk bij FIFA was gister een stuk hoger.
Deel 1 vond ik helemaal te gek! Deel 2 kon me niet meer echt boeien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Legacy Edition PAL #882814
Is dat wat?
Ze geven ook Twente supporters bier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef ursel het volgende:
Ik ga denk vanaaf ff naar ADO..
ADO-selectie geeft supporters gratis bier
Vanavond weer FIFA?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan me iets bij voorstellen jaVooral die 1-1 in de 90e en toen direct 2-1 moet frustrerend zijn geweest
Alhoewel ik bij m'n laatste penalty ook wel recordhoogten heb bereikt, ik had echt een hoek ingedrukt
Komt goed, gewoon meer oefenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |