niet alleen uit de fipoquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je eigenlijk uit de fipo afleiden of iemand smaak heeft ja of te nee?
Het is iig een moeilijk kijkende skinny bitchquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij niet. Ik zal je de hele sessie linken, volgens mij is ze gewoon 18+
dat keek ik nooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Van;
[ afbeelding ]
En ja dat was tof
En dan mij onhandig noemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
Gooi ik dus net een glas Guinness over m'n broek/stoel/vloer, typisch gevalletje dweilen met de kraan open een glas Guinness
Meest dicht beflitspaalde stad van Nederland helaasquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:31 schreef Ysblok het volgende:
Gister nog in Nijmegen geweest... maar tering, om de 200 meter een flitspaal
ik las net dat iemand het heel lekker vindtquote:
Dat geloof ik meteen, dat Nijmegen relatief de meeste flitspalen heeft, niet normaal.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meest dicht beflitspaalde stad van Nederland helaas. Hoop dat je ze allemaal op tijd gespot hebt?
oeh ja!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:31 schreef Ysblok het volgende:
Gister nog in Nijmegen geweest... maar tering, om de 200 meter een flitspaal
En iedereen die dan ankertquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh ja!
flitspalen!
Bij Sapporo (Dukenburg) gaan eten en een plekje bij het raam bemachtigen.
Als je elke keer dat hij flitst een glas bier moet adten, ben je aan het eind van de avond strontlazarus![]()
Als je dat leest dan is het wel duidelijk waarom jij je tentamens niet haaltquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik las net dat iemand het heel lekker vindt![]()
serieus
en die zei dat 'ik me misschien toch 's na moest laten kijken', als ik alles naar kip vond smaken, ook als 't geen kip was...
Is this the best you got?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je dat leest dan is het wel duidelijk waarom jij je tentamens niet haalt
Dan lukt de vraag lezen alleen al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |