quote:
waneer ga je weer squashen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Wat ben je toch ook een grenzeloos hypocriet kutwijf af en toe![]()
.
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietjequote:
Dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
.
uh huhquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
.
Joh, echt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nogmaals![]()
alleen omdat het een naamtopic is, en niet eens een positieve
mijn Pietje-opmerking van vandaag was verre van serieus, popjequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietje
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo hadquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietje
Dan wil ik dit topic ook wel dichtgooien, vond het altijd al een stomme regelquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kwartettenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Fogel het volgende:
Prutsers
Zal ik er nog een derde Nijmegentopic bij maken?
Oh, goed dat je het nog even uitlegt IBquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo had
ja, maar dat was omdat jij 't wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo had
Alleen met 3 vrouwen.quote:
Mag ik weten wie we aan het negeren zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Piet als we dan afspreken dat we massaal negeren dan wil ik best mee negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |