Met opkruisen is het de bedoeling dat je er wel mee vooruit komt, niet weer terug bij het punt waar je al vast aan wal hebt gelegen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Opkruisen natuurlijk
De eerste is overigens al bijna binnen
Dat lukt ook primaquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef ursel het volgende:
Met opkruisen is het de bedoeling dat je er wel mee vooruit komt, niet weer terug bij het punt waar je al vast aan wal hebt gelegen..
Zo he, jij hebt humorquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef FJD het volgende:
Verrek, nou ben ik in de war. Feyenoord heeft toch niet gespeeld vanochtend
Tis een gavequote:
Deze is beter dan die vorige jaquote:
Ik groei met de minuutquote:
Tegen wind in varen is niet mogelijk he..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik kom maar niet vooruit met dat achterlijke VORG! Lig iedere keer stil met zo'n 'stop' icoon boven me boot.
Heb de mijne ook via Redcoon! Goed en goedkoop...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Me tv is er en hangt![]()
![]()
Wat een geweldig beeld zeg. Film kijken word opeens heel anders en dan heb ik het niet eens over Blu-Ray. Ook de games op de xbox is een ervaring met zo'n scherm. Wat me opvalt is dat het geluid van de tv overigens bijzonder goed is voor een tv. Nu is dat niet geheel belangrijk aangezien film kijken etc toch via de surround set gebeurt maar toch.
Wat betreft de service van RedcoonDuurde wat langer dan gehoopt omdat hij toch niet voorradig was. Daarentegen was hij wel eerder binnen dan dat ze me vertelde en alles is compleet geleverd.
Niet gespeeld, wel nieuws..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef FJD het volgende:
Verrek, nou ben ik in de war. Feyenoord heeft toch niet gespeeld vanochtend
Kun je geen negers inhuren dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Tegen wind in varen is niet mogelijk he..
Dat is leuk, maar niet echt interessant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet gespeeld, wel nieuws..
Been heeft getekend voor 3 jaar
Dan klinkt het opbouwen van Feyenoord toch een stuk moeilijkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind dit veel interessanter
http://www.nu.nl/wetensch(...)-uit-met-atomen.html
Daar is namelijk helemaal geen chemie met elkaar te vinden..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan klinkt het opbouwen van Feyenoord toch een stuk moeilijker
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
Daar is namelijk helemaal geen chemie met elkaar te vinden..
Whehe keihard geowned worden en dan niet toegeven dat je keihard geowned bentquote:
Prioriteiten stellen he..quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Of citigroup koop even een privejet van 50 mln van de net gestorte staatssteun.
Geld moet rollen vliegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Of citigroup koop even een privejet van 50 mln van de net gestorte staatssteun.
Spuit 11!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stevens weg bij PSV![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ELKAAR__.html?p=2,1
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe keihard geowned worden en dan niet toegeven dat je keihard geowned bent
Poepie is het hequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar ik begrijp het wel, het is je vriendje
Dit verrast jou??quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stevens weg bij PSV![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ELKAAR__.html?p=2,1
Ja en wat zaten we te zeiken en te lachen om Van Basten dat HIJ trainer werd bij Ajaxquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef ursel het volgende:
Net op Radio 2 dat Steevens vandaag opstapt..
Da's dan al de 2e trainert dit jaar die het geen jaar uithoudt bij zijn nieuwe clubbie...
Die van jou wordt nodig gemistquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je humor ken ik al...
Ik kom hier toch alleen maar om te zeiken??? Daar hou ik me dan ook strikt aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Die van jou wordt nodig gemist![]()
Lighten up, kweek wat zelfspot, wordt de wereld een stuk vrolijker van
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik kom hier toch alleen maar om te zeiken??? Daar hou ik me dan ook strikt aan
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
-Lange-ik-kom-klaar-van-m'n-TV-en-de-service-van-Redcoon-post-
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in jouw ogen "geowned" worden betekend...![]()
![]()
Vraag me nu eigenlijk af wat Feyenoord wel niet elke week word als dit al geowned worden heet..
Maar ik begrijp het wel, het is je vriendje
Hahaha dit is niet triest... Jongen toch...quote:
Boefquote:
Jouw opmerkingen zijn zo triest dat je zulke reacties kan verwachten..quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]OMG, ik mag toch hopen dat je irl niet zo'n loser bent als hier
en Frank z'n bloeddruk was al zo lekker laagquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Legacy Edition PAL #882814
Is dat wat?
Niks aan de handquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef FJD het volgende:
[..]
en Frank z'n bloeddruk was al zo lekker laag
Kan me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks aan de handM'n bloeddruk bij FIFA was gister een stuk hoger.
Deel 1 vond ik helemaal te gek! Deel 2 kon me niet meer echt boeien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Legacy Edition PAL #882814
Is dat wat?
Ze geven ook Twente supporters bier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef ursel het volgende:
Ik ga denk vanaaf ff naar ADO..
ADO-selectie geeft supporters gratis bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |