Geen probleem. Ik kan in een maand iets opleveren wat de kwaliteit van zijn werk ver te boven gaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:00 schreef ursel het volgende:
Grote kans dat jij het allemaal mag fixen![]()
Agh, daarna nog een "toppunt van ..." meegemaaktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:47 schreef ursel het volgende:
Mogguh.
lekker handig kel. Jij heb dus ook al zulke slimme collega's.
Het bestaat, en het verschilt per persoon en narcosemiddelquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, het kan denk ik. Maar een ingreep van een klein uurtje stelt dan ook weer niet zoveel voor
En typen met een half krat bier op is natuurlijk helemaal peanuts
keyword; forcerenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik kan in een maand iets opleveren wat de kwaliteit van zijn werk ver te boven gaat
Dat zielig doen valt trouwens best tegen deze keer. Ik kan nu al zonder krukken normaal door huis waggelen. Zo gaat de lol er wel een beetje af zeg!
Inderdaad. Maar die zitten er hier meer in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef ursel het volgende:
Het grote BoF topic: Hebben hun eigen KLB
Maar je heb wel gelijk. Je heb van die mensen die echt alleen maar op andere kunnen letten en volgens mij nog nooit in de spiegel hebben gekeken. Je kan er ook niet mee in discussie als je ze ooit een keer wil corrigeren, want dan hebben ze altijd een waslijst over jou klaar..
Normaal gesproken geef ik je gelijk maar bij complete rust bestaat het risico dat het vlies wat ze hebben doorgeknipt weer te nauw gaat sluiten en ik dus met hetzelfde probleem blijf zitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:15 schreef Mr_Baus het volgende:
keyword; forceren
Het gaat wel, maar het is beter van niet.. je mag het niet forceren. Je zit in een herstelperiode en moet rust nemen![]()
Ober!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Normaal gesproken geef ik je gelijk maar bij complete rust bestaat het risico dat het vlies wat ze hebben doorgeknipt weer te nauw gaat sluiten en ik dus met hetzelfde probleem blijf zitten.
Mr_ Baus Snake Eaterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kom ik ff op Ursel zijn reactie; als ik zelf aan mijn lichaam sleutel, dan gaat dat uiteraard a'la Rambo zonder verdoving![]()
![]()
Maar als iemand anders aan mijn lichaam gaat sleutelen dan moet ik helemaal weg zijn, anders ga ik me er mee bemoeien enzo
![]()
Bij ons op het werk is iemand die gaat bijna ieder 3 kwartier koffie halen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef staticdata het volgende:
hier hebben we iemand die gaat gem. elke 5 kwartier een peukie doenen duur daarvan is circa 10 minuten
Dat wordt de 1km in recordtijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:39 schreef Mr_Baus het volgende:
http://atletiek.kombijspo(...)januari-2009-/47/41/
Drugsverslaving... vertel...?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het bestaat, en het verschilt per persoon en narcosemiddelVolgens mij heeft het zelfs een naam, het staat iig in mijn dossier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit urenlang onder narcose ben geweest en weet dus ook niet hoe ik daaruit zou komen. Feit is wel dat ze me altijd helemaal plat spuiten en dan "vergassen".
Kom ik ff op Ursel zijn reactie; als ik zelf aan mijn lichaam sleutel, dan gaat dat uiteraard a'la Rambo zonder verdoving![]()
![]()
Maar als iemand anders aan mijn lichaam gaat sleutelen dan moet ik helemaal weg zijn, anders ga ik me er mee bemoeien enzo
![]()
Mijn broertje en ik hebben beide een bijzonder hoge weerstand (waarschijnlijk mede door een stevig drugsverleden) en een heel hoge natuurlijke vechtlust tegen het wegzakken/flauwvallen, op de 1 of andere manier accepteerd mijn lichaam het niet en gaat er keihard tegen vechten.. het lijkt voor mij ook als dood gaan, het is een soort van paniekreactie waarbij ook heel veel adrenaline vrij komt. Wij hebben dus een hogere dosis nodig dan gebruikelijk, en dan nog staat de anesthesist aanmoedigend op je in te praten "toe maar, je ogen beginnen al te sluiten, ga maar, het is goed, toe maar"
En we ontwaken dus ook in een paniekreactieIk zelf heb dan vrij snel door wat de "status" is en begin dan met een driedubbele tong tegen de geschrokken zusters te lullen, mijn broertje is iets trager van begrip en sowieso wat ruiger dan mij.. en die wordt dus uit voorzorg "vastgebonden".
![]()
Maar als ik dan bij de tandarts kom... en ik krijg dáár een spuit, weet niet wat voor rommel dat is, maar daar ben ik dan dus een week ziek van hehDat dan weer wel.
apart verhaal weer heh? Maar typisch Bausik bén heul apart
![]()
Hoezo?? Wil je ook een bijzonder hoge weerstand hebben??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Drugsverslaving... vertel...?
Max 2/3 op een ochtend.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef staticdata het volgende:
hier hebben we iemand die gaat gem. elke 5 kwartier een peukie doenen duur daarvan is circa 10 minuten
Zondag nog gedaan, was wel weer grappig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef valek het volgende:
Gisteravond maar weer eens BF2 geinstalleerd. Blijft toch leuk.
Vanavond spelen?
volgende week Vrijdagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wordt de 1km in recordtijd![]()
Puni, vrijdag?
Staat genoteerdquote:
quote:
Nichtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef staticdata het volgende:
Weet jij trouwens of het mogelijk is om met LBP mijn profiel op te halen. dus als we dan gaan coopen dat ik ook de stickers krijg die we dan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |