Hé, het lijkt erop dat het blauwe ogen zijn hoor! Maar misschien worden ze nog donkerder.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
A_A, gefeliciteerd man! Wat een prachtig ventje zeg, met dat donkere haar en die donkere ogen!
AA van harte!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
En we zijn papa en mama![]()
![]()
Levi Dinand is geboren in het Bronovo Ziekenhuis om 19.59, gezond en wel met alles erop en eraan
3310 gram schoon aan de haak en 48 cm lang
Wat een geweldig gevoel om dat hummeltje in mijn armen te sluiten en zo te bestuderen![]()
Mama maakt het ook goed en blijft nu ff overnachten in het ziekenhuis en morgenochtend komt ze naar huis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bevalling is eigenlijk heel snel verlopen, om 1400 vliezen gebroken, om 16.30 eerste wee en op 19.59 geboren
Ooooh damn wat een heerlijk gevoel is dit![]()
![]()
ja ze waren heerlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 01:21 schreef livelink het volgende:
Admiraal_Anaal en vrouw, van harte gefeliciteerd met Levi![]()
Wat is hij mooi![]()
En Vicky, was het de moeite waard? Ik heb een keer een trein doelbewust gemist, omdat ik een onbedwingbare trek had in patat. Ik een patatje gekocht en na één hap vond ik het zo smerig dat ik het verder heb weggegooid. Ik wist toen niet dat ik zwanger was, daar kwam ik pas weken later achter. Maar achteraf was dit wel een hele duidelijk hint.
Ik heb niks meer gehoord, dus ga ervan uit dat die in orde is!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Nummer_zoveel, had je nou al suiker enzo laten prikken? Was alles goed?
mooi!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb niks meer gehoord, dus ga ervan uit dat die in orde is!
Ik heb het gewoon gebruikt, in de bijsluiter stond ook dat je het tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Ze zullen het er niet in zetten als het schadelijk is of niet bekend is of het schadelijk is.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:35 schreef miss_sly het volgende:
Otrivin voor kinderen had ik inderdaad ook gehoord, maar op internet vind ik daarover toch tegenstrijdige verhalen.
Rhinocaps zijn behoorlijk heftig hoor, ook op een zakdoekjequote:Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:
Bah Miss_sly wat vervelend.![]()
Die kinderneussprays mogen inderdaad, maar ik geloof niet langer dan 1 week achter elkaar ofzo?
Maar als je je inderdaad zo beroerd voelt dan telt jouw belang op dit moment even zwaarder.
Ik deed het zelf zeg maar overdag uitzingen met snoepjes en een hoog gehalte jammer dan, dan maar snotteren. Maar dan wel 's avonds voor ik ging slapen even sprayen. Dan kun je in ieder geval goed slapen.
en ik had zo'n rinocap lek geprikt en op een zakdoekje gedaan. Als je die dan onder je neus houdt dan is het een beetje het vicks effect maar dan milder. Maar ik weet niet of dat wel mag...
D'ohquote:Op zondag 25 januari 2009 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Rhinocaps zijn behoorlijk heftig hoor, ook op een zakdoekje
Spannend! Veel vk's hebben inderdaad geen echoapparaat, maar sommigen wel. Anders moet je inderdaad nog even wachten op je termijnecho.. Ik had voor mijn eerste VK afspraak al een afspraak bij het echopunt gehad want mijn vk had inderdaad ook geen echoapparaat.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ga donderdag de 29e voor 't eerst naar de VK. Hoop dat ze een termijnecho maakt! Was zelf bij het uitrekenen van de leeftijd nl uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Maar die is bij mij zo onregelmatig, dat daar eigenlijk geen pijl op te trekken valt. Zo was m'n kortste 31 dagen en de langste 43 (negatieve test btw). Het kan dus zomaar zo zijn dat ik meer dan week korter zwanger ben dan gedacht. Ben benieuwd dus!
Las trouwens wel dat mijn vk zelf geen echoapparaat heeft. Zou ze me dan doorsturen?
Thanks!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:12 schreef juttertje het volgende:
[..]
Spannend! Veel vk's hebben inderdaad geen echoapparaat, maar sommigen wel. Anders moet je inderdaad nog even wachten op je termijnecho.. Ik had voor mijn eerste VK afspraak al een afspraak bij het echopunt gehad want mijn vk had inderdaad ook geen echoapparaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |