quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:11 schreef Memmel het volgende:
Zal manlief ook even bellen dat hij straks achterom binnenkomt. Je kunt nl niet meer door de voordeur. Heel handig want er komt morgen 35 man verjaardagsvisite....
Zouden het de hormonen zijn?
quote:Onze zoon is er! 4560 gram en drinkt goed.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh we moesten van de VK wat vocht meenemen en er zitten witte vlokjes tussen, dus das wel goed nieuws toch?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef mrien het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] De zoon van Jelief en Mike-Air is geboren [ afbeelding ]
Ik kreeg om 15:31 een berichtje:
[..]
Neem aan dat Jelief zelf de naam zal onthullen!
Yess!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef mrien het volgende:
[ afbeelding ] De zoon van Jelief en Mike-Air is geboren [ afbeelding ]
Ik kreeg om 15:31 een berichtje:
[..]
Neem aan dat Jelief zelf de naam zal onthullen!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef peaceman het volgende:
Zo... kan ik eindelijk posten dat Lennon Thom Jeb vanochtend om 3.25 geboren is. Meneer is 4080 gram en 52 cm lang. Het is een prachtig mooi kereltje!
Het gaat prima met moeders, al heeft ze natuurlijk wel pijn nog. Met Lennon gaat het op zich ook goed, maar helaas is zijn temperatuur nog wat aan de lage kant (36,2), waardoor ze vanochtend toch niet om 10.00 naar huis mochten, en nu helaas nog een nachtje moeten blijven. Hopelijk blijft het bij die ene nacht, want ik vind het knap k*t dat ze niet mee mochten. Wel vind ik het een prettig idee dat Diaan bij Lennon is.
Dit was het even heel in het kort. Ben doodop en ga nu ff plat en dan weer naar het ziekenhuis.
Overigens had ik dit vanochtend om half 6 al willen posten, maar toen lag fok eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |