abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65379168
Shaienne!!! gefeliciteerd met Roos!
A_A ook gefeliciteerd met de kleine Levi! (in het blauw)
Fijn Diaan dat je weer naar huis mag! Ik hoop dat jullie nu lekker kunnen gaan genieten van de baby in jullie eigen omgeving!
Jelief, ik hoop dat jij ook snel naar huis mag!
Kersjes
Carmella
pi_65379289
Shaienne, gefeliciteerd met Roos!!!!

Kersjes, sterkte nog even hopelijk kan je snel naar huis!
pi_65379301
Shaienne gefeliciteerd met Roos
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_65379321
Shaienne gefeliciteerd met je dotje
pi_65379576
Nóg een verse beeb!! Wat een schatje is Roos zeg!Ongelooflijk gefeliciteerd Shaienne en
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65379681
O wat een hoop verse babietje hier

Jelief, Jeliefman en Emma, gefeliciteerd met jullie zoon en kleine broertje, ik ben ondertussen wel heel nieuwsgierig naar zijn naam!

Diaan, Peaceman en Twan, jullie hebben er lang op moeten wachten maar de beloning is ernaar! Wat een prachtig mannetje met een prachtige naam, Lennon !

AA en mevrouw AA, gefeliciteerd met Levi, het klinkt afgezaagd maar ook al zo'n knapperd (wat veel haar ) en een hele mooie naam, Levi (ik stelde de naam vorige keer voor aan mijn lief voor het geval er ooit nog een jongen bijkomt).

Shaienne en partner, gefeliciteerd met Roos! Wat een dotje en ook al zo'n mooie naam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Madelieve op 25-01-2009 12:13:09 ]
  zondag 25 januari 2009 @ 11:52:37 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65379796
Shaienne, wat een dotje! Van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 25 januari 2009 @ 11:52:49 #258
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65379804
Datumdrieling was dat dus?

Shaienne gefelciteerd! Wat een mooi meisje
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65380088
Shaienne gefeliciteerd met Roos! Wat een knap meiske
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 12:10:50 #260
5428 crew  miss_sly
pi_65380241
Shaienne, gefeliciteerd met Roos
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65380398
Gefeliciteerd met Roos Shaienne
pi_65380463
Oeh, wat een babyboom opeens zeg!

Jelief, man & Emma!
Diaan, Peaceman en Twan!
Familie Anaal!
Shaienne en Roos!

Ik ga donderdag de 29e voor 't eerst naar de VK. Hoop dat ze een termijnecho maakt! Was zelf bij het uitrekenen van de leeftijd nl uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Maar die is bij mij zo onregelmatig, dat daar eigenlijk geen pijl op te trekken valt. Zo was m'n kortste 31 dagen en de langste 43 (negatieve test btw). Het kan dus zomaar zo zijn dat ik meer dan week korter zwanger ben dan gedacht. Ben benieuwd dus!

Las trouwens wel dat mijn vk zelf geen echoapparaat heeft. Zou ze me dan doorsturen?
pi_65380552
Shaienne gefeliciteerd met de geboorte van Roos!
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 12:31:11 #264
5428 crew  miss_sly
pi_65380790
Even een vraagje: wat mag je gebruiken tegen een ernstig verstopte neus en de bijbehorende verkoudheid?
Ik wil niet te snel naar paracetamol grijpen, maar mijn neus zit nu echt dicht (kan niet eens eten zonder mijn mond dicht te doen ) en ik krijg er hoofdpijn van. Iets als Otrivin voor kinderen? Mentholsnoepjes, vicks?
pi_65380813
Zoutoplossing (voor baby's) mag tijdens de zwangerschap
Vicks mag volgens mij niet (de smeervicks zeg maar)
pi_65380836
Otrivin voor kinderen kun je gewoon gebruiken ja. Ook als je zwanger bent, doe het alleen niet te lang achter elkaar.
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 12:35:41 #267
5428 crew  miss_sly
pi_65380904
Ik bedoelde van de Vicks eigenijjk die snoepjes? Niet echt lekker, maar ze verlichten wel wat. En gewoon die groene mentholsnoepjes ook wel, maar kan dat?

Otrivin voor kinderen had ik inderdaad ook gehoord, maar op internet vind ik daarover toch tegenstrijdige verhalen.
pi_65380946
Volgens mij kunnen die niet echt kwaad Miss_sly (die snoepjes)
pi_65380947
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:35 schreef miss_sly het volgende:
Otrivin voor kinderen had ik inderdaad ook gehoord, maar op internet vind ik daarover toch tegenstrijdige verhalen.
Ik heb het gewoon gebruikt, in de bijsluiter stond ook dat je het tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Ze zullen het er niet in zetten als het schadelijk is of niet bekend is of het schadelijk is.
Niet alle wilde verhalen op internet geloven hoor.
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 12:54:42 #270
5428 crew  miss_sly
pi_65381483
OK, thanks. Schaap gaat zo even boodschappen doen en gaat dan ook even langs de drogist. Toch maar Otrivin Baby, en dan gebruik ik dat maar minimaal. Dat constant moeten snuiten is niet leuk, maar niet hele erg, maar die hoofdpijn is zo vervelend.
pi_65381615
Bah Miss_sly wat vervelend.
Die kinderneussprays mogen inderdaad, maar ik geloof niet langer dan 1 week achter elkaar ofzo?
Maar als je je inderdaad zo beroerd voelt dan telt jouw belang op dit moment even zwaarder.
Ik deed het zelf zeg maar overdag uitzingen met snoepjes en een hoog gehalte jammer dan, dan maar snotteren. Maar dan wel 's avonds voor ik ging slapen even sprayen. Dan kun je in ieder geval goed slapen.

en ik had zo'n rinocap lek geprikt en op een zakdoekje gedaan. Als je die dan onder je neus houdt dan is het een beetje het vicks effect maar dan milder. Maar ik weet niet of dat wel mag...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65381702
Maar als je zo'n hoofdpijn hebt helpen die spray's niet denk ik. Neem paracetamol (dat mag) en misschien straks eens proberen te stomen ofzo?
Je vriend kan zo in de drogist ook even advies vragen wat ie het beste voor jou mee kan nemen.
  zondag 25 januari 2009 @ 13:03:23 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_65381757
miss sly, otrivin voor baby's is gewoon zoutoplossing en dat mag hoor

nieuwe baby's hier van harte gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
  zondag 25 januari 2009 @ 13:14:16 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_65382096
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:
Bah Miss_sly wat vervelend.
Die kinderneussprays mogen inderdaad, maar ik geloof niet langer dan 1 week achter elkaar ofzo?
Maar als je je inderdaad zo beroerd voelt dan telt jouw belang op dit moment even zwaarder.
Ik deed het zelf zeg maar overdag uitzingen met snoepjes en een hoog gehalte jammer dan, dan maar snotteren. Maar dan wel 's avonds voor ik ging slapen even sprayen. Dan kun je in ieder geval goed slapen.

en ik had zo'n rinocap lek geprikt en op een zakdoekje gedaan. Als je die dan onder je neus houdt dan is het een beetje het vicks effect maar dan milder. Maar ik weet niet of dat wel mag...
Rhinocaps zijn behoorlijk heftig hoor, ook op een zakdoekje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 25 januari 2009 @ 13:19:23 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65382267
Shaienne, gefeliciteerd! Mooie meid hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')