Is ook zo, denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was het APK die zei dat je byzondere capaciteiten had .. Ik ben het daar 100 % mee eens.
Soms denk ik wel es dat je een harde schop onder je kont moet hebben
Ja ik heb er ook totaal geen problemen mee, maar hoef er ook niet ieder weekend te zitten ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hele lieve ouders hoor, mag best gezegt worden. Maar een paar straten van ze af was beter
3 uur met de treinquote:
*blij is met zijn nieuwe telefoon met 8GB geheugen en mp3quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook totaal geen problemen mee, maar hoef er ook niet ieder weekend te zitten ook![]()
[..]
3 uur met de treinsaaaiiiiii
Daar schiet je dus niks mee op.. Wat kan jou je motivatie weer terug brengen.. ??? Dat moet je jezelf es gaan afvragen...Ik weet zeker dat er zat werk is voor je. Dan ontmoet je ook weer leuke gasten. Er zijn zelfs leuke dames werkzaam in de ITquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ook zo, denk ik![]()
Ik heb alleen geen motivatie en dan schop ik tegen alles en iedereen
Ik heb ook daarom nog een Nintendo DS gekochtquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*blij is met zijn nieuwe telefoon met 8GB geheugen en mp3
..... en internet![]()
![]()
Dat alles weer is zoals het was. huis, vrouw, werk. Maar mijn volgorde klopt nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar schiet je dus niks mee op.. Wat kan jou je motivatie weer terug brengen.. ??? Dat moet je jezelf es gaan afvragen...Ik weet zeker dat er zat werk is voor je. Dan ontmoet je ook weer leuke gasten. Er zijn zelfs leuke dames werkzaam in de IT
Zorgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:34 schreef Soury het volgende:
Gaan we ons al zorgen maken over de volgende scWie wat waar en waarom
Dat weet je toch nu. Dat gaat niet meer. Kom voor jezelf op Je bent een goeie gast en je ziet er leuk uit. Niks mis met je. Hoppa !! Pak het op ... Dat bij je ouders hangen is drama...quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat alles weer is zoals het was. huis, vrouw, werk. Maar mijn volgorde klopt niet
Ja das een big !!!quote:
jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je toch nu. Dat gaat niet meer. Kom voor jezelf op Je bent een goeie gast en je ziet er leuk uit. Niks mis met je. Hoppa !! Pak het op ... Dat bij je ouders hangen is drama...
Don't blame the posterquote:
Beter !!! Waar zijn die andere trutten nou ?? Deze moet wel ff vol hoor ik doe me best voor een opquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Don't blame the poster
Deze is wel![]()
In d'r rookhokquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Waar zijn die andere trutten nou ?? Deze moet wel ff vol hoor ik doe me best voor een op
Nou dan is de brandweer al uit gerukt ondertussenquote:
Welkequote:
NH Dagbladquote:
Oh die hadden we thuis ook. das tering vroegquote:
quote:
Beatles zijn leukquote:
Ben bang van wel...quote:
Schandaligquote:
Ja ruk users zijn het niet eens gedag zeggenquote:
Het gaat hier soms behoorlijk verquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:18 schreef Soury het volgende:
Tot hoever gaat het eigenlijk 300 posts Ik heb daar nooit zozeer op gelet
Met zo'n afgebrande peuk in haar handen. Oh sjesus soms heb ik ook wel gevaarlijke dingen gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het gaat hier soms behoorlijk ver
Liesje ligt gewoon met d'r hoofd op d'r laptop volgens mij![]()
*buzzer zoekt
In bed let ik altijd wel opquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n afgebrande peuk in haar handen. Oh sjesus soms heb ik ook wel gevaarlijke dingen gedaan.
Jij rookt ook in bedquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan is de brandweer al uit gerukt ondertussen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij rookt ook in bedIk ook .. Maar ik ben wel es geschrokken van een peuk die uit was gegaan (en ik ook)
Yehhhhhhhhhhh She is back !!! Nu krijgen we het volquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik al wel zou kunnen slapen
Herkenbaar!quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n afgebrande peuk in haar handen. Oh sjesus soms heb ik ook wel gevaarlijke dingen gedaan.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik al wel zou kunnen slapen
Das de mazzel met joints die gaan uitquote:
Gaan we deze vol maken??quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Yehhhhhhhhhhh She is back !!! Nu krijgen we het vol
quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Das de mazzel met joints die gaan uit
Van mij als NZ of FANN hoi zegtquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we deze vol maken??
Dan moeten de lurkers meedoen!![]()
Eerste lurker die zich meldt krijgt een kusje van Soury en mij
Ja, maar ze laten wel brandplekken na.quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Das de mazzel met joints die gaan uit
Heb je iig je joint nogquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ze laten wel brandplekken na.
Oh Ja ... en jij beslistquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we deze vol maken??
Dan moeten de lurkers meedoen!![]()
Eerste lurker die zich meldt krijgt een kusje van Soury en mij
Ikke Ikke Ikkequote:
Soury heeft een mooiequote:
Ohw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |