Werd aangetrokken tot The Tribequote:
zegt de dame die zodra haar naam in het Slank-topic valt binnen 5 minuten 'toevallig' reageertquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je dat leest dan is het wel duidelijk waarom jij je tentamens niet haalt
Dan lukt de vraag lezen alleen al niet
hilarisch, werkelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ken Miss_S van tennis, nu hebben we allemaal iets gemeen.
Ik zei gemeen.
Het ergste is dat dat dus nog echt toevallig wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zegt de dame die zodra haar naam in het Slank-topic valt binnen 5 minuten 'toevallig' reageert
welkom hier! gezellig
Iemand die enge foto's postquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
Wie de hel is Miss_S en waarom kent iedereen d'r ?
propedeuse (de ~ (v))quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef Sander het volgende:
Btw, wat is een propedeuse is het Engels?
kijk maar eens in KPD Sexy en Gewaagdquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
Wie de hel is Miss_S en waarom kent iedereen d'r ?
KPD mag ik nog geen eens komenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk maar eens in KPD Sexy en Gewaagd![]()
I finished the first year of my study [insert naam] completely.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef Sander het volgende:
Btw, wat is een propedeuse is het Engels?
het gaat idd nooit meer van mijn netvliesquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
KPD mag ik nog geen eens komen
En S&G is ook alweer lang geleden, wat hebben jullie een lang geheugen zeg
Indruk gemaakt?
Pff... dus jullie kennen d'r niet persoonlijk? Om nou meteen van zulke foto's te gaan checken als kennismakingquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk maar eens in KPD Sexy en Gewaagd![]()
Thx, ook mobloquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
I finished the first year of my study [insert naam] completely.
Volgens mij bestaat 't niet in Engeland, maar in SES hebben ze er vast meer verstand van.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het gaat idd nooit meer van mijn netvlies
Die van jou in latex ook nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het gaat idd nooit meer van mijn netvlies
klopt, in Engeland hebben ze een heel ander systeem.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
I finished the first year of my study [insert naam] completely.
Volgens mij bestaat 't niet in Engeland, maar in SES hebben ze er vast meer verstand van.
Heb jij geen bifi foto's online staan dan? Voor anderen om voor kennisgeving aan te nemen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff... dus jullie kennen d'r niet persoonlijk? Om nou meteen van zulke foto's te gaan checken als kennismaking
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Werd aangetrokken tot The Tribe
Nee was benieuwd wie van jullie nu weer naar de dieetclub zou komen om Moblo te helpen
Maar ik aangezien 5 dagen in de week in Nijmegen ben kan ik hier best mee komen posten, gezellig
schiet jij nou maar op met afvallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke dan
MoBlo je ging trouwens slapen, schiet eens op met je situps
wtfquote:
Ja tuurlijk, honderden in KPD maar dat is ook zo banaalquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Heb jij geen bifi foto's online staan dan? Voor anderen om voor kennisgeving aan te nemen?
Ja joh diequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
bedoel je?
of
[ afbeelding ]
nee joh, superhandig!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja joh die![]()
Alleen beetje jammer van die cups
Prachtig, kudo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schiet jij nou maar op met afvallen
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoegquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schiet jij nou maar op met afvallen
Mweh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honderden? En dan, met Microsoft Photosynth een mooie 3D app?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, honderden in KPD maar dat is ook zo banaal
En waarom mag Yasha haar niet?
Denk dat mannen uiteindelijk toch liever iets anders vasthoudenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, superhandig!!!
bierhouders![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mweh.Het huis, en je weet waar het wonen enzulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, heet dat vrouwelijk?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoeg
Vrouwelijke figuren
Ribbels? Ik denk het nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Denk dat mannen uiteindelijk toch liever iets anders vasthouden
Wat doe je dan int dieettopic?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee liever niet , heb een gewoon normaal gewicht, 30 kilo afgevallen vind ik wel genoeg
Vrouwelijke figuren
In bed gaan liggen en dan zeuren van 'duurt lang'quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het huis, en je weet waar het wonen enzulks
Ik ook niet, maar ik voel het ontstaan van bepaalde kampenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Honderden? En dan, met Microsoft Photosynth een mooie 3D app?
Geen idee, ben niet in deze materie thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |