Ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:59 schreef Mrakz0r het volgende:
Hoeveel Feyenoord supporters telt BoF eigenlijk?
Je vergeet je grote vriend Diamond..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik
Ursel
Frank
Keltie
Dat zijn iig de meest aanwezige
Verder zijn Puni & IJs voorJorrit voor PSV, JP voor PSV of NAC (afhankelijk van wie er hoger staat maar let op; als Prinsenbeker is hij dan weer geen Bredanaar), Kef is voor Ajax,
Is er iemand die zich dat nog afvraagt?quote:
Je kan toch ook gewoon thuis op de bank luisterenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bruce Springsteen naar Pinkpop
Nice!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon thuis op de bank luisteren
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon thuis op de bank luisteren
Denonquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]Zweren bij je Denon en dan live gaan luisteren..
Nice!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond eten FrankWas allemaal wat druk druk druk de afgelopen dagen
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bruce Springsteen naar Pinkpop
Nice!
Daarom gaan ze ook allemaal naar de Sneekweek, want daar kunnen ze elkaar wel verstaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Maar dat is meer iets voor Friezen want in het echte leven verstaat niemand ze
(y)quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:10 schreef FJD het volgende:
Verder zijn Puni & IJs voorJorrit voor PSV, JP voor PSV of NAC (afhankelijk van wie er hoger staat maar let op; als Prinsenbeker is hij dan weer geen Bredanaar), Kef is voor Ajax,
Dat hij nog gewild is... AL een tijd niets meer van gehoord... En wist niet dat er een fanbase voor was in NL... Hij is niet slecht hoor...quote:
mja om nou te zeggen dat Feyenoord het verdiende, nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, als je op zo'n kinderachtige manier doelpunten weggeeft en zelf die bal er niet in krijgt dan verlies je terecht, wel door de nodige pech maar daar haal je de volgende ronde niet mee. Neemt niet weg dat Feyenoord de voetballende ploeg was en niet Heerenveen.
wrm?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef Mrakz0r het volgende:
Toch zou ik liever een LCD schermpje willen.
quote:
Omdat ze toch over 't algemeen goedkoper zijn en tegenwoordig doen ze niet meer onder voor plasma's. Oudere LCD schermen hebben wel heel veel nadelen ten opzichte van plasma (contrast, kijkhoek, ghosting). Nadeel van plasma's is ook de glasplaat waardoor je last kunt krijgen van spiegeling. Ook zijn plasma's een stuk zwaarder en dus ook kut om aan de muur te hangen oid.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:05 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Omdat ze toch over 't algemeen goedkoper zijn en tegenwoordig doen ze niet meer onder voor plasma's. Oudere LCD schermen hebben wel heel veel nadelen ten opzichte van plasma (contrast, kijkhoek, ghosting). Nadeel van plasma's is ook de glasplaat waardoor je last kunt krijgen van spiegeling. Ook zijn plasma's een stuk zwaarder en dus ook kut om aan de muur te hangen oid.
Soort van vervroegde narcosequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef ursel het volgende:, Maar we gingen zaterdag toch zuipen??
Net zojuist ook een kort algemeen woordje van OR gehoord. Mja, tis idd niet de bedoeling financieel er beter van te worden..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Soort van vervroegde narcose
Je manager probeert je gewoon uit, CV op monsterboard en aanbiedingen van bedrijven in de buurt wapperen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga BF2 weer eens installen!
Bij mij staat ie er nog gewoon opquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij staat ie er nog gewoon op
Wie doet er mee zondag?
Obama heeft er ook 1!quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij staat ie er nog gewoon op
Wie doet er mee zondag?
Damn, Ab Klink heeft ook een iPhone zo te zienKost je toch een beetje van de wow-factor
Goedemorgen
Wat zijn de kosten? En wat hebben we precies voor die kosten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil het domein + pakket van bandoffokkers.nl gaan opzeggen.
Punt 1: we doen er weinig tot niks mee.
Punt 2: ik vind het niet erg om het grootste deel of alles te betalen maar nu ik een huis gekocht heb moet ik wel een beetje op m'n geld gaan letten en is dit één van de 1ste dingen die ik er dan uit zou doen.
Dus is er misschien iemand die het over wil nemen of kan ik het opzeggen? Let me know...
Prima!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:44 schreef FJD het volgende:
Waarom in godsnaam![]()
![]()
T zal allemaal wel, als iemand nog efkes die 15,- admin kosten ophoest dan kan het naar mijn naam
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef Mrakz0r het volgende:
Saturday the monkey will come out of the sleeve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |