Succes Diaan en Peace, ook namens belsquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:59 schreef peaceman het volgende:
Update.. Ik ben nu even thuis. Ga zo weer richting ziekenhuis.
Vanmiddag is de veter ingebracht en het lijkt wat beweging teweeg gebracht te hebben.
Zo als het nu staat, blijf ik, net als Diaan natuurlijk, vannacht daar. Er is wel sprake van wat weeën, maar voor alsnog is de baarmoederwand nog niet geheel verweekt en is er nog geen sprake van ontsluiting. Het zou dus ook kunnen dat ik over twee uurtjes weer thuis ben, omdat Diaan naar de kraamafdeling gaat. Voor alsnog echter gaan ze er in het ziekenhuis vanuit dat we op de verloskamer zullen blijven en Diaan vindt het dan toch wel erg prettig als ik bij haar blijf slapen. Eventueel wordt ze dan morgenvroeg om 7.00 uur ingeleid.
Met Diaan gaat verder alles goed, maar ze heeft uiteraard wel pijn.
p.s. het wachten is irritant trouwens
quote:11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Update van Kersjes:
Ik kreeg een sms-je van haar:
Ze is opgenomen in het ziekenhuis en ligt aan het infuus...voor Jelief en Diaan!
Gaan jullie een stuitbevalling proberen of wordt er nog een draaipoging gedaan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef iamredleader het volgende:
Met Tinuviel alles goed, begint nu wel wat zwaar te worden, en Nemo ligt nog altijd in een stuit, maar we hebben er allebei zin in
Sterkte Kersjes. Maar misschien is dit de beste oplossing, als je echt niks meer binnen kan houden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Update van Kersjes:
Ik kreeg een sms-je van haar:
Ze is opgenomen in het ziekenhuis en ligt aan het infuus...voor Jelief en Diaan!
In mijn geval was het toen een infuus en ik kreeg daarnaast een soort astronautenvoeding met extra vitamines en mineralen en dergelijke. Mierzoetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef tessie het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als je opgenomen wordt omdat je niks binnen houdt? Geven ze dan alleen vocht om uitdroging te voorkomen, of gaan ze ook echt iets doen om al dat kotsen te voorkomen daarna?
Even de vk bellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm plotseling verlies van vocht hier, maar of dat nou inhoudt dat de vliezen gebroken zijn
Nee, daarom ook diequote:
Succes!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan zo langs bij de VK, ze willen controleren wat het is
Aha vandaar dat we niets horen. maar ja wat wil je ook met zo'n naamquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef mrien het volgende:
Balen zeg voor Kersjes!
Volgens mij was admiraal_anaal onlangs geband dacht ik
Succes en Sterkte met de vrouw!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh we moesten van de VK wat vocht meenemen en er zitten witte vlokjes tussen, dus das wel goed nieuws toch?
Spannend!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm plotseling verlies van vocht hier, maar of dat nou inhoudt dat de vliezen gebroken zijn
Je voelt je buik dan helemaal hard en strak worden.. Als je nu in je buik drukt dan voel je waarschijnlijk dat je buik wat terugveert, dat is niet zo op het moment dat je een harde buik hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:06 schreef tessie het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar hoe voelt een harde buik nou precies als je wel een speklaagje op je buik hebt?
Heel normaal, daarom heeft men het ook wel over de vlokkentest.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef seilram het volgende:
Vlokjes in het vruchtwater? Dat weet ik niet admiraal. Misschien iemand anders hier?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:11 schreef Memmel het volgende:
Zal manlief ook even bellen dat hij straks achterom binnenkomt. Je kunt nl niet meer door de voordeur. Heel handig want er komt morgen 35 man verjaardagsvisite....
Zouden het de hormonen zijn?
quote:Onze zoon is er! 4560 gram en drinkt goed.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh we moesten van de VK wat vocht meenemen en er zitten witte vlokjes tussen, dus das wel goed nieuws toch?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef mrien het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] De zoon van Jelief en Mike-Air is geboren [ afbeelding ]
Ik kreeg om 15:31 een berichtje:
[..]
Neem aan dat Jelief zelf de naam zal onthullen!
Yess!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef mrien het volgende:
[ afbeelding ] De zoon van Jelief en Mike-Air is geboren [ afbeelding ]
Ik kreeg om 15:31 een berichtje:
[..]
Neem aan dat Jelief zelf de naam zal onthullen!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef peaceman het volgende:
Zo... kan ik eindelijk posten dat Lennon Thom Jeb vanochtend om 3.25 geboren is. Meneer is 4080 gram en 52 cm lang. Het is een prachtig mooi kereltje!
