van je gaypron sites weten we al af hoor, dus kan je gewoon zeggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daar heb ik zo m'n redenen voor, vertel ik je zaterdag wel
Ook alleen maar door die banner die we er op hadden gezetquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef staticdata het volgende:
van je gaypron sites weten we al af hoor, dus kan je gewoon zeggen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
van je gaypron sites weten we al af hoor, dus kan je gewoon zeggen
Ja en er moeten een stuk of 4 formulieren ingevuld worden en ik moet een kopie van je ID.... daarom zei ik dat het misschien makkelijker is het op te zeggen en weer opnieuw aan te vragenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:31 schreef FJD het volgende:
Nou ik kan niet wachten
Frank, mail je even je rekeninggegevens naar Jorrit en zorg je voor het overzetten?
Dat beoordelen we wel als we je redenen gehoord hebben hequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja, nu niet allemaal boos zijn op mij hoorIk wil ook dat het BoF! domein blijft bestaan!
ik snap je punten, maar nog wel ff een puntje van opaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe niet zo zakelijk, pfffff
Ik zal dan wel ff noemen waarom ik dit wil. Ten eerst omdat ik het niet fijn vind dat m'n persoonlijke gegevens door iedereen op te vragen zijn en ten tweede omdat ik de laatste tijd nogal vaak facturen heb moeten betalen die ik niet verwacht en ik dat wil voorkomen als ik op mezelf kom te wonen want dan kan ik dat zeker in het begin niet hebben. Kortom ik ben m'n eigen administratie op orde aan het brengen.
Ten derde omdat de site vrijwel dood is en we er bijna niks mee doen. Tuurlijk draag ik BoF! een warm hart toe en ben ik blij dat jullie het willen overnemen.
Nee, zeker niet. Maar dit soort dingen is dan, voor mij, wel één van de 1ste dingen die ik eruit zou doen of overdragen aan iemand andersquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik snap je punten, maar nog wel ff een puntje van opa![]()
. snap dat je geld wilt overhouden maar hoop niet dat je alles zo krap heb gebudgetteerd dat je straks 100 euro per maand over gaat houden.
ppfff.. pittige meeting..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef Mrakz0r het volgende:
Lag jij in coma? Of was de koffie op?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt mee. Domein kost ¤ 9,82 per jaar en de hosting ¤ 17,85 per jaar. De eerstvolgende facturatie is op 29-6-2009. Daarvoor heb je het domein bandoffokkers.nl + hosting. Hosting is 150mb disk space gebruik & 10gb dataverkeer.
Het is overigens niet zo dat ik het niet wil betalen hoor maar wil gewoon ff kijken hoe ik uitkom als ik m'n eigen huis heb.
1. flikker 5x 1TB schijf in je pcquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef jpjedi het volgende:
Ach ja als het op 7 pilsjes aan moet komen om een website in de lucht te houden met zoveel emotionele waarde. Dan wil ik het ook wel schokken hoor..
Even iets anders. Wil Lies een verjaardagscadeau geven en ze heeft toevallig ruimte problemen op haar imac. Vanwege haar fotografie hobby en marketing bedrijfje heeft ze behoefte aan een soort data opslag van enkele terabytes. Welke opties heb ik dan? Bij voorkeur zoek ik iets in de vorm van randapparatuur maar anders zal het zeker een NAS server worden? Toch?
Iemand hier beter bekend mee?
wanneer ga je nou mijn site hosten?? nu ik ga trouwen en alleen maar ultra coole dingen ga/blijf doen moet mn site zeker in de luchtquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:35 schreef ursel het volgende:
Ik heb nog wel wat mogelijkheden om deze te hosten. Hoeft alleen het domeinnaam geregeld te worden..
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
bij aankoop van een huis de BoF site willen dumpen om budgetaire redenen![]()
nog geen 30e per jaar..., das iets meer 2e per maand![]()
whehehehe, financiele mayonaise FTW!!
Daar kan jij over mee praten he!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar het blijft een vreemd mannetje
is dat zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar kan jij over mee praten he!
quote:
Wanneer ik het officiele verzoek tot opdracht krijg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wanneer ga je nou mijn site hosten?? nu ik ga trouwen en alleen maar ultra coole dingen ga/blijf doen moet mn site zeker in de lucht
hierbijquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Wanneer ik het officiele verzoek tot opdracht krijg.
volgens ik ben normaal.nl welquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Of wil je beweren dat je zelf normaal bent?
Op welke site?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hierbij
zorg je dan dat ik eind vd dag op mn site kan ?!
ik heb een domein, ooit via tiscalie, daar betaal ik nog steeds voor. ik wil graag hosting van mn site, paar emailadressen en een site (of ik zou hem zelf moeten maken) het enige wat op mn site moet is een vette flash intro en wat fotoalbums, thats it. kosten, naast de normale kosten van hosten/verhuizen etc mag de site max 500e kosten, heb geen idee van prijzen, dus ik roep ook maar wat ik er aan wil uitgevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Op welke site?
Heb je al een domein?
Wat moet je exact hebben
Stuur anders ff een mailtje met wat je exact wil hebben. Zal ik ff kijken hoe en wat en wat mijn kosten daarin zijn.
500 eurie.. gek..quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb een domein, ooit via tiscalie, daar betaal ik nog steeds voor. ik wil graag hosting van mn site, paar emailadressen en een site (of ik zou hem zelf moeten maken) het enige wat op mn site moet is een vette flash intro en wat fotoalbums, thats it. kosten, naast de normale kosten van hosten/verhuizen etc mag de site max 500e kosten, heb geen idee van prijzen, dus ik roep ook maar wat ik er aan wil uitgeven
maar ik zal je wel even mailen! (alleen niet nu, nu ga ik namelijk foetsie)
net klaargekomen op PMquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef ursel het volgende:
[..]
500 eurie.. gek..
Maar goed, afhankelijk van je aantal foto's etc hoor ik het wel..Je hebt trouwens een stiekeme PM
Je bedoelt die CSi-achtige flash-intro met xrays van insecten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
net klaargekomen op PM![]()
500e... wat gek??!! is dat teveel/te weinig???? ik heb er geen reet verstand van he?!
en begrijp me goed, naast de kosten van het hosten etc, wil ik max 500e uitgeven aan het bouwen van een site. ik kan nog niet eens een vliegtuige vouwen, laat staan zoiets...
maar ik mail dit weekend wel ff
http://tweakers.net/nieuw(...)-met-2tb-opslag.htmlquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef jpjedi het volgende:
Ach ja als het op 7 pilsjes aan moet komen om een website in de lucht te houden met zoveel emotionele waarde. Dan wil ik het ook wel schokken hoor..
Even iets anders. Wil Lies een verjaardagscadeau geven en ze heeft toevallig ruimte problemen op haar imac. Vanwege haar fotografie hobby en marketing bedrijfje heeft ze behoefte aan een soort data opslag van enkele terabytes. Welke opties heb ik dan? Bij voorkeur zoek ik iets in de vorm van randapparatuur maar anders zal het zeker een NAS server worden? Toch?
Iemand hier beter bekend mee?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je bedoelt die CSi-achtige flash-intro met xrays van insecten!
Toch niks mis met af en toe een blowtje te rokenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gestopt met jonko's dat je dat nog weet?!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Toch niks mis met af en toe een blowtje te roken![]()
ik hou er niet zo van, ben zelf meer van de blowjobsquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Toch niks mis met af en toe een blowtje te roken![]()
Dat is echt leuk voor ze zeg! Heb je toevallig een e-mail adres voor ons? Die deal met hun vorige pandje is helaas niet gelukt. Ze wilden het pand voor een andere productie gaan gebruiken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:55 schreef IJsmuts het volgende:
ow JP > thomas & sandy hebben een nieuwe plek! Gaan een landgoed met verblijfplekken etc beheren op Sicillie!
allang gedaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wanneer ga jij een jointje roken?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
allang gedaan
komop zeg Wie in nederland heeft tussen 15- 20 jaar nog niet geblowt
PM You Havequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is echt leuk voor ze zeg! Heb je toevallig een e-mail adres voor ons? Die deal met hun vorige pandje is helaas niet gelukt. Ze wilden het pand voor een andere productie gaan gebruiken.![]()
Ik niet. we hebben een degelijke back-up welke Frankie offline wil gaan halen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Nu ff eerlijk. Wie raakten er allemaal in paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |