niet alleen uit de fipoquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je eigenlijk uit de fipo afleiden of iemand smaak heeft ja of te nee?
Het is iig een moeilijk kijkende skinny bitchquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij niet. Ik zal je de hele sessie linken, volgens mij is ze gewoon 18+
dat keek ik nooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Van;
[ afbeelding ]
En ja dat was tof
En dan mij onhandig noemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
Gooi ik dus net een glas Guinness over m'n broek/stoel/vloer, typisch gevalletje dweilen met de kraan open een glas Guinness
Meest dicht beflitspaalde stad van Nederland helaasquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:31 schreef Ysblok het volgende:
Gister nog in Nijmegen geweest... maar tering, om de 200 meter een flitspaal
ik las net dat iemand het heel lekker vindtquote:
Dat geloof ik meteen, dat Nijmegen relatief de meeste flitspalen heeft, niet normaal.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meest dicht beflitspaalde stad van Nederland helaas. Hoop dat je ze allemaal op tijd gespot hebt?
oeh ja!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:31 schreef Ysblok het volgende:
Gister nog in Nijmegen geweest... maar tering, om de 200 meter een flitspaal
En iedereen die dan ankertquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh ja!
flitspalen!
Bij Sapporo (Dukenburg) gaan eten en een plekje bij het raam bemachtigen.
Als je elke keer dat hij flitst een glas bier moet adten, ben je aan het eind van de avond strontlazarus![]()
Als je dat leest dan is het wel duidelijk waarom jij je tentamens niet haaltquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik las net dat iemand het heel lekker vindt![]()
serieus
en die zei dat 'ik me misschien toch 's na moest laten kijken', als ik alles naar kip vond smaken, ook als 't geen kip was...
Is this the best you got?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je dat leest dan is het wel duidelijk waarom jij je tentamens niet haalt
Dan lukt de vraag lezen alleen al niet
Werd aangetrokken tot The Tribequote:
zegt de dame die zodra haar naam in het Slank-topic valt binnen 5 minuten 'toevallig' reageertquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je dat leest dan is het wel duidelijk waarom jij je tentamens niet haalt
Dan lukt de vraag lezen alleen al niet
hilarisch, werkelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ken Miss_S van tennis, nu hebben we allemaal iets gemeen.
Ik zei gemeen.
Het ergste is dat dat dus nog echt toevallig wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zegt de dame die zodra haar naam in het Slank-topic valt binnen 5 minuten 'toevallig' reageert
welkom hier! gezellig
Iemand die enge foto's postquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
Wie de hel is Miss_S en waarom kent iedereen d'r ?
propedeuse (de ~ (v))quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef Sander het volgende:
Btw, wat is een propedeuse is het Engels?
kijk maar eens in KPD Sexy en Gewaagdquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
Wie de hel is Miss_S en waarom kent iedereen d'r ?
KPD mag ik nog geen eens komenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk maar eens in KPD Sexy en Gewaagd![]()
I finished the first year of my study [insert naam] completely.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef Sander het volgende:
Btw, wat is een propedeuse is het Engels?
het gaat idd nooit meer van mijn netvliesquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
KPD mag ik nog geen eens komen
En S&G is ook alweer lang geleden, wat hebben jullie een lang geheugen zeg
Indruk gemaakt?
Pff... dus jullie kennen d'r niet persoonlijk? Om nou meteen van zulke foto's te gaan checken als kennismakingquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk maar eens in KPD Sexy en Gewaagd![]()
Thx, ook mobloquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
I finished the first year of my study [insert naam] completely.
Volgens mij bestaat 't niet in Engeland, maar in SES hebben ze er vast meer verstand van.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het gaat idd nooit meer van mijn netvlies
Die van jou in latex ook nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het gaat idd nooit meer van mijn netvlies
klopt, in Engeland hebben ze een heel ander systeem.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
I finished the first year of my study [insert naam] completely.
Volgens mij bestaat 't niet in Engeland, maar in SES hebben ze er vast meer verstand van.
Heb jij geen bifi foto's online staan dan? Voor anderen om voor kennisgeving aan te nemen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff... dus jullie kennen d'r niet persoonlijk? Om nou meteen van zulke foto's te gaan checken als kennismaking
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Werd aangetrokken tot The Tribe
Nee was benieuwd wie van jullie nu weer naar de dieetclub zou komen om Moblo te helpen
Maar ik aangezien 5 dagen in de week in Nijmegen ben kan ik hier best mee komen posten, gezellig
schiet jij nou maar op met afvallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke dan
MoBlo je ging trouwens slapen, schiet eens op met je situps
wtfquote:
Ja tuurlijk, honderden in KPD maar dat is ook zo banaalquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Heb jij geen bifi foto's online staan dan? Voor anderen om voor kennisgeving aan te nemen?
Ja joh diequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
bedoel je?
of
[ afbeelding ]
nee joh, superhandig!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja joh die![]()
Alleen beetje jammer van die cups
Prachtig, kudo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schiet jij nou maar op met afvallen
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoegquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schiet jij nou maar op met afvallen
Mweh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honderden? En dan, met Microsoft Photosynth een mooie 3D app?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, honderden in KPD maar dat is ook zo banaal
En waarom mag Yasha haar niet?
Denk dat mannen uiteindelijk toch liever iets anders vasthoudenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, superhandig!!!
bierhouders![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mweh.Het huis, en je weet waar het wonen enzulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, heet dat vrouwelijk?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoeg
Vrouwelijke figuren
Ribbels? Ik denk het nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Denk dat mannen uiteindelijk toch liever iets anders vasthouden
Wat doe je dan int dieettopic?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoeg
Vrouwelijke figuren
In bed gaan liggen en dan zeuren van 'duurt lang'quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het huis, en je weet waar het wonen enzulks
Ik ook niet, maar ik voel het ontstaan van bepaalde kampenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Honderden? En dan, met Microsoft Photosynth een mooie 3D app?
Geen idee, ben niet in deze materie thuis.
Nou vertelquote:
Die heeft ze heul nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
behalve die van jou natuurlijk![]()
Misschien moeten we D_K ff bellen. Dat is normaal gesproken zo'n uniter.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik voel het ontstaan van bepaalde kampen
lees 's mee in Slankquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre, Yasha, waarom vind jij Miss_S een kutwijf?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre, Yasha, waarom vind jij Miss_S een kutwijf?niet jouw type
Kletsen over eten en sport eigenlijk, ik hoef serieus niet meer af te vallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat doe je dan int dieettopic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt wat met kampen he.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook niet, maar ik voel het ontstaan van bepaalde kampen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef Sander het volgende:
[..]
Misschien moeten we D_K ff bellen. Dat is normaal gesproken zo'n uniter.
Pff... gedoe....quote:
trainenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die heeft ze heul niet
En anders trainen we ze er gewoon af
Wat hebben we geleerd van Mikkie? Juist ja, direct zijnquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kletsen over eten en sport eigenlijk, ik hoef serieus niet meer af te vallen
Serieus faal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had er laatst zelfs nog gepostquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff... gedoe....
* gaat schoorvoetend naar Slank
Ergens is het mis gegaan tussen mij en MoBlo en jullie horen in haar kamp te zitten dus vinden mij een kutwijfquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre, Yasha, waarom vind jij Miss_S een kutwijf?
Kokoskleed priktquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
trainen
situps op onze kokoskleedzooi is trouwens 'lekker zacht'
binnenkort maar 's zo'n matje kopen wat ze ook bij Kickfit hadden, die opvouw dingen
ideaal!
n00bquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus omdat je in Slank bent ingelezen mag je hier iemand de grond in stampen, ok.
En als je eenmaal in dat kamp zitquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ergens is het mis gegaan tussen mij en MoBlo en jullie horen in haar kamp te zitten dus vinden mij een kutwijf
je verpest mn garpjequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En als je eenmaal in dat kamp zitEcht, de japanners waren er niets bij, kampbeul is het
Dus jij vind me geen kutwijf?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus omdat je in Slank bent ingelezen mag je hier iemand de grond in stampen, ok.
Het boeit me niet wat er elders gebeurd is (ik heb 't shirt gewonnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus jij vind me geen kutwijf?
Ookal heb ik je verslagen(had ik dat eigenlijk wel.....)
Miss_S is gewoon een vieze aandachtshoerquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dude, doe eens niet zo moraalridderquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat er elders gebeurd is (ik heb 't shirt gewonnen), om daarom hier zomaar te gaan bitchen.
En dan al helemaal van Yashi, pijnlijk.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat er elders gebeurd is (ik heb 't shirt gewonnen), om daarom hier zomaar te gaan bitchen.
En dan al helemaal van Yashi, pijnlijk.
nounou, kommop, niet zo schelden tegen dat arme meiske...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Miss_S is gewoon een vieze aandachtshoerDie zich altijd meteen aangevallen voelt en zelfs als je het niet over haar hebt dingen zo weet te betrekken dat ze denkt dat ze wel over haar gaan
En wat maakt dat jou dat je zo iets zegt? Over iemand waar je eigenlijk nog nooit mee gepraat hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Miss_S is gewoon een vieze aandachtshoerDie zich altijd meteen aangevallen voelt en zelfs als je het niet over haar hebt dingen zo weet te betrekken dat ze denkt dat ze wel over haar gaan
Nee, heb jij met de rest van Fok! gepraat dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou dat je zo iets zegt? Over iemand waar je eigenlijk nog nooit mee gepraat hebt.
Waarschijnlijk een verwaande vooroordelende bitch, maar hey, does it look like I care?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou dat je zo iets zegt? Over iemand waar je eigenlijk nog nooit mee gepraat hebt.
Het meerellen omdat je "iets gehoord hebt" is lekker volwassenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
Dude, doe eens niet zo moraalridder
Scheld ik mensen uit voor hoer of wat dan ook?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, heb jij met de rest van Fok! gepraat dan?
Stiekem is hij ergens wel aantrekkelijk.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef Sander het volgende:
[ afbeelding ]
"Doe eens kalm aan, kinders."
Zie je mij schelden met hoer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Scheld ik mensen uit voor hoer of wat dan ook?
Ik claim niet dat ik volwassen benquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het meerellen omdat je "iets gehoord hebt" is lekker volwassen? Compleet negeren ok, maar dit
.
Stiekem ben ik nog steeds een puber.. En het is niet van iets gehoord hebben Piet dus stel je eens niet zo aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het meerellen omdat je "iets gehoord hebt" is lekker volwassen? Compleet negeren ok, maar dit
.
Nouja niet met hoer misschien maar schelden tegen mij doe je zeker welquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zie je mij schelden met hoer?
Quote 1 scheldwoordquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nouja niet met hoer misschien maar schelden tegen mij doe je zeker wel
Stel je eens open en leer me kennen en niet alleen wat je van MoBlo te horen krijgt over mij
Ga dat lekker daar oplossenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, je hebt kwak een keer in andere bewoordingen een hoer genoemd, terwijl 't meisje pas nét d'r eerste vriend heeft gehad
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Modverdomme, eindelijk een beetje actie en dan gaat iedereen lopen sussen, kappen man kutjes
moet ik jou 's oplossen op de volgende meetquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga dat lekker daar oplossen.
Ja, echt. Mensen letten ook gewoon niet op. Laatst nog eentje midden in de spits... nog even snel er onderdoor. Hop, 150 euro voor rood licht, en dan twintig meter later stilstaan. Zó zondequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh ja!
flitspalen!
Bij Sapporo (Dukenburg) gaan eten en een plekje bij het raam bemachtigen.
Als je elke keer dat hij flitst een glas bier moet adten, ben je aan het eind van de avond strontlazarus![]()
Het woord hoer heb ik nooit in mijn mond genomen en wat iemand ergens in wil horen/lezen zegt waarschijnlijk meer over diegene dan mij of je buurvrouwquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, je hebt kwak een keer in andere bewoordingen een hoer genoemd, terwijl 't meisje pas nét d'r eerste vriend heeft gehad
lijkt een beetje op mn buurvrouw in Den Haag
Die vond dat ik een hoer was, omdat ik vooral mannelijke vrienden had, met motoren![]()
Dus noemde ze me impliciet een 'hoer'. "En al die mannen, ik begrijp nu hoe je je huur kunt betalen!"
Maar nee, ze had me écht geen hoer genoemd
Loop dan zelf ook niet moeilijk te doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het woord hoer heb ik nooit in mijn mond genomen en wat iemand ergens in wil horen/lezen zegt waarschijnlijk meer over diegene dan mij of je buurvrouw
Prima, als je hier kapt en je volgers dat ook maantquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik jou 's oplossen op de volgende meet
In Nijmegen staan ze echt op gemene plaatsen, net voordat een snelweg begintquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, echt. Mensen letten ook gewoon niet op. Laatst nog eentje midden in de spits... nog even snel er onderdoor. Hop, 150 euro voor rood licht, en dan twintig meter later stilstaan. Zó zonde.
Dat compleet negeren kun je ook zelf doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, als je hier kapt en je volgers dat ook maant.
'volgers'? Pardon?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, als je hier kapt en je volgers dat ook maant.
Hoer kan ik niet anders opvattenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Loop dan zelf ook niet moeilijk te doen
Uhh, hell to the no.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Quote 1 scheldwoordKrijg je meteen 150 IBies
En Duidelijkheid net dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'volgers'? Pardon?
Wat zij zeggen moeten ze lekker zelf weten, daar heb ik niets mee te maken, net zoals dat ik nergens ooit heb gezegd dat ze iets tegen of over haar moeten zeggen
En dan deze prachtige reeks laten verneuken door een paar relzuchtige pubers, zhe horrorquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef IrishBastard het volgende:
Dat compleet negeren kun je ook zelf doen
ik zei alleen tegen hem dat ik het grappig vond dat iemand het eten in de Refter niet smerig vond.quote:
Och, 1 topicje, hebben we ook eens een verzetjequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan deze prachtige reeks laten verneuken door een paar relzuchtige pubers, zhe horror. En dan ook nog eens omdat 1 iemand ooit woorden heeft gehad, en nu hebben opeens om fabelachtige reden meerdere mensen met haar woorden
.
Heldenactie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:25 schreef IrishBastard het volgende:
Och, 1 topicje, hebben we ook eens een verzetje
wassie daarvoor ook al hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
Man Pietje wat ben je ineens een janksmoel nu je een kleurtje hebt zeg
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik scheld nooit, dus ik kon veilig inzetten
Toch toevallig dat hij mij meteen gaat uitschelden danquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei alleen tegen hem dat ik het grappig vond dat iemand het eten in de Refter niet smerig vond.
Dus toen vol ongeloof, vroeg hij om een linkje
dus geef ik dat.
Ook als Mikkie had gepost, of Pietje, dat hij het eten in de refter NIET smerig vond, had ik dat tegen Duidelijkheid gezegd![]()
Dat Duidelijkheid vervolgens gaat posten, da's niet mijn probleem
quote:
Je claimt ook dat ik je net uitgemaakt heb voor hoer, dus wat dat aangaatquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch toevallig dat hij mij meteen gaat uitschelden dan
Klopt ja, onderaan de Neerbosschebrug. So much voor 'verkeersveiligheid'.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In Nijmegen staan ze echt op gemene plaatsen, net voordat een snelweg begint
dat is toch niet mijn probleem?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch toevallig dat hij mij meteen gaat uitschelden dan
Maar dan, sorry Pietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wassie daarvoor ook al hoor![]()
maar nu valt het extra op
Wel prachtig hoe jij gewoon serieus doorpostquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja, onderaan de Neerbosschebrug. So much voor 'verkeersveiligheid'.
Goede samenvattingquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dan, sorry Piet
Maarre, als ik het goed begrijp vond Miss_S voer bij de refter nice en jij niet en zij denkt nu datje haar gedist hebt? En yasha is mee aan het blerren omdat ze in Slank las dat Miss_S niet echt verwelkomt wordt daar en IB is gewoon mee aan het schreeuwen?
Close?
Echt zo vervelend als je niet op let met het optrekken en met het verkeer meerijdquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja, onderaan de Neerbosschebrug. So much voor 'verkeersveiligheid'.
Nog ff laten staan heb je krenten voor in de pannekoekenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Kut, ik heb m'n doosje druiven te lang laten staan. Nu zijn ze droog geworden en niet meer lekker sappig.
Ik merkte onderaan pagina 1 al dat er een bitchfight op komst was, dus ik heb pagina 2 en het grootste deel van 3 maar gewoon geskiptquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel prachtig hoe jij gewoon serieus doorpost
Prachtigquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik merkte onderaan pagina 1 al dat er een bitchfight op komst was, dus ik heb pagina 2 en het grootste deel van 3 maar gewoon geskipt.
Dan was het dus toeval, maar waarom schelden al jouw vrienden zo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is toch niet mijn probleem?
hij had Piet/Henk/Kees/Albert ook een smakeloze retard genoemd als hij had geclaimed lekker / goed te hebben gegeten in de Refter
Dus was dat mijn ontgroening en kan ik nu gewoon meepostenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dan, sorry Piet
Maarre, als ik het goed begrijp vond Miss_S voer bij de refter nice en jij niet en zij denkt nu datje haar gedist hebt? En yasha is mee aan het blerren omdat ze in Slank las dat Miss_S niet echt verwelkomt wordt daar en IB is gewoon mee aan het schreeuwen?
Close?
Hee, halloquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan was het dus toeval, maar waarom schelden al jouw vrienden zo?
Internethelden of?
Zal ik het nog 1 keer vragen, jongedame, geef nou eens quote's met scheldwoordenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan was het dus toeval, maar waarom schelden al jouw vrienden zo?
Internethelden of?
Daarom moet je ook wel opletten. Als je in Nijmegen niet oplet ben je gewoon de lul. Mijn topscore vanuit centrum naar de A326 op één dag, binnen tien minuten, waren vier flitspalen, één mobiele flitser en twee laserguns (waarvan eentje aan de andere kant). Ziekelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt zo vervelend als je niet op let met het optrekken en met het verkeer meerijd
Nee, Yasha is aant meebleren omdat ze door meerdere posts van Miss_S het gevoel heeft dat Miss_S niet echt tof is. En Miss_S dus geen toevoeging voor dit topic vind.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dan, sorry Piet
Close?
Ik denk niet dat ik veel gemist heb behalve een beetje onderling modder gooien hè?quote:
ja, dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, halloGuus hier. Wie ben jij? What is up? Wat houdt je zoal bezig? En waarom denk je dat wij Moblo mogen?
Was ik toch ook niet, en ik post ook nog steedsquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, Yasha is aant meebleren omdat ze door meerdere posts van Miss_S het gevoel heeft dat Miss_S niet echt tof is. En Miss_S dus geen toevoeging voor dit topic vind.
Oke, heb jij betere kijk op dan ik, ik heb d;'r namelijk nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, Yasha is aant meebleren omdat ze door meerdere posts van Miss_S het gevoel heeft dat Miss_S niet echt tof is. En Miss_S dus geen toevoeging voor dit topic vind.
Neuhquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel gemist heb behalve een beetje onderling modder gooien hè?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook wel opletten. Als je in Nijmegen niet oplet ben je gewoon de lul. Mijn topscore vanuit centrum naar de A326 op één dag, binnen tien minuten, waren vier flitspalen, één mobiele flitser en twee laserguns (waarvan eentje aan de andere kant). Ziekelijk. Wel alles op tijd gezien en eruit geremd, of course
.
Waar zie je me voor aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, heb jij betere kijk op dan ik, ik heb d;'r namelijk nog nooit gezien
Dacht (jammer genoeg) dat het misschien een eerder nuekertje van IB was ofzo, zou leuker zijn
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zal ik het nog 1 keer vragen, jongedame, geef nou eens quote's met scheldwoorden
quote:Mikkie schrijft nu:
Godverdomme achterlijke lelijke bokkelul die je d'r bent!
Dunno, ik ben ook oerlelijk en heb wel eens lekkere mokkeltjes gehad, misschien werkt dat andersom ook gewoonquote:
Sex is viesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, heb jij betere kijk op dan ik, ik heb d;'r namelijk nog nooit gezien
Dacht (jammer genoeg) dat het misschien een eerder nuekertje van IB was ofzo, zou leuker zijn
Gewoon uit je hoofd leren, anders ben je vanzelf een keer de lul inderdaad. Zoals swarmi laatst op de Muntwegquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In Nijmegen let ik ook wel op, heb daar ook rijles gehad en moest toen altijd al opletten.
Maar ik vind die ene flitspaal niet IN Nijmegenecht gewoon makkelijk geld verdienen
Maar goed je moet natuurlijk altijd opletten
Dat je die nog ziet, ik zie ze altijd als het te laat is (of ze moeten aangekondigd zijn)
En IB ik had het niet over jou
Bedankt voor dit verkapte complimentquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dunno, ik ben ook oerlelijk en heb wel eens lekkere mokkeltjes gehad, misschien werkt dat andersom ook gewoon
Opflikkeren hier, jij hebt hier geen fuck te zoekenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verkapte compliment
waarom zou ik iets uit moeten leggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien dat jij er een uitleg voor had
NIet die swarma dinges hè?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut, waar is die pic van jou nou.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, halloGuus hier. Wie ben jij? What is up? Wat houdt je zoal bezig? En waarom denk je dat wij Moblo mogen?
Zou mevrouw IB het ook als een compliment zien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verkapte compliment
Au.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou mevrouw IB het ook als een compliment zien?.
Die vaste ken ik nu ook wel uit mijn hoofdquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon uit je hoofd leren, anders ben je vanzelf een keer de lul inderdaad. Zoals swarmi laatst op de Muntweg. Ik rij al een jaar of zes in en rond Nijmegen, bijna dagelijks, maar ben er nog nooit op de foto gegaan.
Gelukkig heb ik een eigen identiteit enzulks dus voel ik me totaal niet aangesproken..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fantopicquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van bijna 21, studeer pedagogische wetenschappen in Nijmegen daarom ben ik in dit topic
En mijn hobbies zijn dansen (orientaals en hiphop) en fotograferen en mijn vriendje natuurlijk
En dat van MoBlo aangezien dit nogal een fantopic lijkt eigenlijk maar dat zal ik wel fout zien
Dat je niet lang boven de 50 kan rijden ligt eerder aan de verkeerslichten dan aan de flitspalen, aangezien je ¾ van Nijmegen met gemak met 70 à 80 door kan tuffen zonder gevaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die vaste ken ik nu ook wel uit mijn hoofden toch blijft het vervelend dat je bijna nergens lang boven de 50 kan rijden.
Maar verder is Nijmegen wel leuk hoor
Dude, daar is het juist weer andersom, je bent ook niet de slimste he?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
met MoBlo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fantopic
HoiDit is géén fantopic, wij houden wél van sex.
Hoiquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude, daar is het juist weer andersom, je bent ook niet de slimste he?
euh.. noemde je me nou impliciet de topic-hoer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. noemde je me nou impliciet de topic-hoer?
Ik snapte het al nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmm dat is ook weer zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat je niet lang boven de 50 kan rijden ligt eerder aan de verkeerslichten dan aan de flitspalen, aangezien je ¾ van Nijmegen met gemak met 70 à 80 door kan tuffen zonder gevaar.
[..]
euh.. noemde je me nou impliciet de topic-hoer?Zou daar iets aan gelogen zijn dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Yashi is een gheyl mokk0lquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
Nee onderling, meestal IB en Yash of Yash en Moblo maar soms ook andersquote:
[..]
euh.. noemde je me nou impliciet de topic-hoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, want da's Yashi alquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou daar iets aan gelogen zijn dan?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja, nou, die missen we échtquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
een fantopic?
waar is die goede oude
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
tijd toch gebleven
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je zou nog een cake voor me bakken
Moet inderdaad nog een keer gebeuren ja, wie doet er allemaal mee?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zou spacecake bakken toch?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, want da's Yashi al
Swarmi, in haar dromen CP en jou, nu IB
wie zou de volgende zijn?Je vergeet Piet. Remember...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vergeet Piet. Remember...
[ afbeelding ]
I'm in. M'n spacecake-ontgroeningquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Moet inderdaad nog een keer gebeuren ja, wie doet er allemaal mee?
hoe kon ik díe nou vergetenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar ben ik aan begonnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hele Miss_S is gewoon een kloon van jou ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef IrishBastard het volgende:
Maar we hebben toch goed gebaggerd
Flitspaal-adjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Fogel het volgende:
![]()
Nijmegen stond weer eens in de active topics tijdens het vervelen, dus deze post is ter jullie verveling (ofzo).
Flitspaal-adjes is trouwens een nieuw concept voor mij, spreekt me wel aan op zich
Ik maak de foto's welquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I'm in. M'n spacecake-ontgroeningBen benieuwd of ik dit wel tof vind, ik vond een joint weinig aan namelijk
.
dat is waar!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef IrishBastard het volgende:
Maar we hebben toch goed gebaggerd
Neen. Dus je cam-sessie is wat mij betreft nog mogelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die hele Miss_S is gewoon een kloon van jou ofzo?
Jammer, wilde al met d'r gaam cammen
IB is de kloon-masterquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij, moblo, IrishYasha en ik. Who else?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I'm in. M'n spacecake-ontgroeningBen benieuwd of ik dit wel tof vind, ik vond een joint weinig aan namelijk
.
Dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
.
Heeft ze niet verteld dat ze getrouwd was dan?quote:
Ik ben geen kloonquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow net als Brangelinaquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij, moblo, IrishYasha en ik. Who else?
Wat ben je voor een opa, heb je geen telefoon met internetquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef Fogel het volgende:
[opa aan het woord]
Wat zijn jullie trouwens voor een soort studenten? Op donderdagavond hoor je in een kroeg te zitten verdomme.
[/opa aan het woord]
kloptquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef Fogel het volgende:
[opa aan het woord]
Wat zijn jullie trouwens voor een soort studenten? Op donderdagavond hoor je in een kroeg te zitten verdomme.
[/opa aan het woord]
aai.gifquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben geen kloonben gewoon echt zo
Cammen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben geen kloonben gewoon echt zo
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, want da's Yashi al
Swarmi, in haar dromen CP en jou, nu IB
wie zou de volgende zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En tuurlijk kies ik jou als tussendoortje![]()
Jawel, twee zelfs... maar als ik aan het drinken ben in een kroeg ga ik niet fokken. Ik fok wel tijdens het thuis drinken (zoals nu).quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat ben je voor een opa, heb je geen telefoon met internet
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]![]()
En tuurlijk kies ik jou als tussendoortje
* Mikkie meldt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, twee zelfs... maar als ik aan het drinken ben in een kroeg ga ik niet fokken. Ik fok wel tijdens het thuis drinken (zoals nu).
Mja, +1, afgezien van die telefoons met internetquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, twee zelfs... maar als ik aan het drinken ben in een kroeg ga ik niet fokken. Ik fok wel tijdens het thuis drinken (zoals nu).
Vanaf thuis of vanuit een kroeg?quote:
Nicequote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar, jij bent de leukste!! Jou doe ik ook nuchter
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice
Fuck jullie, die Miss_S is echt fucking nice man
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar, jij bent de leukste!! Jou doe ik ook nuchter
Iedereen die met je wil cammen is nice?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice
Fuck jullie, die Miss_S is echt fucking nice man
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
de kat heeft diarree, chronische dus 't gaat ook niet meer oooooooooooverik ga maar 's slapen, naar de kroeg voordat de hele kamer meurt naar kattendiarree...
veel plezier nog met cammen, niet cammen, rukken, likken, rotzooien en blowen
zijn criteria zijn niet zo heel denderend hoogquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Iedereen die met je wil cammen is nice?
Waar hosti bitches via de Cam gaat hosselenquote:
Dat was ook sinds vier werkdagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
een fantopic?
waar is die goede oude
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
tijd toch gebleven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |