Kan nog niet. Komt als 't goed is binnenkort een patch waarmee je wel bij iemand anders met je eigen account kan inloggen (en dus ook trophies en content e.d. kan halen).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of het mogelijk is om met LBP mijn profiel op te halen. dus als we dan gaan coopen dat ik ook de stickers krijg die we dan halen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:53 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Kan nog niet. Komt als 't goed is binnenkort een patch waarmee je wel bij iemand anders met je eigen account kan inloggen (en dus ook trophies en content e.d. kan halen).
Aangezien jij wellicht binnenkort een nieuwe baan nodig hebt....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef ursel het volgende:
Voelt er zich nog iemand aangeroepen..
Nieuwe mod gezocht op GAM!
Moet nog een longsleeve shirt hebben waar m'n iPod Classic in pastquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef FJD het volgende:
Heb je al weer zitten geilen op Evy Frank?
Gewoon eentje met een zak bestellen, ik heb een Mizuno geloof ik. Ow ja en een Nano kopen. Zo'n classic kost je zeker 10sec per kilometer zo zwaar istie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet nog een longsleeve shirt hebben waar m'n iPod Classic in pastWelke had jij ook alweer? Dan bestel ik die gelijk
Mja, dan zal de frequentie met Fokken de eerste periode ook wel wat lager zijn..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
Aangezien jij wellicht binnenkort een nieuwe baan nodig hebt....
ahh.. bij jou is het dus ook al zo gezellig..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:53 schreef Incolumis het volgende:
bleh gezeik gehad op werk met een Marokkaanse collega van 52. beetje eigengereid typje, neemt niks aan van anderen, schiet gelijk in de verdediging als iemand hem aanspreekt op zijn werk. andere collega heeft geklaagd bij mijn cheffin, die overigens zeer lekker is, die vervolgens mij belde of ik achter zijn mening stond. ik heb ja gezegd, aangezien ik het langst met hem samen heb moeten werken, en ik hem ken van een vorige werkgever.
De Marokkaan gelijk weer klagen over ons, zaken als werktijd (te laat beginnen, te vroeg weg enzo; terwijl hij zelf altijd als eerste er is, maar ook als eerste weg is). Hijs is inmiddels bij een stuk of 5 bedrijven al weggestuurd ivm koppigheid en/of onkunde, mensen zijn hem al gauw zat, en wij dus ook.
Ook begint hij te klagen over het feit dat hij marokkaan is en dat wij hem daarom niet mogen. dan word ik al helemaal pissig.
Gesprek gehad met de directeur, die de feiten op een rijtje wil hebben, afgesproken dat we (marokkaan en wij) met elkaar om de tafel gaan zitten om het uit te spreken. daarna zijn we na werktijd nog effe naar de cheffin gegaan voor andere zaken, komt het gedoe rond de marokkaan heel summier te sprake, ik geef daar antwoord op, en net op dat moment komt de directeur om de hoek. die hoort mij praten, en begint dus tegen mij een tirade dat ik er over blijf doorgaan.
dan knapt er iets in mij....
en net nu we vanavond een nieuwjaardiner hebben![]()
mja over het algemeen wel, alleen vandaag effe niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef ursel het volgende:
[..]
ahh.. bij jou is het dus ook al zo gezellig..
Gewoon aan die gast vragen of hij hierheen is gekomen als gastarbeider.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:53 schreef Incolumis het volgende:
bleh gezeik gehad op werk met een Marokkaanse collega van 52. beetje eigengereid typje, neemt niks aan van anderen, schiet gelijk in de verdediging als iemand hem aanspreekt op zijn werk. andere collega heeft geklaagd bij mijn cheffin, die overigens zeer lekker is, die vervolgens mij belde of ik achter zijn mening stond. ik heb ja gezegd, aangezien ik het langst met hem samen heb moeten werken, en ik hem ken van een vorige werkgever.
De Marokkaan gelijk weer klagen over ons, zaken als werktijd (te laat beginnen, te vroeg weg enzo; terwijl hij zelf altijd als eerste er is, maar ook als eerste weg is). Hijs is inmiddels bij een stuk of 5 bedrijven al weggestuurd ivm koppigheid en/of onkunde, mensen zijn hem al gauw zat, en wij dus ook.
Ook begint hij te klagen over het feit dat hij marokkaan is en dat wij hem daarom niet mogen. dan word ik al helemaal pissig.
Gesprek gehad met de directeur, die de feiten op een rijtje wil hebben, afgesproken dat we (marokkaan en wij) met elkaar om de tafel gaan zitten om het uit te spreken. daarna zijn we na werktijd nog effe naar de cheffin gegaan voor andere zaken, komt het gedoe rond de marokkaan heel summier te sprake, ik geef daar antwoord op, en net op dat moment komt de directeur om de hoek. die hoort mij praten, en begint dus tegen mij een tirade dat ik er over blijf doorgaan.
dan knapt er iets in mij....
en net nu we vanavond een nieuwjaardiner hebben![]()
mag ik je even wijzen op het feit dat je een eigen huis hebt en nutteloze geldsmijterij vanaf u uit den boze isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet nog een longsleeve shirt hebben waar m'n iPod Classic in pastWelke had jij ook alweer? Dan bestel ik die gelijk
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef IJsmuts het volgende:
mag ik je even wijzen op het feit dat je een eigen huis hebt en nutteloze geldsmijterij vanaf u uit den boze is
Is dit nutteloos dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag ik je even wijzen op het feit dat je een eigen huis hebt en nutteloze geldsmijterij vanaf u uit den boze is
quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:41 schreef FJD het volgende:
Mogguh
Ik heb nu ook twee controllers Puni dus je hoeft die van jou niet mee te nemen
Koffie![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vandaag al om 07:30 begonnen
Ik om 04:30quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vandaag al om 07:30 begonnen
41 minuten bijkletsen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:41 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik zit hier al vanaf 8 uur. ff bijgekletst met collega + koffie gedronken. Nu keihard schijten en daarna maar 's kijken wat de dag verder nog brengt.
jij deed langer over het passen van een overhemd!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
41 minuten bijkletsen?Je lijkt wel een wijf!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Sickert het volgende:
jij deed langer over het passen van een overhemd!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij deed langer over het passen van een overhemd!
Jaja! Dan hadden ze niet mee moeten gaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef ursel het volgende:Je had die gasten moeten horen toen je naar de plee was..
![]()
Derde been ook, bedoel als ze toch aan het snijden zijn...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Je weet zeker dat je alleen aan je been bent geopereerd?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:24 schreef Mrakz0r het volgende:
Krijg al een goed idee voor de volgende TT. Nu maar hopen dat ik 'm niet aan hoeft te maken.
Ik ben nu thuis dus ik kan een nieuw topic aanmakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:53 schreef ursel het volgende:Fer zal er waarschijnlijk wel weer instinken en dan zal ik hem wel weer aan moeten maken..
We moeten nog ff he..quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis dus ik kan een nieuw topic aanmaken
Opkruisen natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef ursel het volgende:Fer, wat ben je allemaal met je boot aan het doen man..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |