quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Idd, de UJW.![]()
Maar weet je wat het is, je kan wel Rogue gaan (Wordt Rogue senator like me)
Maar die website blijft hoe dan ook interessant om elke dag even op te kijken, het is echt een kleine moeite om je nation in-tact te houden.
Ik heb er imo spijt van, als ik nu overnieuw zou beginnen begin ik met een gigantische achterstand.
Had me al 400 dagen gekost om in de top 300 te komen, ga t niet nog een x weer doen.
Keep your nation.
Of Mikequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:47 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Verdomd.
Nou, als een mod zo vriendelijk zou willen zijn het te veranderen naar #40..
Je hebt gelijk hoor, een keer per dag inloggen en dan een beetje 19 dagen BC's doen kost je nauwelijks werk, maar betekent dat je er wel met een sterke nation bent als er toch nog actie komtquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef CylonNL het volgende:
[Mijn laatste post uit t vorige topic dan maar]
Ging over t feit dat mensen verveeld raken..
[..]
Helft zijn allemaal nitwit alliances, maargoed, dan nog ben ik met je eens dat het een gigantische clutter is.quote:
Jup, ook als je de CN url verkeerd intypt dan krijg je reclame van de NPO te zien, toont maar aan hoe serieus het spelletje voor hun is.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef Terecht het volgende:
Schijnt dit al maanden zo te zijn, hoor ik net.
Hoe verkeerd? K heb wat dingen geprobeerd maar tot dusver nix gezienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Jup, ook als je de CN url verkeerd intypt dan krijg je reclame van de NPO te zien, toont maar aan hoe serieus het spelletje voor hun is.
Type bv maar eens dit: http://pacificorder.net/quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Hoe verkeerd? K heb wat dingen geprobeerd maar tot dusver nix gezien
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:00 schreef CylonNL het volgende:
Haha, hij wordt nog mooier: http://cybernatiosn.net/
[ afbeelding ]
Op dat cybernatiosn.net ook alquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef CylonNL het volgende:
Check dit..![]()
In de Slowchat van de Klaagbaak notabene..
[ afbeelding ]
Casus Belli me dunkt.
Bovenaan dit topic..quote:Fok Executed Soon
War is on its way fok is doomed Join NPO before its to late
Zullen we met z'n tweeën een alliantie beginnen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef Ruiseart het volgende:
Hmz, bij TGE gaat het ook niet lukken vrees ikDik een jaar geleden om een onzinnige reden uit een alliantie geschopt en nog steeds nergens binnen kunnen komen daardoor. Af en toe draaft men een beetje door in dit spel.
Je mag niet in iFOK als Nederlanderquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:37 schreef Sitethief het volgende:
Behalve FOK bedoel je?
iFOK, en anders TOP.
Veuls te veul werk. Maare, toegelaten tot TGE!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:39 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Zullen we met z'n tweeën een alliantie beginnen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Ik heb in ieder geval een oorlog aan mijn broek hangen.quote:
Wat is dat voor iets vreemds?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:56 schreef Timmehhh het volgende:
http://forums.cybernations.net/index.php?showtopic=47627
Niks. Gewoon wat support.quote:
Dan zit je bij TGE goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef Ruiseart het volgende:
Gelukkig maar. Ik moet wel aan FOK's zijde zitten bij de komende oorlog.
hoe dat zo ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef Sitethief het volgende:
Die ads zijn inmiddels weg als het goed is.
Eerder de helft. Uiteindelijk ~ 15-20 vaste deelnemers. De magie is zo'n beetje uitgewerkt heb ik het idee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:53 schreef Ruiseart het volgende:
Weer eens een FP-post zie ik. Hoeveel gaat dat opleveren? 80-100 nations?
Dat komt toch niet, kan je beter rogue gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:07 schreef CylonNL het volgende:
Aan iedereen die wil stoppen; wacht tot een groot conflict en ga out met een bang.
Ga daar niet vanuit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat komt toch niet, kan je beter rogue gaan
voor het einde van april is er oorlog, anders doen we het zelf.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef oinkoink12 het volgende:
Fok zit te azen op de oorlog, maar stel je voor dat ze er eentje regelen, laat dat maar weer over aan valhalla zekernet zoals vorige keer.
Je maakt je wel heel belachelijk hierquote:Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef oinkoink12 het volgende:
Fok zit te azen op de oorlog, maar stel je voor dat ze er eentje regelen, laat dat maar weer over aan valhalla zekernet zoals vorige keer.
Failhallaquote:Op zondag 22 maart 2009 12:57 schreef oinkoink12 het volgende:
Inderdaad, alle kindjes gingen al in defcon one, maar ODN wilde er niet aan. Jammer hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Failhalla
Wij (The International dus..) hadden bijna een oorlog geregeld.. Maarja, dat ging weer eens niet door..
Manymanymany lines being drawn!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:56 schreef CylonNL het volgende:
http://forums.cybernations.net/index.php?showtopic=52130
Fireworks!
Cancellations met IRON & NPO.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:06 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Manymanymany lines being drawn! erased
Wie is je oude alliance?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:11 schreef CylonNL het volgende:
Waarom willen ze me niet unbannen, tering leijers.![]()
Ben echt verbaasd wat mijn oude alliance hier flikt, niet meer gedacht dat ze het in zich hadden.
Cylon zat in VE voordat hij de groene senate seat voor Vox pakte..quote:
Correct.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Cylon zat in VE voordat hij de groene senate seat voor Vox pakte..
geloof ik..
En ongetwijfeld nog meer als je dan hoort wat er allemaal gebeurt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:21 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Correct.
Op een blauwe maandag nog in Fok gezeten..![]()
Ben weg gegaan uit verveling maar t spelletje blijf aantrekken.
Ik ben in ieder geval blij dat ik terug gekomen ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:25 schreef Mike het volgende:
[..]
En ongetwijfeld nog meer als je dan hoort wat er allemaal gebeurt?
Recht van de sterkste.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef oinkoink12 het volgende:
Beetje mijn tradecircle partner ZI verklaren hae. LOEDERS!
wtf, tijd om die lui eens een loer te draaienquote:
Doet eens goed tellen, Divi.quote:Op zondag 12 april 2009 23:30 schreef DiviFilius het volgende:
Ironisch dat deze titel al bijna 4 maanden oud is en we wachten nog steeds....
Voorspelling,quote:
Voor beiden geen interesse, sorry.quote:Op maandag 13 april 2009 00:12 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Voorspelling,
er komt een massale oorlog voor 14 mei. De way is of
A: GGA wordt tot een fuckup gedwongen, (of er wordt gewoon wat gebruikt wat er al is)
B: een protectorate van TPF komt in de line of fire en t gaat via hun.
En jullie lekker mee bandwagonen.quote:Op maandag 13 april 2009 18:39 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Voor beiden geen interesse, sorry.
GGA is een lachertje en TPF is aan het doodbloeden. Wie wil er nu moeite steken in beide allianties.
Nee, laat Valhalla maar weer eens een oorlog beginnen zonder CB...
Dat is 1 voorquote:
Joh voor mij is het momenteel reden genoeg als 1 van de TOP leden een roze onderbroek draagtquote:
FOK heeft nooit meegedaan met de oorlog op Hyperion.quote:Op maandag 13 april 2009 22:10 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
En jullie lekker mee bandwagonen.
Maak voor de lol is een poll op fokalliance hoeveel procent er voor een oorlog zonder CB zou zijn.
Misschien komt er net zo'n overweldigend antwoord als op. Moeten we weg uit Q
Klopt, het is moeilijk een 'echte' CB te vinden in een spel als dit...quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:20 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Klopt, het is moeilijk een 'echte' CB te vinden in een spel als dit...
Maar alles was beter dan waar GGA/Valhalla mee aan kwamen in de noCB war.
Wie kwamen jullie hier dan "nobel" verdedigen? Jullie waren nog totaal niet aan treaty's gebonden.quote:Out of respect for our allies in Pacifica, we left Polaris untouched where it would have otherwise been long since destroyed, yet the government of the New Polar Order managed even to drive away their oldest friend. There was no doubt hope on the part of Pacifica that the new government of Polaris would comport itself differently from those of the past; this seems to have been a vain hope, as that this new government merely provides more of the same of what we have become used to. In showing this and in driving away Polaris’s last layer of protection from us, that government has sealed the fate of the alliance.
For crimes too many to count, including threats of destruction, attempts to split the Continuum and bring war upon the Citadel, for attacks upon our treaty partners, and for other numerous and great slights against our friends and allies, the undersigned alliances hereby jointly declare war on the New Polar Order.
Ik kan me herinneren verschillende treaties te hebben met genoemde partijen zoals TOP, Umbrella etc...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:17 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ja idd
neem nou deze
[..]
Wie kwamen jullie hier dan "nobel" verdedigen? Jullie waren nog totaal niet aan treaty's gebonden.
quote:Jullie wilden gewoon een stukje van de taart. Is niet erg, maar geef het iig toe.
En mocht er binnen een paar weken iets tegen GGA gevonden worden, zijn jullie de eerste onee, tweede natuurlijk, stel je voor dat het voortouw genomen wordt. Die klaar staan om GGA de grond in te schoppen.
En jij had het over 'het voortouw nemen'?quote:Het was trouwens niet alleen onze CB, maar vooral bigwoody en Mhawk's suggesties
Wij hadden sowieso aan de Citadel kant gestaan, of het nou citadel + MHA + FOK vs the rest of the world was geweest, of de oorlog die er nu gevoerd is. Tijdens de senate problemen tussen Gremlins en GGA stonden wij klaar om backup te verlenen aan Gremlins mocht het loos gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:17 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ja idd
neem nou deze
[..]
Wie kwamen jullie hier dan "nobel" verdedigen? Jullie waren nog totaal niet aan treaty's gebonden.
Jullie wilden gewoon een stukje van de taart. Is niet erg, maar geef het iig toe.
En mocht er binnen een paar weken iets tegen GGA gevonden worden, zijn jullie de eerste onee, tweede natuurlijk, stel je voor dat het voortouw genomen wordt. Die klaar staan om GGA de grond in te schoppen.
Het was trouwens niet alleen onze CB, maar vooral bigwoody en Mhawk's suggesties
We moesten wel Hyperion aanvallen, daar draaide het hele conflict omquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wij hadden sowieso aan de Citadel kant gestaan, of het nou citadel + MHA + FOK vs the rest of the world was geweest, of de oorlog die er nu gevoerd is. Tijdens de senate problemen tussen Gremlins en GGA stonden wij klaar om backup te verlenen aan Gremlins mocht het loos gaan.
Trouwens, Valhalla is ook niet altijd haantje de voorste in oorlogen. Alleen als ze weten dat oorlogen 100% zeker worden gewonnen. In de coalition war waren ze eerder dan FOK maar toen vielen jullie het zwakke hyperion aan, en waren de odds toch 5/1 in ons voordeel.
In de unjust war waar onze kant zwaar in het nadeel was, joinde Valhalla 5 dagen later dan FOK , en was het veel te laat om de oorlog nog te winnen.
Toen vocht je nog leuk met ons mee Oinkoink, good times![]()
Mij boeien CB's ook niet echt
Ik vind het wel fijn dat over oorlog altijd zo stoer verteld word en nu heel Valhalla in Peace mode isquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:44 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
We moesten wel Hyperion aanvallen, daar draaide het hele conflict om
Btw ik heb toen geen target gehad van hyperion maar een hele hoop STA nations.
En oorlog met fok is gewoon leuker, omdat iedereen tegelijk online is
Oorlog met FOK! is tof
We will see....quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:00 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat over oorlog altijd zo stoer verteld word en nu heel Valhalla in Peace mode is![]()
Leuke gif die ik ergens op IRC tegen kwam:
http://i64.photobucket.com/albums/h184/Delta1212/WiPfast.gif
neejoh tis een vet laffe manier van doen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:47 schreef Timmehhh het volgende:
De peace mode thing is een goede taktiek, mijn complimenten voor de planning.
Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:08 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
neejoh tis een vet laffe manier van doen!
Please keep the dream alive!!!
Jaja, eerst doen dan denken, je had een held kunnen zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 22:37 schreef oinkoink12 het volgende:
kan pas na 5 dagen en kzit er pas 2 in
Daar heb ik in elk geval geen last vanquote:Op maandag 20 april 2009 00:12 schreef CylonNL het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag; heb jij nou sympathie voor de NPO?
Niet echt, al kan ik het met sommigen OOC wel goed vindenquote:Op maandag 20 april 2009 00:12 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Jaja, eerst doen dan denken, je had een held kunnen zijn.
Wat ik me trouwens afvraag; heb jij nou sympathie voor de NPO?
Het lijkt er nu toch echt serieus van te komenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Document1 het volgende:
Ik kan het me bijna niet voorstellen!
Je kunt de alliantie van onze vriend Oink daarop aankjjken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt er nu toch echt serieus van te komen. Maar het kan ook nog wel weer met een sisser of een dogpile aflopen hoor
Hmm, ik denk dat het nog niet voorbij is hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 09:31 schreef tha_one het volgende:
[..]
Je kunt de alliantie van onze vriend Oink daarop aankjjken.
NPO en Echelonquote:Op woensdag 22 april 2009 13:38 schreef Terecht het volgende:
Heeft iemand toevallig ook een overzichtje welke allianties in deze oorlog nou in welke partij zitten?
http://spreadsheets.google.com/pub?key=pBn-G6eTBuqE72tIdZBSEEA&gid=0quote:Op woensdag 22 april 2009 13:38 schreef Terecht het volgende:
Heeft iemand toevallig ook een overzichtje welke allianties in deze oorlog nou in welke partij zitten?
Sponge?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik hoop stiekem nog steeds dat ze die knuppel van een ES en kornuiten een dezer dagen fijn de grond in zullen stampen.
hey, jij en een paar anderen hierboven, goed over nagedacht, dat in dit topic natuurlijk in het geheel geen andere allianties buiten FOK om komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
http://spreadsheets.google.com/pub?key=12345
Die spreadsheet komt niet uit FOK, Muted Faith zit zelfs niet eens in FOK.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, jij en een paar anderen hierboven, goed over nagedacht, dat in dit topic natuurlijk in het geheel geen andere allianties buiten FOK om komen. [ afbeelding ]
soms is hij wel redelijk, maar voor de rest een ongelovelijke botte lul.quote:
Ik sla poison clan over denk ik, wacht tot de leuke alliances komen. Al pak ik misschien die nummer 1 wel mee als er vannacht niets bijkomtquote:Op donderdag 23 april 2009 08:52 schreef MutedFaith het volgende:
Wat divi zegt.
Ik weet heul goed dat er ook niet FOKkers hier komen..
Failhalla heeft net een DoW geplaatst zag ik. Veel plezier oink :p
peace modequote:Op zaterdag 25 april 2009 13:55 schreef oinkoink12 het volgende:
Tegen hoeveel en welke opponents zitten jullie?
Hier natuurlijk ook zoals het hoortquote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Lekiamh het volgende:
Whehe.
Twee NPO nations here. Allebei in anarchy.
maar dat van jou is heeeeuuul gemeen, want jij weet hoe t spel werkt, en je zit in de noobrangequote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Lekiamh het volgende:
Whehe.
Twee NPO nations here. Allebei in anarchy.
Tegen NPO is dat geoorloofdquote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
maar dat van jou is heeeeuuul gemeen, want jij weet hoe t spel werkt, en je zit in de noobrange
Ja, ik heb spijt dat ik toen mn nation heb verwaarloosd.quote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
maar dat van jou is heeeeuuul gemeen, want jij weet hoe t spel werkt, en je zit in de noobrange
Ja want die zijn vet evilquote:
Top propaganda filmpje Cylon.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:28 schreef CylonNL het volgende:
Jullie staan toch gewoon derde?quote:
Ik dacht dat jij zo anti-dogpile was?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef du_ke het volgende:
Het is uiteindelijk een behoorlijke dogpile geworden. Gaat voor ons dus prima
Ja spannend is het allemaal bepaald niet. De eerste dagen leek dat nog wel zo. Maar voor de meeste landen was het al snel niet meer dan dagelijks je oorlogshandelingen doen zonder echt bang te hoeven zijn voor tegenstand. Als het aan mij ligt vallen we volgende week IRON er ook bij aan. Zodat er echt wat reuring komt.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo anti-dogpile was?
zo kan je elke stat wel naar je hand buigen,quote:
goed puntquote:Op zondag 10 mei 2009 12:46 schreef oinkoink12 het volgende:
volgende week is IRON er al uit, als je echt "reuring" wil val dan lekke rpolar aan
Hij is nog lang niet overquote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoe is de Jihad verlopen voor iedereen?
quote:
Neuh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:37 schreef oinkoink12 het volgende:
NPO wordt een nieuwe FAN, zeker met de nieuwe eis dat voor elke dag dat een NPO nation in peacemode zit er 3m50tech bij de eventuele terms worden opgeteld.
Neuh.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:46 schreef Ruiseart het volgende:
Mijn lidmaatschapsaanvraag gaat voor de 9e keer afgewezen worden![]()
Maar dat is al niet echt nieuws meer dus.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:46 schreef Ruiseart het volgende:
Mijn lidmaatschapsaanvraag gaat voor de 9e keer afgewezen worden![]()
Maar dat is al niet echt nieuws meer dus.
Dus dat verhaal wat genLee ons opspelde op de OWF is niet waar?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:27 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dus dat verhaal wat genLee ons opspelde op de OWF is niet waar?
Gen_Lee: -6th Day and on:.For every NPO nation above 5k NS in peace mode, 3 mil and 100 tech in reparations will be added to any peace terms, per day. The duration of all peace terms will also be increased by 2 days for any day any NPO nation above 5k is in peace after the 5th day.
Total so Far
1306 Nation Violations
3,918 Billion
130,600 Tech
+18 days of terms
Nope.quote:
*eenschquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:41 schreef du_ke het volgende:
Zal wel een compromis uitkomen. Zowel NPO als Karma begint wat oorlogsmoe te worden heb ik het idee
quote:
Hebben ooit eens onterecht geïntervenieerd in een van onze eerste oorlogen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:27 schreef oinkoink12 het volgende:
wat heeft polar jullie nou weer misdaan
Meh, begin net te wennen aan mijn steeds dalende infra.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:41 schreef du_ke het volgende:
Zal wel een compromis uitkomen. Zowel NPO als Karma begint wat oorlogsmoe te worden heb ik het idee
Je hebt de leukste tijd in CN gemist.quote:
NO U!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef TheThirdMark het volgende:
1.5 maand geleden waren het nog paupers. Sterker nog. Toen ik 1.5 seconden geleden controleerde waren ze nog steeds paupers.
NPO viel Ordo Verde aan, een vriendje van VE en SF, waarna er een wereldoorlog ontstond. FOK stond aan de kant van Citadel en SF, NPO had steun van TPF, IRON, Valhalla en een hoop andere vriendjes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef Maanvis het volgende:
NpO verslagen, dat heb ik nog meegemaakt.. maar NPO? Hoe is dat zo gebeurd??!?
haha, zeker dik genueked?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Mike het volgende:
[..]
NPO viel Ordo Verde aan, een vriendje van VE en SF, waarna er een wereldoorlog ontstond. FOK stond aan de kant van Citadel en SF, NPO had steun van TPF, IRON, Valhalla en een hoop andere vriendjes.
En uiteraard wonnen we overtuigend.
Er is nog nooit zo hoge straling op CN geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haha, zeker dik genueked?
enne, SF = superfriends of wat?
Sterker nog, op 1quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef TheThirdMark het volgende:
lol Global Radiation heeft nog even op Nr2 gestaan in de Great Sanction Race
Langer dan Valhalla. Dat mogen duidelijk zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:51 schreef oinkoink12 het volgende:
Hoelang denken jullie dat sparta het vol gaat houden, sinds iedereen zit te smeken om hun downfall
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Langer dan Failhalla. Dat mogen duidelijk zijn![]()
Als ik jouw Nation Link zo volg--> NO U!quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:22 schreef Lekiamh het volgende:
Heb in ieder geval wel bijna de gehele oorlog gevochten.
4 weken continu oorlog voeren is ook op mijn grootte niet erg goed voor je landje. Begon met 16k, nu dus aardig omlaag geschoten.
Kijk, ik kom de landjes met MHP en WRC tegen die oa jij naar beneden hebt genuked. Tel uit de winst.
Het was ook heel lange tijd een topic titel die maar niet waarheid wilde worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef DiviFilius het volgende:
De titel van dit topic is inmiddels een beetje outdated lijkt me zo
Tja daar hoop ik stiekem ook nog op, maar vergeefs waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik hoop dat er weer een keer echt een grote oorlog komt, zo'n 50%50 geval.
Tja tis nu wachten tot TOP iets verneuktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Tja daar hoop ik stiekem ook nog op, maar vergeefs waarschijnlijk...
QFTquote:Op maandag 20 juli 2009 16:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Was niet echt een oorlog. Hooguit de eerste week.
Daarna leek het meer op: ''Trappen tegen een kooi net zolang dat er een reactie komt''.
Je had natuurlijk ook zelf kunnen zoeken. Maar vanaf week 6 was er voor 28K + idd geen target meer te vinden.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT
Ik heb een week of 4 oorlog gevoerd en daarna vond ik het wel gescheten.. Kreeg ook geen nieuwe targets van timmehh meer...
Dat zeg je goed.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf kunnen zoeken. Maar vanaf week 6 was er voor 28K + idd geen target meer te vinden.
Heb gezocht, maar kon niemand zo 123 vinden.. Wilde geen targets met 30 wonders, of eentje die zat te turtlen... Ik had rond de 6K NS.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf kunnen zoeken. Maar vanaf week 6 was er voor 28K + idd geen target meer te vinden.
En voor de landjes die zich aanmelden, kunnen een mooie deal met mij regelen om snel geld te kunnen verdienen!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef Lekiamh het volgende:
*kick.
Er zijn weer verkiezingen binnen de FOK alliantie!
Mensen kunnen zich nog inschrijven tot en met 20 november 23:59.
Doe mee!
jaja speculaas speculaas ;Dquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Nope. Alhoewel er her en der wel wat aan het broeien is als je OWF mag geloven
Volgens mij is ie gererolled in een andere alliantie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:12 schreef DiviFilius het volgende:
Anders kom jij er eens eentje veroorzaken Scalare
duke is al weer een lange tijd lid.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
El-jammos en Duke z.s.m toelaten, komen de wars vanzelf
Zit er al anderhalf jaar weer inquote:Op woensdag 9 december 2009 00:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
In roleplaying termen is hij dan ook natuurlijk een fokking adolf hitler hèquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij leeft er nog steeds wat sentiment tegen Jammos in bepaalde gelederen van de fokalliantie
Ach valt best mee. Wat onhandig maar wel voorzien van humor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In roleplaying termen is hij dan ook natuurlijk een fokking adolf hitler hè.
Net zoals Adolfje dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach valt best mee. Wat onhandig maar wel voorzien van humor.
Ik ben ook zombielid, en soms vraag ik wonderadviesquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:44 schreef Terecht het volgende:
Ik ben nu al geruime tijd zombielid. Doe niks, behalve eens in de 20 dagen taxen. Oja, en ik consumeer natuurlijk de vruchten die de noeste arbeid van het FOK-bestuur heeft opgeleverd, waarvoor hulde.
Waar is El-Jammos eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 00:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik was al bijna je oude naam vergeten Trompquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Een JAM terug in FOK zou wel leuk zijn, denk ik.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:22 schreef ReWout het volgende:
Er moet weer leven in de brouwerij komen imo. Het spelletje is eigenlijk nog steeds erg leuk imo, ik smacht alleen naar het avontuur waarbij we alles op alles moeten zetten om te zorgen dat we niet afgeknald wordenzoals bij de unjust war
Ik zit vrijwel iedere dag op 't forumquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik denk dat het eens tijd word dat je weer op het forum komt, want volgensmij heb je dan e.e.a. gemist![]()
En je hebt niks gemerkt van het feit dat zowel Planet Bob als FOK zelf (bijna) op ontploffen staat ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:00 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik zit vrijwel iedere dag op 't forumwel een paar minuten.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:56 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
En je hebt niks gemerkt van het feit dat zowel Planet Bob als FOK zelf (bijna) op ontploffen staat ?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:23 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik was al bijna je oude naam vergeten Tromp
Het lijkt er nu meer op dat er vrede aan zit te komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:56 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
En je hebt niks gemerkt van het feit dat zowel Planet Bob als FOK zelf (bijna) op ontploffen staat ?
Ik zit over de miljoenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef TheThirdMark het volgende:
En je bills worden ook maar 900K meer (zonder Trades die ze omlaag gooien --> Uranium/lead). Daarvoor kan je beter je Navy aanhouden.
Je hebt ook iets meer schepenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik zit over de miljoen, met uranium
.
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je hebt ook iets meer schepenJij hebt er 70, ik kan er maar 54 aanschaffen. Dat verschil merk je dus ook wel in Bills =)
Welke schepen (+ hoeveelheid) heb jij eigenlijk allemaal om op die 70 te komen?
1 |
Corvette - 11 - 3.300.000quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Welke scheepstypes heb jij allemaal (en hoeveelheid?)
Drydock - $100,000 - Allows nations to build and maintain navy Corvettes, Battleships, Cruisers, and Destroyers. Increases the number of each of these types of ships that a nation can support +1.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:52 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan zo snel even niet achterhalen op welk punt jij meer schepen kan aanschaffen. Is dat Infra gebonden of?
Het mag dan realistisch zijn, maar een nuke doet gewoon pijn, terwijl navy echt niks kan, behalve verdedigen. Het draind hoogstens iemands WC.quote:Number of Navy Vessels 72
Navy Bill $1,151,010.00
Number of Nuclear Weapons 25
Daily Nuclear Weapon Cost (Per 1 Unit) $16,660.00
Zeg dat welquote:Op maandag 4 januari 2010 14:07 schreef Sitethief het volgende:
Wat aan anti climax zeg.................
Ik over 4 dagenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:29 schreef Terecht het volgende:
Over een weekje ben ik 1000 dagen lid van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |