Ehh..zwanger of niet, neusspray mag sowieso niet langer dan een week. Gebruik je het langer, gaat het juist tegen je werken. En gewoon stomen (dus zonder iets erin) mag altijd en werkt schijnbaar net zo goed als met iets (vicks, rhinocaps, chinaolie), het ruikt alleen minder naar menthol. Stomen maakt/houdt je holtes leeg en dat is het enige wat goed helpt tegen hoofdpijn, buiten die paracetamol dan. Dus stomen Miss-sly!
(info komt van zusjelief en die is arts, dus dat neem ik dan voor waar aan) Enne, paracetamol kan toch geen kwaad? Ik kreeg van de fysio te horen dat ik beter een paracetamol kon pakken tegen de pijn dan krom gaan lopen en andere spieren overbelasten.
A-A en Shaienne: gefeliciteerd met je jullie verse beebjes!
Sserpente, als ze zelf geen echo heeft zal ze je doorsturen voor een echo, vraag is alleen of ze dat nu al doet of dat ze je nog laat wachten. Zal ook afhangen van je cyclus en als die zo onregelmatig is, heb je meer kans op een vroege echo voor termijnbepaling. Maar pin me er niet op vast, ik meen me ook te heugen dat termijnbepaling pas zin heeft vanaf week ??? omdat daarvoor een milimeterje meer of minder nogal wat tijd uitmaakt.
Ik heb donderdag een echo. En dan ook alleen echo. Rest van de eerste afspraak doen we later, deze echo is alleen ter geruststelling en om te kijken of mijn cyclus ook deze keer echt zo kort (25-26 dagen) was. Eigen berekening is 6w6 op die dag, maar kan ook minder zijn. Ik hoop op een hartslag, dat zou heel fijn zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *