Ahaaaa....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef SkyChat het volgende:
Colonel was voor mij de mijlpaal en ben daarna ook gestopt, verder alleen maar fun en mods.
Welke spoiler? Ik spoiler helemaal nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan beter spoilers gebruiken, sommige mensen willen liever niet weten dat het einde zo geweldig is. Ik wil dat zelf zien en niet verwachten. Dank u...
Tot zover de serieuze noot
PIK OMHOOG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis net GTSTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
En een beetje 24 kijker weet dat elke aflevering met een cliffhanger eindigt
en Robbert net Billquote:
Hardloopschema op je MP3-speler - #13quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:13 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuw in de App Store: Nederlandse hardloopapplicatie Trainer
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef ursel het volgende:
nondeju. Laat je je afzetten bij de mac. Is die net dicht. Sta ik nog in de kou.
Was die kapot danquote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef staticdata het volgende:
volgens mij weten de meeste het nog niet
Mooi is dat he... Feyenoord haalt 1 punt thuis tegen Willem II ver in de blessuretijdquote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord!
Leuke dag gister!Runnersworld
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Incolumis het volgende:
jammer Gelukkig net verloren van Twente, was wel een leuke wedstrijd, veel strijd
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi is dat he... Feyenoord haalt 1 punt thuis tegen Willem II ver in de blessuretijd![]()
Niet zo lang geleden was dit dramatisch en slecht geweest..
Maja tijden veranderen en wellicht is het sarcastisch bedoeld natuurlijk
en PSV ookquote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
zelfs ik begin je nu sneu te vinden
Ajax ook weer lekker gebalt zo te zien
ik was het gister, alleen vandaag erg verknald. sowieso dit seizoen erg matig bezigquote:Op zondag 25 januari 2009 18:09 schreef ursel het volgende:
Yeah... Ronde winnaar..![]()
Khad zelfs Heracles goed..
Omdat ik de waarheid zeg??quote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
zelfs ik begin je nu sneu te vinden
Het zou je zo sieren als je in dezelfde post ook eventjes iets post als: "Kut Ajax... maar terecht verloren! Volgende week er weer tegenaan"quote:Op zondag 25 januari 2009 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Omdat ik de waarheid zeg??
Maar geef niks, tis maar internet![]()
Kzag het ja..quote:Op zondag 25 januari 2009 18:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik was het gister, alleen vandaag erg verknald. sowieso dit seizoen erg matig bezig
Strikt genomen 25% (Was 22%) of 20% van de NL brutto prijslijst waarde inclusief opties en BPM, (Kan 14% worden als je over een zeer milieu vriendelijke auto praat.) wordt als inkomen gerekend in box 1. (maar de flikkers geven je er geen pensioen over.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:16 schreef ursel het volgende:
Iemand hier trouwens verstand van lease-auto constructies?
Wil kijken of ik dit eventueel in de onderhandeling mee kan nemen, maar weet me god niet hoe dat zit..
Hoor altijd over bijtelling etc. Wil het eventueel als voorstel meenemen, maar moet er achteraf niet slechter van worden uiteraard..
iemand suggesties hoe ik dit in mijn voordeel mee kan nemen?
1 foutje mag toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:23 schreef FJD het volgende:
Bijtelling als je meer dan 500km prive er mee gaat rijden. Ergens rond de 20/22% van de cataloguswaarde bovenop je jaarloon (daar betaal je dan dus belasting over) als je een onzuinige auto neemt, 14% oid als je een zuinige auto neemt.
Geen bijtelling als je daaronder blijft maar dan moet je wel een sluitende kilometeradministratie moeten kunnen overhandigen. Dat betekent dat je agenda moet kloppen met het aantal gereden kilometers, de plekken waar je getankt hebt en de plekken waar je geflitst bent.
Als je geen functie hebt waarbij je veel buiten kantoor moet zijn dan wordt het lastig om te smokkelen met kilometers. Moet je veel buiten kantoor zijn dan kun je wat schuiven en zo toch je privekilometers onder de 500km houden
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat iemand wel eens een rechtzaak heeft aangespannen en dat je sindsdien met 1 foutje in je administratie wegkomt. Het is natuurlijk ook wel enorm zwaar om 365 dagen lang een perfect kloppende administratie bij te houden, het is niet meer dan menselijk dat je dan een keer een foutje maaktquote:
En dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef FJD het volgende:
Vorige week werd Heracles een doelpunt onthouden, Roda krijgt onterecht een penalty tegen. Deze week worden zowel de Graafschap als Feyenoord een doelpunt onthouden. Je zou toch denken dat er eens hulpmiddelen ingezet gaan worden
Je bent Feyenoord supporter gekquote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Keltie het volgende:
Is alles met 100% zekerheid te zeggen en valt er niets meer te lullen, lachen en/of schelden in het stadion/ kroeg/ lunchtafel op je werk op maandag.
dat dusquote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan?
Is alles met 100% zekerheid te zeggen en valt er niets meer te lullen, lachen en/of schelden in het stadion/ kroeg/ lunchtafel op je werk op maandag.
Hulpmiddelen? Doe maar niet.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het zou je zo sieren als je in dezelfde post ook eventjes iets post als: "Kut Ajax... maar terecht verloren! Volgende week er weer tegenaan"![]()
Nu wordt je echt een azijnpisser terwijl het helemaal niet hoeft.
Leaseauto blijft altijd secundair en met een functiewijziging ook weer makkelijk in te trekken. (al zal het niet zo eenvoudig zijn als ik het voorspiegel) Een salaris verhoging is een heel ander verhaaltje en een ander potje.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef ursel het volgende:
Fer / JP, bedankt voor het antwoord.
Maar kijkend naar mijn situatie, dat ik er netto dus niks op achteruitga.
Boven die 500 kom ik binnen 1 week waarschijnlijk al.Dus vandaar.
Daarnaast zal de huidige auto ook een keer vervangen moeten gaan worden. Dus wil ik deze optie wel graag bekijken
Dus dan zal ik mijn huidige auto weg doen, waar ik dus geen belasting en verzekering etc. over betaal. Stel een auto van 30k (noem maar wat hoor..). Zuinige auto met dus bijtelling van 14% met 42% belasting daarover is dus op jaarbasis ¤1764.
Dat betaal ik dus nog aan belasting dan uiteindelijk.
Maar in hoeverre is dit voor een werkgever aantrekkelijk. Is het makkelijker om netto een lease-bak te krijgen, of gewoon salaris verhoging en de reiskosten te nemen?
quote:- Toyota Prius - Middenklasser - Benzine - 5drs 1.5 57kW - ¤ 25.990
- Honda Civic - Middenklasser - Benzine - 4drs 1.4 70kW - ¤ 23.990
- Smart fortwo CDI - Mini - Diesel - 799 cc 45 pk - ¤ 13.950
- Smart fortwo MHD - Mini - Benzine - 33 kW/45 pk - ¤ 12.910
- Toyota Aygo - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.990
- Peugeot 107 - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.990
- Daihatsu Cuore - Mini - Benzine - 1.0 51KW - ¤ 8.499
- Citroën C1 - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.490
lieve autootjes allemaalquote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Leaseauto blijft altijd secundair en met een functiewijziging ook weer makkelijk in te trekken. (al zal het niet zo eenvoudig zijn als ik het voorspiegel) Een salaris verhoging is een heel ander verhaaltje en een ander potje.
Meestal krijg je trouwens bij een leaseauto ook een tankpas.
Enne ...als je voor de 14% wil gaan:
[..]
[/quote]quote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Enne ...als je voor de 14% wil gaan:
[quote]
- Toyota Prius - Middenklasser - Benzine - 5drs 1.5 57kW - ¤ 25.990
- Honda Civic - Middenklasser - Benzine - 4drs 1.4 70kW - ¤ 23.990
- Smart fortwo CDI - Mini - Diesel - 799 cc 45 pk - ¤ 13.950
- Smart fortwo MHD - Mini - Benzine - 33 kW/45 pk - ¤ 12.910
- Toyota Aygo - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.990
- Peugeot 107 - Mini - Benzine - 1.0 50kW - ¤ 8.990