A_A, mevr. A_A gefeliciteerd met Levi! Wat een schatje zeg
Jelief en man, en Emma, gefeliciteerd met 'onsje' ben erg benieuwd naar de naam! hopelijk gaat alles snel soepel.
Diaan en Peaceman en uiteraard ook Twan, gefeliciteerd met Lennon! Wat een mooi tekstje ook op het geboortekaartje

Kers, ik ben blij te horen dat het iets beter gaat. Pas goed op jezelf meid en ik hoop dat je je snel goed genoeg voelt.

Volgens mij heb ik zo alles gehad... Lief en ik hebben een druk weekend achter de rug. Vrijdag ben ik wezen bloedprikken, dat kon alleen om 8.15 's morgens, en uiteraard nuchter. De prikmevrouw had er denk ik al 100 gehad ofzo want ze jaste die naald erin met een tempo waar Herr Flick jaloers op zou zijn

auw dus. Nouja goed, de rest van de dag heb ik heel dramatisch op de bank gehangen met mn gewonde arm hahaha maar stiekem kwam het eigenlijk vooral omdat ik moe was van het vroege opstaan. (ben niets gewend, studenten hè)...
Vandaag zijn we naar de Efteling geweest. Eerst gisteravond naar DenBosch vertrokken, bijna 3 uur onderweg. En vanmorgen dus op naar de WinterEfteling. Een uur te vroeg want lief had zich in de tijd vergist

en de droomvlucht was gesloten, kapot ofzo, jammer. Ik merk nu toch wel dat zo'n hele dag weg op dit moment wel veel gevraagd is van me. Niet dat ik me nou zo ontzettend beroerd voel ofzo, maar de combinatie van de hele dag rondlopen en sociaal doen in combinatie met moeheid enzo zorgt er toch wel voor dat ik snel flink gaar ben. Jammer maar het wordt vast snel beter!
Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat. Nummer_zoveel, had je nou al suiker enzo laten prikken? Was alles goed?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回