Het gaat prima met moeders, al heeft ze natuurlijk wel pijn nog. Met Lennon gaat het op zich ook goed, maar helaas is zijn temperatuur nog wat aan de lage kant (36,2), waardoor ze vanochtend toch niet om 10.00 naar huis mochten, en nu helaas nog een nachtje moeten blijven. Hopelijk blijft het bij die ene nacht, want ik vind het knap k*t dat ze niet mee mochten. Wel vind ik het een prettig idee dat Diaan bij Lennon is.
Dit was het even heel in het kort. Ben doodop en ga nu ff plat en dan weer naar het ziekenhuis.
Overigens had ik dit vanochtend om half 6 al willen posten, maar toen lag fok eruit
Ik zal er zo eens een maken!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel!![]()
![]()
Heb je een foto van hoe het er nu uit ziet?
Yeeeey!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef peaceman het volgende:
Zo... kan ik eindelijk posten dat Lennon Thom Jeb vanochtend om 3.25 geboren is. Meneer is 4080 gram en 52 cm lang. Het is een prachtig mooi kereltje!
Het gaat prima met moeders, al heeft ze natuurlijk wel pijn nog. Met Lennon gaat het op zich ook goed, maar helaas is zijn temperatuur nog wat aan de lage kant (36,2), waardoor ze vanochtend toch niet om 10.00 naar huis mochten, en nu helaas nog een nachtje moeten blijven. Hopelijk blijft het bij die ene nacht, want ik vind het knap k*t dat ze niet mee mochten. Wel vind ik het een prettig idee dat Diaan bij Lennon is.
Dit was het even heel in het kort. Ben doodop en ga nu ff plat en dan weer naar het ziekenhuis.
Overigens had ik dit vanochtend om half 6 al willen posten, maar toen lag fok eruit
Diaan heeft zich toen inderdaad behoorlijk in moeten houden met reageren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:13 schreef bixister het volgende:
Diaan, Peaceman & Twan, heel veel geluk gewenst met Lennon!(ik vind het een leuke naam, en ook heel toepasselijk bij jullie. wat grappig dat er zo kort geleden nog een discussie over die naam was, wat moeten jullie toen op je handen gezeten hebben...
)
Hier sluiten Diaan en ik zich uiteraard bij aan.quote:Jelief & MikeAir & Emma, ook heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon / broer!wat een flinkerd, 9 pond! ik ben heel benieuwd naar zijn naam!
Draaipoging heeft geen zin meer volgens de verloskundige en gynaecoloog. Kindje is al een beetje ingedaald, niet genoeg vruchtwater en een voorliggende placenta. Dus Tinuviel heeft na veel wikken en wegen besloten om in eerste instantie de stuitbevalling te gaan proberen, maar als het niet gaat (of als ze in het ziekenhuis vinden dat het niet meer gaat), wordt het een keizersneequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:37 schreef mrien het volgende:
Gaan jullie een stuitbevalling proberen of wordt er nog een draaipoging gedaan?
succesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanks
Weeen komen nu tussen de 3 en 9 minuten met 30sec tot 2 minuut durende weeën
En het is zo vervelend om aan te moeten zien hoe zij pijn heeftmaarja de laatste loodjes
Hou er maar gewoon over op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:27 schreef beequeen het volgende:
Ik feliciteer alle papa's en mama's met hun nieuwe kroostmaar vinden jullie het niet vreemd dat Caramel niet meer heeft gereageerd na de opmerkingen dat haar verhaal fake zou kunnen zijn?
Tuurlijk kan dat maar mevrouw was toch zo ziek en zielig. Wilde alles met jullie delen, het ging zelfs zover dat dames haar wilde bijstaan tijdens de bevalling. Krab eens eens achter je oren en haal die eventuele bevallingsdatum uit jullie lijstje. Dat mens is fake.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat probeer je nou uit te lokken?![]()
Die discussies kunnen via pm!
quote:Dit is dus gewoon echt het laatste dat er hier over gezegd is.
Als je nog meer kwijt wil dan kan je mij of de andere mods PM-en!
Jeb is een gedeelte van mijn vader zijn voornaam.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Diaan en Peaceman, jullie ook met jullie zoon! Stoere naam!![]()
Ik ben benieuwd waar de naam Jeb vandaan komt !
Ja, maar dat is echt toeval!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Leuk Peaceman.. Het lijkt ook wel erg op jou naam !
Peaceman.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is jouw naam dan?
Ik weet het, ik weet hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef peaceman het volgende:
Peaceman.
Mijn echte naam zit natuurlijk niet voor niks niet in mijn nickname.
Ik ook, ik ookquote:
Ok. That helps, not...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peaceman.
Mijn echte naam zit natuurlijk niet voor niks niet in mijn nickname.
Hé, het lijkt erop dat het blauwe ogen zijn hoor! Maar misschien worden ze nog donkerder.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
A_A, gefeliciteerd man! Wat een prachtig ventje zeg, met dat donkere haar en die donkere ogen!
AA van harte!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
En we zijn papa en mama![]()
![]()
Levi Dinand is geboren in het Bronovo Ziekenhuis om 19.59, gezond en wel met alles erop en eraan
3310 gram schoon aan de haak en 48 cm lang
Wat een geweldig gevoel om dat hummeltje in mijn armen te sluiten en zo te bestuderen![]()
Mama maakt het ook goed en blijft nu ff overnachten in het ziekenhuis en morgenochtend komt ze naar huis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bevalling is eigenlijk heel snel verlopen, om 1400 vliezen gebroken, om 16.30 eerste wee en op 19.59 geboren
Ooooh damn wat een heerlijk gevoel is dit![]()
![]()
ja ze waren heerlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 01:21 schreef livelink het volgende:
Admiraal_Anaal en vrouw, van harte gefeliciteerd met Levi![]()
Wat is hij mooi![]()
En Vicky, was het de moeite waard? Ik heb een keer een trein doelbewust gemist, omdat ik een onbedwingbare trek had in patat. Ik een patatje gekocht en na één hap vond ik het zo smerig dat ik het verder heb weggegooid. Ik wist toen niet dat ik zwanger was, daar kwam ik pas weken later achter. Maar achteraf was dit wel een hele duidelijk hint.
Ik heb niks meer gehoord, dus ga ervan uit dat die in orde is!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Nummer_zoveel, had je nou al suiker enzo laten prikken? Was alles goed?
mooi!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb niks meer gehoord, dus ga ervan uit dat die in orde is!
Ik heb het gewoon gebruikt, in de bijsluiter stond ook dat je het tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Ze zullen het er niet in zetten als het schadelijk is of niet bekend is of het schadelijk is.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:35 schreef miss_sly het volgende:
Otrivin voor kinderen had ik inderdaad ook gehoord, maar op internet vind ik daarover toch tegenstrijdige verhalen.
Rhinocaps zijn behoorlijk heftig hoor, ook op een zakdoekjequote:Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:
Bah Miss_sly wat vervelend.![]()
Die kinderneussprays mogen inderdaad, maar ik geloof niet langer dan 1 week achter elkaar ofzo?
Maar als je je inderdaad zo beroerd voelt dan telt jouw belang op dit moment even zwaarder.
Ik deed het zelf zeg maar overdag uitzingen met snoepjes en een hoog gehalte jammer dan, dan maar snotteren. Maar dan wel 's avonds voor ik ging slapen even sprayen. Dan kun je in ieder geval goed slapen.
en ik had zo'n rinocap lek geprikt en op een zakdoekje gedaan. Als je die dan onder je neus houdt dan is het een beetje het vicks effect maar dan milder. Maar ik weet niet of dat wel mag...
D'ohquote:Op zondag 25 januari 2009 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Rhinocaps zijn behoorlijk heftig hoor, ook op een zakdoekje
Spannend! Veel vk's hebben inderdaad geen echoapparaat, maar sommigen wel. Anders moet je inderdaad nog even wachten op je termijnecho.. Ik had voor mijn eerste VK afspraak al een afspraak bij het echopunt gehad want mijn vk had inderdaad ook geen echoapparaat.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ga donderdag de 29e voor 't eerst naar de VK. Hoop dat ze een termijnecho maakt! Was zelf bij het uitrekenen van de leeftijd nl uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Maar die is bij mij zo onregelmatig, dat daar eigenlijk geen pijl op te trekken valt. Zo was m'n kortste 31 dagen en de langste 43 (negatieve test btw). Het kan dus zomaar zo zijn dat ik meer dan week korter zwanger ben dan gedacht. Ben benieuwd dus!
Las trouwens wel dat mijn vk zelf geen echoapparaat heeft. Zou ze me dan doorsturen?
Thanks!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:12 schreef juttertje het volgende:
[..]
Spannend! Veel vk's hebben inderdaad geen echoapparaat, maar sommigen wel. Anders moet je inderdaad nog even wachten op je termijnecho.. Ik had voor mijn eerste VK afspraak al een afspraak bij het echopunt gehad want mijn vk had inderdaad ook geen echoapparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |