neeuh.. nog ff niet heur!quote:
Ik heet helemaal geen paracetamolquote:
En toch houdt je me op de been!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heet helemaal geen paracetamol
Prison Break vind ik wel een beetje héél erg kolderiek worden hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef versabommie het volgende:
ohwja that 70's show! maar ik heb nu alle seizoen en al gezien![]()
Jericho was gewoon zoooooooooo'n enorm goede serie ... dus dan kappen ze ermee
Wat een gewéldige uitvinding hè! Kun je je tenminste nog énigszins mens voelen.quote:
ik kijk helemaal geen seriesquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:25 schreef Coos het volgende:
Sjeesss Caro wat een lijst. Ik kijk alleen Prison Break.
seker.........quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:36 schreef Laysa het volgende:
ik kijk altijd house......lekker cynische man
eet smakelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
seker.........
[ afbeelding ]
ik ga effe met mijn pannetjes spelen want die stomme gastarbeider moet ook op tijd eten
voordat ie de nachtdienst ingaat.........
teruglezen doe ik later wel
Nee en dat weet je best.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:12 schreef Smash-it het volgende:
Ik ben zeker de enige met een diepzittende liefde voor Buffy en Angel? Daar baalde ik pas van toen ze het stopten.
*ga meteen dat topic weer eens opzoeken
Moest er veel aan gebeuren? Of ben je alleen de keuringskosten kwijt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef blomst het volgende:
goedemiddag
Mijn auto is weer goedgekeurd![]()
Geen idee wat de kosten, de rekening komt nog
meestal is keuring niet zo duur toch.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moest er veel aan gebeuren? Of ben je alleen de keuringskosten kwijt?
De keuring an sich niet. Maar als er eerst het een en ander moet worden versleuteld om door de keuring te komen ...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
meestal is keuring niet zo duur toch.....
das waar ja...niet aan gedachtquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De keuring an sich niet. Maar als er eerst het een en ander moet worden versleuteld om door de keuring te komen ...
Kleine dingentjes en remblokjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moest er veel aan gebeuren? Of ben je alleen de keuringskosten kwijt?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
BrianCosmo meisjes
HenM
zo dat is er uit
![]()
en nu etenvandaag Chili con carne
Oh, dan zal het wel meevallen met de kosten, schat ik. Met een beetje geluk blijf je onder de 100.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:36 schreef blomst het volgende:
Kleine dingentjes en remblokjes.
en moet niet te lang wachten met nieuwe banden, profiel kon nog net.
Oja en de voorstoel scheen stuk te zijn, is opnieuwe gelast, nooit wat van gemerkt
Dat die man gewoon thuis blijft, daar wil je als vent toch niet bij zijn?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel meevallen met de kosten, schat ik. Met een beetje geluk blijf je onder de 100.
Even chill voordat ik me stort in een vrouwenetentje. Is zo niks voor mij, eigenlijk, maar ik ben erin geluisd. Zou eigenlijk gisteren bij een vriendin gaan eten, maar dat werd naar vandaag verzet. "Oh ja, dan komen Truusje, Sientje en Annie ook. Maken we er een vrouwenavond van."
![]()
Ik ga gewoon de hele avond met haar man praten. Dat zal d'r leren.
Als Cc komt wel!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat die man gewoon thuis blijft, daar wil je als vent toch niet bij zijn?
En het zijn ook allemaal kapstersquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat die man gewoon thuis blijft, daar wil je als vent toch niet bij zijn?
Pony knippen hoort erbij op zo'n kapstervrouwenavondquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het zijn ook allemaal kapsters.
Hij niet. Hij heeft een stoer mannenberoep. En ik ben blij dat ie thuis blijft, ondanks dat ie waarschijnlijk een groot deel van de avond achter de computer zit.
Maar het zijn wel leuke meiden, dat dan gelukkig weer wel. Misschien willen ze mijn pony wel even bijknippen. Is een leuke touch, voor zo'n vrouwenavond..
ha gratis knipbeurtquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij niet. Hij heeft een stoer mannenberoep. En ik ben blij dat ie thuis blijft, ondanks dat ie waarschijnlijk een groot deel van de avond achter de computer zit.
Maar het zijn wel leuke meiden, dat dan gelukkig weer wel. Misschien willen ze mijn pony wel even bijknippen. Is een leuke touch, voor zo'n vrouwenavond..
Uhuh, zo droogkomisch was dat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha, Gert! Net bij De TV draait door dat stukje van P&W gisteren, dat zei jij toch, Maarten van Rossem over die orengrapjes? Daar kan je heel lang mee doorgaan.
Leuk! Dus je hebt nog niet streng op hoeven treden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima, het forum loopt prima dus er valt weinig te modden
. Gewoon meeposten ftw
!
Nee! Stom! 'avondquote:
Neeeee!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekeken? De eerste 10 zijn aardig, daarna wordt 't echt retevetquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:30 schreef CarOnline het volgende:
Terwijl ik eind seizoen 1 al niet door te komen vond. Met die Brian wannabe!
Alles, daarlinkquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekeken? De eerste 10 zijn aardig, daarna wordt 't echt retevet.
quote:
Ze speelt ook in Weedsquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was helemaal verliefd op 't dove blondje. Nu moet ik weer ff een foto zoeken
.
Neeee! Echt, als er iets níet suf is, is het weeds!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weeds, je had 't over een suffe serie?
Oh, dan moet je nog even doorzetten, want het wordt écht heel interessant!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met m'n frambozenlimonade. Heb er een stuk of 6 episodes van gezien, er zit helemaal geen spanning in
, een komedie is 't ook weer niet
.
Nou en!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net 24 gekeken, episode 5 alweer, het einde.
Geweldigquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook een glijbaan van mijn werk naar mijn huis!![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)jbaan_naar_huis.html
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nachtzuster al een tijd niet meer gezien. Jullie?
er blijven wel meer mensen weg.......quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nachtzuster al een tijd niet meer gezien. Jullie?
Sorry fan(n)quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)osnoot__.html?p=17,1
wat een watje die vent........
hij had dat ding best effe kunnen uitpissen...... volgens mij net zo groot als een babyhoofdje ........
dussssssssssss..........
Gerucht? Of echt in de planningquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zo negatief, komt er binnenkort geen DGK2? Dan kunnen we weer los
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry fan(n). Dat gevalletje waar jij het over heb is er voor gemaakt om er een zaadje uit te laten komen, niet vee meer
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)osnoot__.html?p=17,1
wat een watje die vent........
hij had dat ding best effe kunnen uitpissen...... volgens mij net zo groot als een babyhoofdje ........
dussssssssssss..........
Het was meer een vraag, geen idee namelijkquote:
Ja en je laatste spieker is ook nog es anoniem.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef FANN het volgende:tis wel érrug luchtig hier hé.........
ik stijg er bijna van op.........
heb je geen lijntje met ''de Febo" ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was meer een vraag, geen idee namelijk.
ook een watje.........quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en je laatste spieker is ook nog es anoniem.
Jahwel, maar als ik 't antwoord geef is dat weer lekken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:57 schreef FANN het volgende:
heb je geen lijntje met ''de Febo" ?
ik dacht dat je die gratis bij je blauwe jurkje kreeg?
die van jou is http://fotoboek.fok.nl/Extraordinairequote:Op woensdag 21 januari 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en je laatste spieker is ook nog es anoniem.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
die van jou is http://fotoboek.fok.nl/Extraordinaire
Heb een flauw vermoeden dat vrouwen niet zonder watjes kunnen, voor wat dan ookquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, maar als ik 't antwoord geef is dat weer lekken.
watjes zijn gaaf.........quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb een flauw vermoeden dat vrouwen niet zonder watjes kunnen, voor wat dan ook
Bij oorontsteking, na het indoen van oordruppels zijn ze wel handig ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb een flauw vermoeden dat vrouwen niet zonder watjes kunnen, voor wat dan ook
Heb er geen geluid bij, mijn TV-kaart, op een bepaalde buitenlandse zender, pikt het geluid weg.quote:
Balen voor je..........quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb er geen geluid bij, mijn TV-kaart, op een bepaalde buitenlandse zender, pikt het geluid weg.
(L'amore è blu)quote:
SPAM !!!!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter, kom er maar in met je kutkunst.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zelfkennisquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik raden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
Ja, ik probeer het topic wat nieuw leven in te blazen.
LS heeft zo zitten blaffen gisteren en vanochtend dat iedereen denkt![]()
Ik snap die man niet.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter, kom er maar in met je kunstkut.
Meer een schotwond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
gadverdamme............quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er ook nog wel een paar .......quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat ik dit vooropstellen Peter, je brengt wat leven in de brouwerij, dat vind ik een kunst. Maar die plaatjes... Mwah![]()
Het ging om de kutkunst - kunstkut - omdraaing.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat ik dit vooropstellen Peter, je brengt wat leven in de brouwerij, dat vind ik een kunst. Maar die plaatjes... Mwah![]()
Doe je best maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook nog wel een paar .......![]()
niet doen dan maar?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had niet gezegd dat er een Clown in zat.
Ik haat Clowns!![]()
Ik vind ze eng.
appel valt niet ver van de boom ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het ging om de kutkunst - kunstkut - omdraaing.
De rest is bijzaak.
Liesje, het was idd een boom.
Ja naja, ik heb het er gewoon niet op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
tja........ ligt er aan........
Circus vin ik wel stom ja..... en Bassie en adriaan ook
Tuti Rutiquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn bier is op en ik moet morgen werken.
Allemaal de groetjes en een prettige nachtrust, bahalve Peter, want die doet niet aan groetjes.
Ciao.
Slaap lekker Ruud!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn bier is op en ik moet morgen werken.
Allemaal de groetjes en een prettige nachtrust, bahalve Peter, want die doet niet aan groetjes.
Ciao.
Ze spelen morgen ook nog (2 avonden achter elkaar dus).quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Peter? Ging jij niet naar Oases?
Leuk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze spelen morgen ook nog (2 avonden achter elkaar dus).
Ik ga morgen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef snowgoon het volgende:
Het was weer vertrouwd, wedstrijdje meest chagarijnige bekken trekken, Liam zo min mogelijk op het podium, veel gevloek, overvloed aan Engelsen zo stoned als een garnaal, goede muziek!
Prima avondje weer
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Vanavond was het wel goed, zo te lezen.
[..]
quote:
Dat is niet uit mijn tijd, maar ook:quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet uit mijn tijd, maar ook:
Ver-schrik-ke-lijk!![]()
Hoe is het bij paps en mams? Hou je het nog een beetje vol?
We hebben staan blowenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heuj!
[ afbeelding ]
Ja? Was het nog steeds zo'n vage gast?
En? Hoe was het bij Roel en Dido?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben staan blowen![]()
Verder wel heel relaxed en open. Veel humor ook.
En daarna bij Roel en Dido geweest, ben net pas thuis
Na de opnames neem ik aan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We hebben staan blowen![]()
Verder wel heel relaxed en open. Veel humor ook.
En daarna bij Roel en Dido geweest, ben net pas thuis
Ook relaxed, dus ja, Roel blowt nogquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? Hoe was het bij Roel en Dido?![]()
Blowt roel nog?
Het moet vóór de 27ste op de site staan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na de opnames neem ik aan?![]()
Tof, ik ben benieuwd, wanneer kunnen we het zien?
Ja, hard werken he?
Ik had toch wel verwacht dat Dido hem dat had afgeleerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ook relaxed, dus ja, Roel blowt nog![]()
Mooi uitzicht op 19hoog
Avondquote:
Uit 'de bus' toch? of nie?quote:
Ok, doe je het even melden? Als het erop staat? Want ik ga het niet onthouden natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het moet vóór de 27ste op de site staan.
Héél hard
Drama tot 19:00 en toen was het stil tot 00:00quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eej Soury!![]()
Hoe was de nachtdienst?
Oh maar die ben ik nu ook aan het roken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, doe je het even melden? Als het erop staat? Want ik ga het niet onthouden natuurlijk.![]()
Ik lees het ja. En ik nog wel denken dat je na zo een lange dag wel trek zou hebben in een jointje!
Ja die was gaaf.. En is eruit gezet..quote:
*wacht even tot ma naar bed isquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh maar die ben ik nu ook aan het roken!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Drama tot 19:00 en toen was het stil tot 00:00
Volgens mij omdat ie wat geflikt had en verzwegen. Zeker weten doe ik het niet.. Ik vond het ook lache . Kon me heerlijk ergeren aan die teaser Esmeraldaquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja waarom was hij er nog maar weer uitgezet? Ik vond de bus trouwen ook tof, konden ze op den duur nergens meer staan met dat ding, omdat dat te gevaarlijk was.
Hier liggen nu 3 pakjes met luchtverfrissers, voor in huisquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Och erm. Mijn moeder kijkt altijd vrolijk toe en pleurt me daarna op het balkon
Z'n strippenkaart was vol . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja waarom was hij er nog maar weer uitgezet?
Chauffeur geslagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Z'n strippenkaart was vol . .
Gewoon oproken . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier liggen nu 3 pakjes met luchtverfrissers, voor in huis
En jha, die stinken![]()
quote:
Rituele verbrandingquote:
Ik dacht dat dat Jop was? Maar ik weet het ook niet meer. Ik vond jop en Antonette lief!quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ie wat geflikt had en verzwegen. Zeker weten doe ik het niet.. Ik vond het ook lache . Kon me heerlijk ergeren aan die teaser Esmeralda
Yep maar dan wel knielen naar het oosten . . .quote:
Oh dat kan ook .. Seki was iig te lastig. Ik vond hem heerlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Jop was? Maar ik weet het ook niet meer. Ik vond jop en Antonette lief!
Ik miste streamsquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ie wat geflikt had en verzwegen. Zeker weten doe ik het niet.. Ik vond het ook lache . Kon me heerlijk ergeren aan die teaser Esmeralda
Heb jij ook weer wat te doen tussen 19:00 en 0:00 . . .quote:
Ja ik vond hem ook tof, hij kon ook heel erg vloeken en schelden!quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat kan ook .. Seki was iig te lastig. Ik vond hem heerlijk
Later Bart, rustig aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Laters jongens, ik ga mijn moede lijf te ruste leggen![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Tja die joint hakt er soms wel in hequote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
trusten . . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Daar dacht ik niet eens aan toen. had wel internet .. Kabel zelfs. Fok nooit van gehoordquote:
Ik keek de streams al met bb1, dat is ook de enige reden dat ik bb/dgk leuk vind.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar dacht ik niet eens aan toen. had wel internet .. Kabel zelfs. Fok nooit van gehoord
Heb me eigenlijk nooit kunnen vermaken met BB/DB/DGK ofzo . . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik keek de streams al met bb1, dat is ook de enige reden dat ik bb/dgk leuk vind.
Anders kan ik net zo goed GTST kijken![]()
Ik was een trouwe TV kijker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik keek de streams al met bb1, dat is ook de enige reden dat ik bb/dgk leuk vind.
Anders kan ik net zo goed GTST kijken![]()
Ik vond het altijd wel leuk om alles te volgen en dan in een chat erover lullenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb me eigenlijk nooit kunnen vermaken met BB/DB/DGK ofzo . . .
Ik had nooit verwacht dat dat stand zou houden. Ik had iets met die Dido (mocht haar niet zo) Maar Roel vond ik zo'n goedzak. Maar leuk dat ze nog samen zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om alles te volgen en dan in een chat erover lullen![]()
Ik paste mijn hele ritme aan, als ik ze maar wakker kon zien worden.
Wat me altijd bijstaat is Roel en Dido samen in de jacuzzi, toen sloeg de vonk echt over
Ik keek ook nooit streams, de eerste keer dat ik iets van streams zag, was een keer bij vrienden, de bb dat Andries erin zat. Het was toen nog niet begonnen op tv, en andries liep tegen een glazen deur. En ik zei meteen over Kelly: is dat een travestiet ofzo. Maar ik heb het daarna niet weer gezien. Wel grappig om toen dat wat ik al veel eerder gezien had terug te zien op tv.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een trouwe TV kijker.maar streams zijn iid zoveel leuker
Dat heb ik dus ook, anders ga ik denken dat alles in scene is gezet en dus niet RL isquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik keek ook nooit streams, de eerste keer dat ik iets van streams zag, was een keer bij vrienden, de bb dat Andries erin zat. Het was toen nog niet begonnen op tv, en andries liep tegen een glazen deur. En ik zei meteen over Kelly: is dat een travestiet ofzo. Maar ik heb het daarna niet weer gezien. Wel grappig om toen dat wat ik al veel eerder gezien had terug te zien op tv.
En bij de laatste BB keek ik heel af en toe, en bij DGK eigenlijk vanaf het begin tot het einde.
Ik kan nu geen RLS meer leuk vinden zonder streams.
DGK was wel mijn record denk ik. Ik zat op mijn werk ook met de streams aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik keek ook nooit streams, de eerste keer dat ik iets van streams zag, was een keer bij vrienden, de bb dat Andries erin zat. Het was toen nog niet begonnen op tv, en andries liep tegen een glazen deur. En ik zei meteen over Kelly: is dat een travestiet ofzo. Maar ik heb het daarna niet weer gezien. Wel grappig om toen dat wat ik al veel eerder gezien had terug te zien op tv.
En bij de laatste BB keek ik heel af en toe, en bij DGK eigenlijk vanaf het begin tot het einde.
Ik kan nu geen RLS meer leuk vinden zonder streams.
Ik weet wat een jacuzzi is maar wie Roel en Dido zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om alles te volgen en dan in een chat erover lullen![]()
Ik paste mijn hele ritme aan, als ik ze maar wakker kon zien worden.
Wat me altijd bijstaat is Roel en Dido samen in de jacuzzi, toen sloeg de vonk echt over
Ik volgde het niet via Fok. Maar ik las hier soms wel mee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK was wel mijn record denk ik. Ik zat op mijn werk ook met de streams aanIk post alleen niet als ik werk. Dat was wel es lastig. Behalve de finale. Toen was ik ingelogd. Dacht fuck it. Heb er zolang naar gekeken
Streams waren er 24 uur per dagquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik weet wat een jacuzzi is maar wie Roel en Dido zijnNiet dat ik altijd maar ergens onder een steen lig weg te rotten maar tegen de tijd dat ik thuis kom en tijd voor mezelf heb is er alleen nog maar Discovery, Poker of een aantal huisvrouwtjes op met een gebrek aan kutvulling . . .
Volgens mij ben ik op fok daarom min of meer belandquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik volgde het niet via Fok. Maar ik las hier soms wel mee.
Ik had gewoon thuis de hele dag de streams aanstaan als radio.![]()
Niemand wist het op mijn werk, tot we op de dag van de finale een vergadering hadden na het werk. En die meiden waren maar aan het miepen enzo. En toen heb ik gevraagd of we even wat meer to the point konden zijn, omdat ik op tijd naar huis wilde om de finale van DGK te kijken.
Alleen dat 'ontopic' gelul mocht wel iets minder van mij, van mij mocht de sc en cos dan ook samenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik op fok daarom min of meer belandIk zat in een ander topic volgens mij en kwam door nieuwsgierigheid plus dat ik DGK keek in de COS .. Werd me niet in dank afgenomen in eerste instantie.
Vandaar dat de SC beter voor me was
Want?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik op fok daarom min of meer belandIk zat in een ander topic volgens mij en kwam door nieuwsgierigheid plus dat ik DGK keek in de COS .. Werd me niet in dank afgenomen in eerste instantie.
Vandaar dat de SC beter voor me was
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ik volgde: Wie is de moeder van Amanda ook op de voet....
Ik had al mijn hoop gevestigd op Copycat.
Te laat . . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik had mijn moeder nooit moeten leren pokeren
Dat was mijn probleem iid ..quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen dat 'ontopic' gelul mocht wel iets minder van mij, van mij mocht de sc en cos dan ook samen
Ja uh.. Forum leuk. Oh er zijn regels .. Nou dat wist ik nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ik volgde: Wie is de moeder van Amanda ook op de voet....
Ik had al mijn hoop gevestigd op Copycat.
Sommige namen het ook wel iets te serieus vond ikquote:
Daar had ik een beetje moeite mee op nowlive....quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh.. Forum leuk. Oh er zijn regels .. Nou dat wist ik niet
Geluikkkig heb ik dat programma al uit mijn geheugen gewistquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb wel bijna heel CBML alleen maar in de SC gezeten![]()
Ik wil weer een BB! Met streams! En arm en rijk!
Laterquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik ga een uurtje pitten, morgen is er weer een week . . .
tis rustigquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier ook bijna niemandiedereen slaapt
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je moeder al naar bed?![]()
(Hebben jullie dat soms ook, dat je een zin hebt, en er een smiley achter zet, en dan de hele of een gedeelte van je zin weg is?)
Nee dat heb ik nou nooit als ik een zin wil tyquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je moeder al naar bed?![]()
(Hebben jullie dat soms ook, dat je een zin hebt, en er een smiley achter zet, en dan de hele of een gedeelte van je zin weg is?)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ze pakt net weer iets te drinken
uhh, nee
Gelukkquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nou nooit als ik een zin wil ty
Zei is diegene die kuchtquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah kut voor je.![]()
Ik deed altijd als ik alleen wilde zijn, heel vaak veelbetekenend kuchen, helpt dat niet?
Soury? Ben je omgevallen?![]()
jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sommige namen het ook wel iets te serieus vond ik
Multi tasking he??quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah kut voor je.![]()
Ik deed altijd als ik alleen wilde zijn, heel vaak veelbetekenend kuchen, helpt dat niet?
Soury? Ben je omgevallen?![]()
Is er nog eentje wakker op msn?quote:
Hahaha als mijn moeder ging slapen ging de verwarming uit, kaarsen uit, licht uit in de keuken enz.. HINT HINT.. We trokken ons er niks vanaan. Wel klote dat de trap naar de kelder vet kraakte. Dus dat was snel in een keer zoveel mogelijk biertjes naar boven tillenquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zei is diegene die kucht![]()
Afzuiger aanzetten enzo, wordt gek hier
Ja eentje maar nu niet meerquote:
Lol, hier gaat ook alles uit, zelfs de verwarmingquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha als mijn moeder ging slapen ging de verwarming uit, kaarsen uit, licht uit in de keuken enz.. HINT HINT.. We trokken ons er niks vanaan. Wel klote dat de trap naar de kelder vet kraakte. Dus dat was snel in een keer zoveel mogelijk biertjes naar boven tillen
Hoe hou je het vol Hidiquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, hier gaat ook alles uit, zelfs de verwarming![]()
Maar ik weet de knopjes wel te vinden![]()
boerenkool zit in de magnetron
(voor 3 uur moet ze toch wel gaan slapen)
Wil hier ook wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Idd! Ik zou tegen het behang kruipen!
Ik hou het ongeveer 4 uur vol bij mijn ouders.
Das ook al langquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Idd! Ik zou tegen het behang kruipen!
Ik hou het ongeveer 4 uur vol bij mijn ouders.
Goed zo dit is niet handig ...quote:
Ik weet alleen nog niet waar naartoe, maar dat ik het hier geen maand meer vol hou is me wel duidelijkquote:
En dan ga je niet eve buiten roken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Das ook al langMijn moeder heeft een vriend (ex roker) en ik mag er niet echt meer roken. Ik zit echt op de wip.
Pest je ouders wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet waar naartoe, maar dat ik het hier geen maand meer vol hou is me wel duidelijk
Daar was ik al mee bezigquote:
Ik kom er vaker in de zomer maandenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan ga je niet eve buiten roken?
Dan kook jij tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig
Ze is naar bed hoor![]()
Had ik al gezegt dat ze niet kan koken?![]()
Mijn boerenkool is lekkerder![]()
Ik zoek hier al een half uur naar een maatbekerquote:
Denk dat blokker of hema beter is dan fok qua maatbekersquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zoek hier al een half uur naar een maatbeker
Er is hier vast wel iemand die een maatbeker postquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat blokker of hema beter is dan fok qua maatbekers
En dan ga je het printenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is hier vast wel iemand die een maatbeker post
Nee das cool tegenwoordigquote:
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het meequote:
Wat nu Hidi.. Heb je plannen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het mee
WTFquote:
6 plankjesquote:
oequote:
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel losquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het mee
Volgens mij was het APK die zei dat je byzondere capaciteiten had .. Ik ben het daar 100 % mee eens.quote:
Ik heb hele lieve ouders hoor, mag best gezegt worden. Maar een paar straten van ze af was beterquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oe
[..]
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel los![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was het APK die zei dat je byzondere capaciteiten had .. Ik ben het daar 100 % mee eens.
Soms denk ik wel es dat je een harde schop onder je kont moet hebben
Lekker verquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oe
[..]
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel los![]()
Is ook zo, denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was het APK die zei dat je byzondere capaciteiten had .. Ik ben het daar 100 % mee eens.
Soms denk ik wel es dat je een harde schop onder je kont moet hebben
Ja ik heb er ook totaal geen problemen mee, maar hoef er ook niet ieder weekend te zitten ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hele lieve ouders hoor, mag best gezegt worden. Maar een paar straten van ze af was beter
3 uur met de treinquote:
*blij is met zijn nieuwe telefoon met 8GB geheugen en mp3quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook totaal geen problemen mee, maar hoef er ook niet ieder weekend te zitten ook![]()
[..]
3 uur met de treinsaaaiiiiii
Daar schiet je dus niks mee op.. Wat kan jou je motivatie weer terug brengen.. ??? Dat moet je jezelf es gaan afvragen...Ik weet zeker dat er zat werk is voor je. Dan ontmoet je ook weer leuke gasten. Er zijn zelfs leuke dames werkzaam in de ITquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ook zo, denk ik![]()
Ik heb alleen geen motivatie en dan schop ik tegen alles en iedereen
Ik heb ook daarom nog een Nintendo DS gekochtquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*blij is met zijn nieuwe telefoon met 8GB geheugen en mp3
..... en internet![]()
![]()
Dat alles weer is zoals het was. huis, vrouw, werk. Maar mijn volgorde klopt nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar schiet je dus niks mee op.. Wat kan jou je motivatie weer terug brengen.. ??? Dat moet je jezelf es gaan afvragen...Ik weet zeker dat er zat werk is voor je. Dan ontmoet je ook weer leuke gasten. Er zijn zelfs leuke dames werkzaam in de IT
Zorgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:34 schreef Soury het volgende:
Gaan we ons al zorgen maken over de volgende scWie wat waar en waarom
Dat weet je toch nu. Dat gaat niet meer. Kom voor jezelf op Je bent een goeie gast en je ziet er leuk uit. Niks mis met je. Hoppa !! Pak het op ... Dat bij je ouders hangen is drama...quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat alles weer is zoals het was. huis, vrouw, werk. Maar mijn volgorde klopt niet
Ja das een big !!!quote:
jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je toch nu. Dat gaat niet meer. Kom voor jezelf op Je bent een goeie gast en je ziet er leuk uit. Niks mis met je. Hoppa !! Pak het op ... Dat bij je ouders hangen is drama...
Don't blame the posterquote:
Beter !!! Waar zijn die andere trutten nou ?? Deze moet wel ff vol hoor ik doe me best voor een opquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Don't blame the poster
Deze is wel![]()
In d'r rookhokquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Waar zijn die andere trutten nou ?? Deze moet wel ff vol hoor ik doe me best voor een op
Nou dan is de brandweer al uit gerukt ondertussenquote:
Welkequote:
NH Dagbladquote:
Oh die hadden we thuis ook. das tering vroegquote:
quote:
Beatles zijn leukquote:
Ben bang van wel...quote:
Schandaligquote:
Ja ruk users zijn het niet eens gedag zeggenquote:
Het gaat hier soms behoorlijk verquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:18 schreef Soury het volgende:
Tot hoever gaat het eigenlijk 300 posts Ik heb daar nooit zozeer op gelet
Met zo'n afgebrande peuk in haar handen. Oh sjesus soms heb ik ook wel gevaarlijke dingen gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het gaat hier soms behoorlijk ver
Liesje ligt gewoon met d'r hoofd op d'r laptop volgens mij![]()
*buzzer zoekt
In bed let ik altijd wel opquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n afgebrande peuk in haar handen. Oh sjesus soms heb ik ook wel gevaarlijke dingen gedaan.
Jij rookt ook in bedquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan is de brandweer al uit gerukt ondertussen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij rookt ook in bedIk ook .. Maar ik ben wel es geschrokken van een peuk die uit was gegaan (en ik ook)
Yehhhhhhhhhhh She is back !!! Nu krijgen we het volquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik al wel zou kunnen slapen
Herkenbaar!quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n afgebrande peuk in haar handen. Oh sjesus soms heb ik ook wel gevaarlijke dingen gedaan.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik al wel zou kunnen slapen
Das de mazzel met joints die gaan uitquote:
Gaan we deze vol maken??quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Yehhhhhhhhhhh She is back !!! Nu krijgen we het vol
quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Das de mazzel met joints die gaan uit
Van mij als NZ of FANN hoi zegtquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we deze vol maken??
Dan moeten de lurkers meedoen!![]()
Eerste lurker die zich meldt krijgt een kusje van Soury en mij
Ja, maar ze laten wel brandplekken na.quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Das de mazzel met joints die gaan uit
Heb je iig je joint nogquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ze laten wel brandplekken na.
Oh Ja ... en jij beslistquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we deze vol maken??
Dan moeten de lurkers meedoen!![]()
Eerste lurker die zich meldt krijgt een kusje van Soury en mij
Ikke Ikke Ikkequote:
Soury heeft een mooiequote:
Ohw.quote:
LAPOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |