Op dat cybernatiosn.net ook alquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef CylonNL het volgende:
Check dit..![]()
In de Slowchat van de Klaagbaak notabene..
[ afbeelding ]
Casus Belli me dunkt.
Bovenaan dit topic..quote:Fok Executed Soon
War is on its way fok is doomed Join NPO before its to late
Zullen we met z'n tweeën een alliantie beginnen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef Ruiseart het volgende:
Hmz, bij TGE gaat het ook niet lukken vrees ikDik een jaar geleden om een onzinnige reden uit een alliantie geschopt en nog steeds nergens binnen kunnen komen daardoor. Af en toe draaft men een beetje door in dit spel.
Je mag niet in iFOK als Nederlanderquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:37 schreef Sitethief het volgende:
Behalve FOK bedoel je?
iFOK, en anders TOP.
Veuls te veul werk. Maare, toegelaten tot TGE!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:39 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Zullen we met z'n tweeën een alliantie beginnen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Ik heb in ieder geval een oorlog aan mijn broek hangen.quote:
Wat is dat voor iets vreemds?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:56 schreef Timmehhh het volgende:
http://forums.cybernations.net/index.php?showtopic=47627
Niks. Gewoon wat support.quote:
Dan zit je bij TGE goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef Ruiseart het volgende:
Gelukkig maar. Ik moet wel aan FOK's zijde zitten bij de komende oorlog.
hoe dat zo ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef Sitethief het volgende:
Die ads zijn inmiddels weg als het goed is.
Eerder de helft. Uiteindelijk ~ 15-20 vaste deelnemers. De magie is zo'n beetje uitgewerkt heb ik het idee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:53 schreef Ruiseart het volgende:
Weer eens een FP-post zie ik. Hoeveel gaat dat opleveren? 80-100 nations?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |