Heb jij geen bifi foto's online staan dan? Voor anderen om voor kennisgeving aan te nemen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff... dus jullie kennen d'r niet persoonlijk? Om nou meteen van zulke foto's te gaan checken als kennismaking
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Werd aangetrokken tot The Tribe
Nee was benieuwd wie van jullie nu weer naar de dieetclub zou komen om Moblo te helpen
Maar ik aangezien 5 dagen in de week in Nijmegen ben kan ik hier best mee komen posten, gezellig
schiet jij nou maar op met afvallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke dan
MoBlo je ging trouwens slapen, schiet eens op met je situps
wtfquote:
Ja tuurlijk, honderden in KPD maar dat is ook zo banaalquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Heb jij geen bifi foto's online staan dan? Voor anderen om voor kennisgeving aan te nemen?
Ja joh diequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
bedoel je?
of
[ afbeelding ]
nee joh, superhandig!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja joh die![]()
Alleen beetje jammer van die cups
Prachtig, kudo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schiet jij nou maar op met afvallen
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoegquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schiet jij nou maar op met afvallen
Mweh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honderden? En dan, met Microsoft Photosynth een mooie 3D app?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, honderden in KPD maar dat is ook zo banaal
En waarom mag Yasha haar niet?
Denk dat mannen uiteindelijk toch liever iets anders vasthoudenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, superhandig!!!
bierhouders![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mweh.Het huis, en je weet waar het wonen enzulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, heet dat vrouwelijk?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoeg
Vrouwelijke figuren
Ribbels? Ik denk het nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Denk dat mannen uiteindelijk toch liever iets anders vasthouden
Wat doe je dan int dieettopic?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoeg
Vrouwelijke figuren
In bed gaan liggen en dan zeuren van 'duurt lang'quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het huis, en je weet waar het wonen enzulks
Ik ook niet, maar ik voel het ontstaan van bepaalde kampenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Honderden? En dan, met Microsoft Photosynth een mooie 3D app?
Geen idee, ben niet in deze materie thuis.
Nou vertelquote:
Die heeft ze heul nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
behalve die van jou natuurlijk![]()
Misschien moeten we D_K ff bellen. Dat is normaal gesproken zo'n uniter.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik voel het ontstaan van bepaalde kampen
lees 's mee in Slankquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre, Yasha, waarom vind jij Miss_S een kutwijf?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre, Yasha, waarom vind jij Miss_S een kutwijf?niet jouw type
Kletsen over eten en sport eigenlijk, ik hoef serieus niet meer af te vallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat doe je dan int dieettopic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt wat met kampen he.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook niet, maar ik voel het ontstaan van bepaalde kampen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef Sander het volgende:
[..]
Misschien moeten we D_K ff bellen. Dat is normaal gesproken zo'n uniter.
Pff... gedoe....quote:
trainenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die heeft ze heul niet
En anders trainen we ze er gewoon af
Wat hebben we geleerd van Mikkie? Juist ja, direct zijnquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kletsen over eten en sport eigenlijk, ik hoef serieus niet meer af te vallen
Serieus faal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had er laatst zelfs nog gepostquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff... gedoe....
* gaat schoorvoetend naar Slank
Ergens is het mis gegaan tussen mij en MoBlo en jullie horen in haar kamp te zitten dus vinden mij een kutwijfquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre, Yasha, waarom vind jij Miss_S een kutwijf?
Kokoskleed priktquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
trainen
situps op onze kokoskleedzooi is trouwens 'lekker zacht'
binnenkort maar 's zo'n matje kopen wat ze ook bij Kickfit hadden, die opvouw dingen
ideaal!
n00bquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus omdat je in Slank bent ingelezen mag je hier iemand de grond in stampen, ok.
En als je eenmaal in dat kamp zitquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ergens is het mis gegaan tussen mij en MoBlo en jullie horen in haar kamp te zitten dus vinden mij een kutwijf
je verpest mn garpjequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En als je eenmaal in dat kamp zitEcht, de japanners waren er niets bij, kampbeul is het
Dus jij vind me geen kutwijf?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus omdat je in Slank bent ingelezen mag je hier iemand de grond in stampen, ok.
Het boeit me niet wat er elders gebeurd is (ik heb 't shirt gewonnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef Miss_S het volgende:
Dus jij vind me geen kutwijf?
Ookal heb ik je verslagen(had ik dat eigenlijk wel.....)
Miss_S is gewoon een vieze aandachtshoerquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dude, doe eens niet zo moraalridderquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat er elders gebeurd is (ik heb 't shirt gewonnen), om daarom hier zomaar te gaan bitchen.
En dan al helemaal van Yashi, pijnlijk.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat er elders gebeurd is (ik heb 't shirt gewonnen), om daarom hier zomaar te gaan bitchen.
En dan al helemaal van Yashi, pijnlijk.
nounou, kommop, niet zo schelden tegen dat arme meiske...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Miss_S is gewoon een vieze aandachtshoerDie zich altijd meteen aangevallen voelt en zelfs als je het niet over haar hebt dingen zo weet te betrekken dat ze denkt dat ze wel over haar gaan
En wat maakt dat jou dat je zo iets zegt? Over iemand waar je eigenlijk nog nooit mee gepraat hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Miss_S is gewoon een vieze aandachtshoerDie zich altijd meteen aangevallen voelt en zelfs als je het niet over haar hebt dingen zo weet te betrekken dat ze denkt dat ze wel over haar gaan
Nee, heb jij met de rest van Fok! gepraat dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou dat je zo iets zegt? Over iemand waar je eigenlijk nog nooit mee gepraat hebt.
Waarschijnlijk een verwaande vooroordelende bitch, maar hey, does it look like I care?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou dat je zo iets zegt? Over iemand waar je eigenlijk nog nooit mee gepraat hebt.
Het meerellen omdat je "iets gehoord hebt" is lekker volwassenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
Dude, doe eens niet zo moraalridder
Scheld ik mensen uit voor hoer of wat dan ook?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, heb jij met de rest van Fok! gepraat dan?
Stiekem is hij ergens wel aantrekkelijk.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef Sander het volgende:
[ afbeelding ]
"Doe eens kalm aan, kinders."
Zie je mij schelden met hoer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Scheld ik mensen uit voor hoer of wat dan ook?
Ik claim niet dat ik volwassen benquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het meerellen omdat je "iets gehoord hebt" is lekker volwassen? Compleet negeren ok, maar dit
.
Stiekem ben ik nog steeds een puber.. En het is niet van iets gehoord hebben Piet dus stel je eens niet zo aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het meerellen omdat je "iets gehoord hebt" is lekker volwassen? Compleet negeren ok, maar dit
.
Nouja niet met hoer misschien maar schelden tegen mij doe je zeker welquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zie je mij schelden met hoer?
Quote 1 scheldwoordquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nouja niet met hoer misschien maar schelden tegen mij doe je zeker wel
Stel je eens open en leer me kennen en niet alleen wat je van MoBlo te horen krijgt over mij
Ga dat lekker daar oplossenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, je hebt kwak een keer in andere bewoordingen een hoer genoemd, terwijl 't meisje pas nét d'r eerste vriend heeft gehad
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Modverdomme, eindelijk een beetje actie en dan gaat iedereen lopen sussen, kappen man kutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |