Ik zal er zo eens een maken!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel!![]()
![]()
Heb je een foto van hoe het er nu uit ziet?
Yeeeey!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef peaceman het volgende:
Zo... kan ik eindelijk posten dat Lennon Thom Jeb vanochtend om 3.25 geboren is. Meneer is 4080 gram en 52 cm lang. Het is een prachtig mooi kereltje!
Het gaat prima met moeders, al heeft ze natuurlijk wel pijn nog. Met Lennon gaat het op zich ook goed, maar helaas is zijn temperatuur nog wat aan de lage kant (36,2), waardoor ze vanochtend toch niet om 10.00 naar huis mochten, en nu helaas nog een nachtje moeten blijven. Hopelijk blijft het bij die ene nacht, want ik vind het knap k*t dat ze niet mee mochten. Wel vind ik het een prettig idee dat Diaan bij Lennon is.
Dit was het even heel in het kort. Ben doodop en ga nu ff plat en dan weer naar het ziekenhuis.
Overigens had ik dit vanochtend om half 6 al willen posten, maar toen lag fok eruit
Diaan heeft zich toen inderdaad behoorlijk in moeten houden met reageren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:13 schreef bixister het volgende:
Diaan, Peaceman & Twan, heel veel geluk gewenst met Lennon!(ik vind het een leuke naam, en ook heel toepasselijk bij jullie. wat grappig dat er zo kort geleden nog een discussie over die naam was, wat moeten jullie toen op je handen gezeten hebben...
)
Hier sluiten Diaan en ik zich uiteraard bij aan.quote:Jelief & MikeAir & Emma, ook heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon / broer!wat een flinkerd, 9 pond! ik ben heel benieuwd naar zijn naam!
Draaipoging heeft geen zin meer volgens de verloskundige en gynaecoloog. Kindje is al een beetje ingedaald, niet genoeg vruchtwater en een voorliggende placenta. Dus Tinuviel heeft na veel wikken en wegen besloten om in eerste instantie de stuitbevalling te gaan proberen, maar als het niet gaat (of als ze in het ziekenhuis vinden dat het niet meer gaat), wordt het een keizersneequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:37 schreef mrien het volgende:
Gaan jullie een stuitbevalling proberen of wordt er nog een draaipoging gedaan?
succesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanks
Weeen komen nu tussen de 3 en 9 minuten met 30sec tot 2 minuut durende weeën
En het is zo vervelend om aan te moeten zien hoe zij pijn heeftmaarja de laatste loodjes
Hou er maar gewoon over op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:27 schreef beequeen het volgende:
Ik feliciteer alle papa's en mama's met hun nieuwe kroostmaar vinden jullie het niet vreemd dat Caramel niet meer heeft gereageerd na de opmerkingen dat haar verhaal fake zou kunnen zijn?
Tuurlijk kan dat maar mevrouw was toch zo ziek en zielig. Wilde alles met jullie delen, het ging zelfs zover dat dames haar wilde bijstaan tijdens de bevalling. Krab eens eens achter je oren en haal die eventuele bevallingsdatum uit jullie lijstje. Dat mens is fake.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat probeer je nou uit te lokken?![]()
Die discussies kunnen via pm!
quote:Dit is dus gewoon echt het laatste dat er hier over gezegd is.
Als je nog meer kwijt wil dan kan je mij of de andere mods PM-en!
Jeb is een gedeelte van mijn vader zijn voornaam.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Diaan en Peaceman, jullie ook met jullie zoon! Stoere naam!![]()
Ik ben benieuwd waar de naam Jeb vandaan komt !
Ja, maar dat is echt toeval!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Leuk Peaceman.. Het lijkt ook wel erg op jou naam !
Peaceman.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is jouw naam dan?
Ik weet het, ik weet hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef peaceman het volgende:
Peaceman.
Mijn echte naam zit natuurlijk niet voor niks niet in mijn nickname.
Ik ook, ik ookquote:
Ok. That helps, not...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peaceman.
Mijn echte naam zit natuurlijk niet voor niks niet in mijn nickname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |