Geluikkkig heb ik dat programma al uit mijn geheugen gewistquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb wel bijna heel CBML alleen maar in de SC gezeten![]()
Ik wil weer een BB! Met streams! En arm en rijk!
Laterquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik ga een uurtje pitten, morgen is er weer een week . . .
tis rustigquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier ook bijna niemandiedereen slaapt
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je moeder al naar bed?![]()
(Hebben jullie dat soms ook, dat je een zin hebt, en er een smiley achter zet, en dan de hele of een gedeelte van je zin weg is?)
Nee dat heb ik nou nooit als ik een zin wil tyquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je moeder al naar bed?![]()
(Hebben jullie dat soms ook, dat je een zin hebt, en er een smiley achter zet, en dan de hele of een gedeelte van je zin weg is?)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ze pakt net weer iets te drinken
uhh, nee
Gelukkquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nou nooit als ik een zin wil ty
Zei is diegene die kuchtquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah kut voor je.![]()
Ik deed altijd als ik alleen wilde zijn, heel vaak veelbetekenend kuchen, helpt dat niet?
Soury? Ben je omgevallen?![]()
jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sommige namen het ook wel iets te serieus vond ik
Multi tasking he??quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah kut voor je.![]()
Ik deed altijd als ik alleen wilde zijn, heel vaak veelbetekenend kuchen, helpt dat niet?
Soury? Ben je omgevallen?![]()
Is er nog eentje wakker op msn?quote:
Hahaha als mijn moeder ging slapen ging de verwarming uit, kaarsen uit, licht uit in de keuken enz.. HINT HINT.. We trokken ons er niks vanaan. Wel klote dat de trap naar de kelder vet kraakte. Dus dat was snel in een keer zoveel mogelijk biertjes naar boven tillenquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zei is diegene die kucht![]()
Afzuiger aanzetten enzo, wordt gek hier
Ja eentje maar nu niet meerquote:
Lol, hier gaat ook alles uit, zelfs de verwarmingquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha als mijn moeder ging slapen ging de verwarming uit, kaarsen uit, licht uit in de keuken enz.. HINT HINT.. We trokken ons er niks vanaan. Wel klote dat de trap naar de kelder vet kraakte. Dus dat was snel in een keer zoveel mogelijk biertjes naar boven tillen
Hoe hou je het vol Hidiquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, hier gaat ook alles uit, zelfs de verwarming![]()
Maar ik weet de knopjes wel te vinden![]()
boerenkool zit in de magnetron
(voor 3 uur moet ze toch wel gaan slapen)
Wil hier ook wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Idd! Ik zou tegen het behang kruipen!
Ik hou het ongeveer 4 uur vol bij mijn ouders.
Das ook al langquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Idd! Ik zou tegen het behang kruipen!
Ik hou het ongeveer 4 uur vol bij mijn ouders.
Goed zo dit is niet handig ...quote:
Ik weet alleen nog niet waar naartoe, maar dat ik het hier geen maand meer vol hou is me wel duidelijkquote:
En dan ga je niet eve buiten roken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Das ook al langMijn moeder heeft een vriend (ex roker) en ik mag er niet echt meer roken. Ik zit echt op de wip.
Pest je ouders wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet waar naartoe, maar dat ik het hier geen maand meer vol hou is me wel duidelijk
Daar was ik al mee bezigquote:
Ik kom er vaker in de zomer maandenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan ga je niet eve buiten roken?
Dan kook jij tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig
Ze is naar bed hoor![]()
Had ik al gezegt dat ze niet kan koken?![]()
Mijn boerenkool is lekkerder![]()
Ik zoek hier al een half uur naar een maatbekerquote:
Denk dat blokker of hema beter is dan fok qua maatbekersquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zoek hier al een half uur naar een maatbeker
Er is hier vast wel iemand die een maatbeker postquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat blokker of hema beter is dan fok qua maatbekers
En dan ga je het printenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is hier vast wel iemand die een maatbeker post
Nee das cool tegenwoordigquote:
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het meequote:
Wat nu Hidi.. Heb je plannen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het mee
WTFquote:
6 plankjesquote:
oequote:
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel losquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het mee
Volgens mij was het APK die zei dat je byzondere capaciteiten had .. Ik ben het daar 100 % mee eens.quote:
Ik heb hele lieve ouders hoor, mag best gezegt worden. Maar een paar straten van ze af was beterquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oe
[..]
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel los![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was het APK die zei dat je byzondere capaciteiten had .. Ik ben het daar 100 % mee eens.
Soms denk ik wel es dat je een harde schop onder je kont moet hebben
Lekker verquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oe
[..]
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel los![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |