Je kan beter spoilers gebruiken, sommige mensen willen liever niet weten dat het einde zo geweldig is. Ik wil dat zelf zien en niet verwachten. Dank u...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 Seizoen 7 Episode 5!Wat een einde
Nu helaas weer tot woensdag wachten
Of zoals Jack zou zeggen: "Damnit!"
Ahaaaa....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef SkyChat het volgende:
Colonel was voor mij de mijlpaal en ben daarna ook gestopt, verder alleen maar fun en mods.
Welke spoiler? Ik spoiler helemaal nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan beter spoilers gebruiken, sommige mensen willen liever niet weten dat het einde zo geweldig is. Ik wil dat zelf zien en niet verwachten. Dank u...
Tot zover de serieuze noot
PIK OMHOOG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis net GTSTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
En een beetje 24 kijker weet dat elke aflevering met een cliffhanger eindigt
en Robbert net Billquote:
Hardloopschema op je MP3-speler - #13quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:13 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuw in de App Store: Nederlandse hardloopapplicatie Trainer
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef ursel het volgende:
nondeju. Laat je je afzetten bij de mac. Is die net dicht. Sta ik nog in de kou.
Was die kapot danquote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef staticdata het volgende:
volgens mij weten de meeste het nog niet
Mooi is dat he... Feyenoord haalt 1 punt thuis tegen Willem II ver in de blessuretijdquote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord!
Leuke dag gister!Runnersworld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |