quote:
Whehe.. je zit aan mijn koppositie te tornen he..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef IJsmuts het volgende:
godverdomme, had ik bijna een nieuw topic aan kunnen maken
Zie zo'n 6-7 topics geleden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag word eindelijk me tv bezorgd !!
Om dan toch maar weer even terug te komen op de kabeltjes...
Baus, Frank.. ?
Heeft een MONSTER hdmi kabel voor de xbox bijv echt effect.. zie je verschil.. is het beter.. is het duidelijk merkbaar dat het beter is etc..?
Ik wil dalijk namelijk alles in een keer installeren en eenmalig zo'n kabel kopen ben ik bereid als het echt zo goed is... heb wel me twijfels...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Zie de afgelopen 60-70 topics geleden.
jp?
wat puni zegtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Baus, Frank.. ?
Heeft een MONSTER hdmi kabel voor de xbox bijv echt effect.. zie je verschil.. is het beter.. is het duidelijk merkbaar dat het beter is etc..?
Ik wil dalijk namelijk alles in een keer installeren en eenmalig zo'n kabel kopen ben ik bereid als het echt zo goed is... heb wel me twijfels...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Zie zo'n 6000-7000 topics geleden.
jp?
Tenzij..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef staticdata het volgende:
nee zie je totaal geen verschil in. < 10 meter zijn er geen losses.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Boze werknemer strooit met pinda's
boef wat doe je nou
Met de TV die jij hebt zie je wel verschil jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Baus, Frank.. ?
Sanne heeft er ook last van, maar niet zo'n hele erg vorm. Ook niet voor elke noot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef Mr_Baus het volgende:Zonde!!!!
Neuh.. als pinda liefhebber ben ik op de hoogte van pinda allergie, dus dat is dan gewoon doodslag op die arme mensen.. Dat gaat te ver, die mensen hebben het zonder pinda's ongetwijfeld erg moeilijk![]()
Neuh, ik ben er zo 1 die dan netjes de Arbeidsinspectie belt en het hele zooitje er bij naait![]()
Klokkeluiden FTW!
Gelukkig maar dat het een mindere vorm is.. Het kan heel erg heftig zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Sanne heeft er ook last van, maar niet zo'n hele erg vorm. Ook niet voor elke noot.
quote:Wilt u niet via internet reageren, stuur dan uw CV per email aan .....
sowieso..., hoe de fuck kan je een cv per email sturenquote:
Je had hem ook ff moeten zippen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sowieso..., hoe de fuck kan je een cv per email sturenlaatst dat ding vervangen, had 3 mensen nodig om dat ding de trap af te sjouwen
Fer en JP hebben daar ook last van, al is hun eilandje nu niet echt bepaald onzichtbaar te noemen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Mrakz0r het volgende:
Onzichtbare kut eilandjes tussen Maleisie en Vietnam
Ik niet hoorquote:
Kom eens met een bron waaruit duidelijk wordt dat het verschil uitmaaktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met de TV die jij hebt zie je wel verschil jaIk zou het wel eerst testen om te kijken of het verschil groot genoeg is voor je
Ligt er overigens ook aan wat voor versterker je hebt
Tof, maar... geen tijgers dus...?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:50 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja..VORHad paar dagen geen tijd in verband met Safari.
![]()
2 charges van Olifanten waren heuze thrillers.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:23 schreef FJD het volgende:
Echte Rambo's vallen eerst Vietnam binnen voor ze door varen, toch Baus?
Preciesquote:
ben al aan het fietsen geslagenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stroomstoring hierOmdat de UPS aan vervanging toe is vielen alle servers uit, gelukkig nu alles weer up en het aggregaat is aangesloten op het gemeentehuis
![]()
Aan je werk static
Oe, dus je gaat van de zomer ook mee..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
ben al aan het fietsen geslagen
nee dan moet ik ook hier fietsenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, dus je gaat van de zomer ook mee..
Dan moet je tegen je klanten zeggen dat ze ramen en duren open moeten zetten als ze de airco aanzetten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee dan moet ik ook hier fietsen.
als het warm wordt zet iedereen zijn airco aan, maar de centrales mogen omdat de watertemperatuur stijgt hun koelwater niet meer lozen, wat hoge prijzen betekent. dan zitten we hier met z'n allen als een gek stroom op te wekken
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef Sickert het volgende:
Ik verdomme een hele dag vrij nemen
is het voetbal in de avond
ik dacht dat amateur voetbal altijd zaterdag middag was
Diamond, ga jij ook mee??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef Sickert het volgende:
Ik verdomme een hele dag vrij nemen
is het voetbal in de avond
ik dacht dat amateur voetbal altijd zaterdag middag was
Af en toe niet neequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Toch niks mis met af en toe een blowtje te roken![]()
Morgen heb je toch helemaal geen tijd om te wachten..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 Seizoen 7 Episode 5!Wat een einde
Nu helaas weer tot woensdag wachten
Of zoals Jack zou zeggen: "Damnit!"
Klopt, lange dag maar wordt gezelligquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Morgen heb je toch helemaal geen tijd om te wachten..
Je kan beter spoilers gebruiken, sommige mensen willen liever niet weten dat het einde zo geweldig is. Ik wil dat zelf zien en niet verwachten. Dank u...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 Seizoen 7 Episode 5!Wat een einde
Nu helaas weer tot woensdag wachten
Of zoals Jack zou zeggen: "Damnit!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |