quote:11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Update van Kersjes:
Ik kreeg een sms-je van haar:
Ze is opgenomen in het ziekenhuis en ligt aan het infuus...voor Jelief en Diaan!
Gaan jullie een stuitbevalling proberen of wordt er nog een draaipoging gedaan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef iamredleader het volgende:
Met Tinuviel alles goed, begint nu wel wat zwaar te worden, en Nemo ligt nog altijd in een stuit, maar we hebben er allebei zin in
Sterkte Kersjes. Maar misschien is dit de beste oplossing, als je echt niks meer binnen kan houden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Update van Kersjes:
Ik kreeg een sms-je van haar:
Ze is opgenomen in het ziekenhuis en ligt aan het infuus...voor Jelief en Diaan!
In mijn geval was het toen een infuus en ik kreeg daarnaast een soort astronautenvoeding met extra vitamines en mineralen en dergelijke. Mierzoetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef tessie het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als je opgenomen wordt omdat je niks binnen houdt? Geven ze dan alleen vocht om uitdroging te voorkomen, of gaan ze ook echt iets doen om al dat kotsen te voorkomen daarna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |