abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2009 @ 13:20:16 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_65382290
Oja, ik vergeet helemaal te feliciteren

Shaienne, gefeliciteerd!

Wat heerlijk veel verse babietjes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65382315
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Rhinocaps zijn behoorlijk heftig hoor, ook op een zakdoekje
D'oh

maar goed dat ik van mn verkoudheid af ben nu dan. Ik zal het niet meer doen tante troel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 januari 2009 @ 13:24:30 #278
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_65382412
Alle verse papa's en mama's van harte!
A-A en vrouw met Levi, Jelief en MikeAirmet Onsje (nou nou wat een understatement met ruim 4,5kg!), Shaieine met Roos, en natuurlijk Diaan en Peaceman met Lennon.

Hier al 2 dagen in bed gelegen ik ben strontverkouden (zelfde verhaal als Miss_sly) en ik verdenk mezelf er van al weer de jeuk te krijgen zoals ik had tijdens de zwangerschap van Isa, nu alleen nog in het begin stadium dus van de week bij de gyn maar eens naar vragen of we nu erger kunnen voorkomen maar duidelijk is dat mijn CU nu weer eens gaat opspelen en daar worden manlief en ik niet echt vrolijk van.

Kersjes ik hoop dat je wat opknapt en je ook snel wat beter blijft voelen want zo is zwanger zijn natuurlijk niet echt een feestje.
Mama van Isa en Ties
  zondag 25 januari 2009 @ 13:25:25 #279
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65382601
En nog een verse baby!! Shaienne gefeliciteerd met je prachtige dochter Roos!!

Hoop dat Diaan en Lennon vandaag idd naar huis mogen...!!
  zondag 25 januari 2009 @ 13:46:38 #281
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65383137
Wij hebben gisteren verf in huis gehaald voor de babykamer (roze en glitter en zilver ). Kunnen we binnenkort eindelijk eens beginnen. Zou wel tijd worden eindelijk eens een keertje, begin wel wat zenuwachtig te worden zo langzamerhand....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65384549
Zo hee, wat een babyboom ineens!
(of ineens, eigenlijk zat ie er wel aan te komen natuurlijk)

Diaan en Peaceman, van harte gefeliciteerd met Lennon. Wat fijn dat jullie naar huis mochten! Mooi ventje!
Jelief en Mike-air, ook van harte met jullie zoon, ben erg benieuwd naar de naam!
Admiraal_Anaal, wat een ongelooflijk scheetje hebben jullie zeg! Dat koppie met haar, geweldig! Gefeliciteerd!
En tot slot, Shaienne, van harte gefeliciteerd met Roos, wat een dotje!

Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk dat ik zwanger ben, ik kan het gewoon niet geloven. Denk dat ik de komende week de vk maar eens bel om de eerste afspraak te regelen, wie weet dat het dan wat echter voelt.....!
pi_65384924
Shaienne gefeliciteerd met Roos!

En Jelief, Peaceman en A_A jullie ook nog van harte gefeliciteerd
pi_65385386
A_A gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Shaienne gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

En al die foto's
  zondag 25 januari 2009 @ 15:42:00 #285
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65386916
Shaienne gefeliciteerd met de geboorte van Roos
No more games, no more drama...
  zondag 25 januari 2009 @ 15:52:31 #286
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65387324
Shaienne, gefeliciteerd met Roos! Wat een leuke naam en een prachtig meisje!

Jelief en man, grote zus Emma, van harte met jullie zoon en broertje! Fijn dat alles goed is gegaan! Ben heel benieuwd hoe het met Emma gaat ook, zo spannend ineens een klein broertje erbij! Dikke kus!!

En Diaan en Peaceman, na al het wachten.... Gefeliciteerd!!!! Geniet van elkaar, en een dikke kus voor grote broer Twan!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 25 januari 2009 @ 16:09:12 #287
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65387946
Jelief, Mike-air en Emma gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Ik ben heel erg benieuwd naar de kleine man.

Diaan, Peace-man en Twan gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Lennon. Wat een coole naam!

admiraal_anaal en vrouw van Harte met de geboorte van Levi. Wat een prachtig kereltje zeg!

Shaienne van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roos. Wat een poppetje
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65388085
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ga donderdag de 29e voor 't eerst naar de VK. Hoop dat ze een termijnecho maakt! Was zelf bij het uitrekenen van de leeftijd nl uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Maar die is bij mij zo onregelmatig, dat daar eigenlijk geen pijl op te trekken valt. Zo was m'n kortste 31 dagen en de langste 43 (negatieve test btw). Het kan dus zomaar zo zijn dat ik meer dan week korter zwanger ben dan gedacht. Ben benieuwd dus!

Las trouwens wel dat mijn vk zelf geen echoapparaat heeft. Zou ze me dan doorsturen?
Spannend! Veel vk's hebben inderdaad geen echoapparaat, maar sommigen wel. Anders moet je inderdaad nog even wachten op je termijnecho.. Ik had voor mijn eerste VK afspraak al een afspraak bij het echopunt gehad want mijn vk had inderdaad ook geen echoapparaat.
  zondag 25 januari 2009 @ 16:39:22 #289
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65389331
WAAAUW wat een boel baby's!

AA Van harte, jullie had ik geloof ik nog niet gefeliciteerd
Shaienne!! Wat ben je snel! Van harte met de geboorte van Roos

Hier gebeurd tot op heden niets! Maar mochten jullie me even niet zien dan komt dat omdat we een internet storing hebben sinds gisteren ben nu even bij mijn schoonouders achter de pc gedoken haha.
Hopelijk komt ook onze baby snel!
pi_65390982
Shaienne, gefeliciteerd met Roos! Wat een dotje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65392829
A_A van harte gefeliciteerd met Levi

Shaienne van harte gefeliciteerd met Roos

Kersjes ik hoop dat je je wat beter blijft voelen ook nadat het infuus eruit is...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 25 januari 2009 @ 18:20:29 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65393013

Welkom Roos!!

Welkom Levi!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65393297
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:12 schreef juttertje het volgende:

[..]

Spannend! Veel vk's hebben inderdaad geen echoapparaat, maar sommigen wel. Anders moet je inderdaad nog even wachten op je termijnecho.. Ik had voor mijn eerste VK afspraak al een afspraak bij het echopunt gehad want mijn vk had inderdaad ook geen echoapparaat.
Thanks! Zal 'r morgen meeteen even bellen. Wil 'r sowieso even spreken, want heb op 't moment bijna 39 graden koorts. Hoop echt dat het geen kwaad kan. Lees her en der op Internet dat het slecht is, maar concrete verhalen over miskramen door koorts heb ik gelukkig nog niet gelezen. Zo maar een paracetamolletje nemen...
pi_65393748
A A gefelciiteerd met Levi, en Shaienne gefeliciteerd met Roos!

Ik ben net naar Les Miserables geweest, héle tijd zitten huilen zowat , dramatisch allemaal Maar het was zó mooi, heb echt genoten.
En nu ben ik weer doodop, voel me echt net een omaatje
Wel erg fijn, toen ik thuis kwam waren alle dozen voor de verhuizing door mijn Lief en een vriend alvast naar de berging beneden gebracht, dus nu weer ruimte en overzicht, en scheelt zaterdag weer die 7 trappen met sjouwen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 25 januari 2009 @ 19:02:58 #295
100412 mefke79
komt goed!
pi_65394377
Ehh..zwanger of niet, neusspray mag sowieso niet langer dan een week. Gebruik je het langer, gaat het juist tegen je werken. En gewoon stomen (dus zonder iets erin) mag altijd en werkt schijnbaar net zo goed als met iets (vicks, rhinocaps, chinaolie), het ruikt alleen minder naar menthol. Stomen maakt/houdt je holtes leeg en dat is het enige wat goed helpt tegen hoofdpijn, buiten die paracetamol dan. Dus stomen Miss-sly!
(info komt van zusjelief en die is arts, dus dat neem ik dan voor waar aan) Enne, paracetamol kan toch geen kwaad? Ik kreeg van de fysio te horen dat ik beter een paracetamol kon pakken tegen de pijn dan krom gaan lopen en andere spieren overbelasten.

A-A en Shaienne: gefeliciteerd met je jullie verse beebjes!

Sserpente, als ze zelf geen echo heeft zal ze je doorsturen voor een echo, vraag is alleen of ze dat nu al doet of dat ze je nog laat wachten. Zal ook afhangen van je cyclus en als die zo onregelmatig is, heb je meer kans op een vroege echo voor termijnbepaling. Maar pin me er niet op vast, ik meen me ook te heugen dat termijnbepaling pas zin heeft vanaf week ??? omdat daarvoor een milimeterje meer of minder nogal wat tijd uitmaakt.

Ik heb donderdag een echo. En dan ook alleen echo. Rest van de eerste afspraak doen we later, deze echo is alleen ter geruststelling en om te kijken of mijn cyclus ook deze keer echt zo kort (25-26 dagen) was. Eigen berekening is 6w6 op die dag, maar kan ook minder zijn. Ik hoop op een hartslag, dat zou heel fijn zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65394476
ik hoop mee op een hartslag! En ik hoop dat je dan duidelijk weet hoelang je al zwanger bent, en wanneer dan dus echt de grote dag zal zijn... (of die gaat veranderen van wat het nu is dus...)
  zondag 25 januari 2009 @ 19:08:57 #297
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65394555
En vandaag weer thuis

Lees net snel dat AA een zoon Levi heeft, van harte gefeliciteerd en Shaienne gefeliciteerd met jullie dochter Roos.

het gaat goed met ons, met Lennon super zelfs. Ga zo nog even bijlezen en dan naar bed.... vandeweek zal ik wel weer wat actiever hier worden.
Make love, not war ☮
pi_65394707
Welkom thuis Diaan!

Jelief is vanmiddag ook thuis gekomen (met zoonlief) en hoopt vanavond hem te kunnen voorstellen en haar verhaal te kunnen doen!
Welkom thuis alvast Jelief!!
pi_65394811
Welkom thuis Diaan!
Jullie huis is mooi versierd

En Welkom thuis Jelief!!
  zondag 25 januari 2009 @ 19:45:14 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65395817
Welkom thuis Diaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties