Ik?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lieve autootjes allemaal![]()
kan me nog herinneren dat JP eens een rekeningetje van 5000 euro moest betalen aan de belasting voor zijn auditje, dus lijkt me niet slim om JP te vragen om info
Oe.. de prius klinkt wel geil.. :pquote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Leaseauto blijft altijd secundair en met een functiewijziging ook weer makkelijk in te trekken. (al zal het niet zo eenvoudig zijn als ik het voorspiegel) Een salaris verhoging is een heel ander verhaaltje en een ander potje.
Meestal krijg je trouwens bij een leaseauto ook een tankpas.
Enne ...als je voor de 14% wil gaan:
[..]
Gezellig met Frankiequote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef Incolumis het volgende:
wow-factor -100![]()
nog effe en je kunt je inschrijven bij een boomknuffelaarsgroepje
een afdelingschef van ons heeft een Range Rover, leren bekleding en al, damn wat een beest is dat zegquote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik?![]()
Dan heb je het mis.. ik ben slachtoffer geworden van dubbele inkomsten belasting BE-NL maar dat is een heel verhaal. Auto heb ik nooit problemen mee gehad.![]()
Ik heb 3 audi`s "versleten" maar nu overweeg ik bij terugkeer toch eens een landrover te gaan proberen. Ik sjouw nogal vaak met spullen en zooi in min auto en met de hond is het ook makkelijker. Liesje gaat een Mini kopen.
Dat bedoel ik, daar heb je helemaal geen scheids voor nodigquote:Op maandag 26 januari 2009 07:05 schreef Keltie het volgende:
Ik lul en scheld me dan ook gek aan de lunchtafel
Heerlijk is dat inderdaad.. ik ga ook de pot eens testen hier.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:32 schreef Mrakz0r het volgende:
Mogguh
Net heerlijk wezen schijten. Dat was er zo 1 waarvan je weet dat 't een fantastische dag gaat worden.
En nu aan de koffie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar heb je helemaal geen scheids voor nodig
Nog twee uurtjes en dan begint het herstel richting Rotterdam Marathon 2011. Op naar de operatie![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef FJD het volgende:
Ik mag zelfs 10minuutjes eerder
Ik zou wel graag een kop koffie willen zeg
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:47 schreef Keltie het volgende:
Zaterdag, op een verjaardag, in gesprek geraakt met een ajacied..
Heb m'n nummer gegeven want hij heeft me uitgenodigd om eens mee te gaan in de VIP-box van z'n schoonpa.. Bij Volendam
Ik trek ze aan als een Poolse campingquote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]Ga je nou lopen heulen met de concurrent??
Raar dat je geen bijtelling hebt? Is het een bedrijfsauto ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik rij een kleine 500 km per week en betaal zo rond de 70 euro. Betaal geen bijtelling en mag eindeloos rijden (max kom ik nooit aan).
Rij dan wel in een kutauto met stickers maar boeie.
Dan is een leaseauto beter dan een eigen (kut) autoquote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef ursel het volgende:
Ben benieuwd of Fer zijn poot er momenteel al af ligt..![]()
Over 5 minuten heb ik gesprek met HR
Zoals eerder gezegd, ga zelf 50k per jaar rijden..
Benieuwd wat ze me gaan bieden en of ze me wel wat gaan bieden..![]()
Dan moet je officieel toch bijtelling betalen. Maar je baas en jezelf geeft hem niet op en daarom kom je eronder uit. Gebeurd veel met aannemers busjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik rij een kleine 500 km per week en betaal zo rond de 70 euro. Betaal geen bijtelling en mag eindeloos rijden (max kom ik nooit aan).
Rij dan wel in een kutauto met stickers maar boeie.
Volgens mij haal jij nu eigen bijdrage en fiscale bijtelling door elkaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:31 schreef Mrakz0r het volgende:
Mijn bijtelling verviel toen ik level-up ging bij mijn werk.
Mja, dan heb ik liever de extra reistijd als werktijd..quote:Op maandag 26 januari 2009 12:21 schreef staticdata het volgende:
andere optie: extra vakantiedagen ter compensatie van reistijd, overlast, verneukt priveleven.
Heb je je been mee naar huis mogen nemen??quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef FJD het volgende:
Its alive
Kleine ingreep, geen problemen, wel wat slapjes en wankel op krukkenNu naar huis, laat het pamperen maar beginnen
Goeie shit!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Had je een volledige narcose?
Alletweequote:Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef ursel het volgende:
Heb je je been mee naar huis mogen nemen??
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Goeie shit!Zag heel de OK spinnen als een dolle
Fuck cocaine
Waar ben je zoals aan geopereerd dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
lachen heh
Moet je straks een paar biertjes nemen.. dat zijn de beste!
![]()
![]()
Ik hou dr wel vanfuckin Herman Brood man!
Baussie kennen ze wel in het ziekenhuis.. Ik heb een dubbele dossis nodig om knock te gaan ( 1 keer tot 43 seconde geteld
) en als ik op de uitslaapkamer kom dan wordt ik meteen wakker zodra ze me beginnen te "installeren" , dan trek ik meteen alles los enzo
![]()
En dan wil ik naar huis ook!
Mooi zo!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef FJD het volgende:
Its alive
Kleine ingreep, geen problemen, wel wat slapjes en wankel op krukkenNu naar huis, laat het pamperen maar beginnen
Dat dusquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar ben je zoals aan geopereerd dan?
En hoe lang waren die operaties?
* PoSTMaN neemt het voorlopig maar weer met een korreltje zout
Toen was ie 5 jaar en ging voor zijn amandelenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar ben je zoals aan geopereerd dan?
En hoe lang waren die operaties?
Doen we toch altijd met dingen van Bausquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang alst nodig is maar ik voel me eigenlijk best goedquote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef staticdata het volgende:
arie, hoelang moet je met je pootje omhoog liggen?
Keer weer op een vrijdag afspreken? Wil best jou kant op komen als het je beter uitkomt.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang alst nodig is maar ik voel me eigenlijk best goedValt me echt alles mee als ik t vergelijk met hoe ik er bij lag na m'n liesbreuk. Tis meer dat lopen nog wat pijnlijk is maar ach met een beetje stuntelen kan ik gewoon overal naar toe en met een beetje pijnstillers zal ik ook nergens last van hebben. Denk dat ik met een week of twee toch al weer een beetje t mannetje moet kunnen zijn
http://www.gamer.nl/doc/4(...)demo-nu-op-Xbox-Live
Ik kan voorlopig iig niet rijdenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef staticdata het volgende:
Keer weer op een vrijdag afspreken? Wil best jou kant op komen als het je beter uitkomt.
Een echte Rambo had geen narcose nodig..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef staticdata het volgende:
een beetje rambo kan gelijk alweer hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |