Uit 'de bus' toch? of nie?quote:
Ok, doe je het even melden? Als het erop staat? Want ik ga het niet onthouden natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het moet vóór de 27ste op de site staan.
Héél hard
Drama tot 19:00 en toen was het stil tot 00:00quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eej Soury!![]()
Hoe was de nachtdienst?
Oh maar die ben ik nu ook aan het roken!quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, doe je het even melden? Als het erop staat? Want ik ga het niet onthouden natuurlijk.![]()
Ik lees het ja. En ik nog wel denken dat je na zo een lange dag wel trek zou hebben in een jointje!
Ja die was gaaf.. En is eruit gezet..quote:
*wacht even tot ma naar bed isquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh maar die ben ik nu ook aan het roken!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Drama tot 19:00 en toen was het stil tot 00:00
Volgens mij omdat ie wat geflikt had en verzwegen. Zeker weten doe ik het niet.. Ik vond het ook lache . Kon me heerlijk ergeren aan die teaser Esmeraldaquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja waarom was hij er nog maar weer uitgezet? Ik vond de bus trouwen ook tof, konden ze op den duur nergens meer staan met dat ding, omdat dat te gevaarlijk was.
Hier liggen nu 3 pakjes met luchtverfrissers, voor in huisquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Och erm. Mijn moeder kijkt altijd vrolijk toe en pleurt me daarna op het balkon
Z'n strippenkaart was vol . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja waarom was hij er nog maar weer uitgezet?
Chauffeur geslagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Z'n strippenkaart was vol . .
Gewoon oproken . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier liggen nu 3 pakjes met luchtverfrissers, voor in huis
En jha, die stinken![]()
quote:
Rituele verbrandingquote:
Ik dacht dat dat Jop was? Maar ik weet het ook niet meer. Ik vond jop en Antonette lief!quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ie wat geflikt had en verzwegen. Zeker weten doe ik het niet.. Ik vond het ook lache . Kon me heerlijk ergeren aan die teaser Esmeralda
Yep maar dan wel knielen naar het oosten . . .quote:
Oh dat kan ook .. Seki was iig te lastig. Ik vond hem heerlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Jop was? Maar ik weet het ook niet meer. Ik vond jop en Antonette lief!
Ik miste streamsquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ie wat geflikt had en verzwegen. Zeker weten doe ik het niet.. Ik vond het ook lache . Kon me heerlijk ergeren aan die teaser Esmeralda
Heb jij ook weer wat te doen tussen 19:00 en 0:00 . . .quote:
Ja ik vond hem ook tof, hij kon ook heel erg vloeken en schelden!quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat kan ook .. Seki was iig te lastig. Ik vond hem heerlijk
Later Bart, rustig aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Laters jongens, ik ga mijn moede lijf te ruste leggen![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Tja die joint hakt er soms wel in hequote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
trusten . . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Daar dacht ik niet eens aan toen. had wel internet .. Kabel zelfs. Fok nooit van gehoordquote:
Ik keek de streams al met bb1, dat is ook de enige reden dat ik bb/dgk leuk vind.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar dacht ik niet eens aan toen. had wel internet .. Kabel zelfs. Fok nooit van gehoord
Heb me eigenlijk nooit kunnen vermaken met BB/DB/DGK ofzo . . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik keek de streams al met bb1, dat is ook de enige reden dat ik bb/dgk leuk vind.
Anders kan ik net zo goed GTST kijken![]()
Ik was een trouwe TV kijker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik keek de streams al met bb1, dat is ook de enige reden dat ik bb/dgk leuk vind.
Anders kan ik net zo goed GTST kijken![]()
Ik vond het altijd wel leuk om alles te volgen en dan in een chat erover lullenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb me eigenlijk nooit kunnen vermaken met BB/DB/DGK ofzo . . .
Ik had nooit verwacht dat dat stand zou houden. Ik had iets met die Dido (mocht haar niet zo) Maar Roel vond ik zo'n goedzak. Maar leuk dat ze nog samen zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om alles te volgen en dan in een chat erover lullen![]()
Ik paste mijn hele ritme aan, als ik ze maar wakker kon zien worden.
Wat me altijd bijstaat is Roel en Dido samen in de jacuzzi, toen sloeg de vonk echt over
Ik keek ook nooit streams, de eerste keer dat ik iets van streams zag, was een keer bij vrienden, de bb dat Andries erin zat. Het was toen nog niet begonnen op tv, en andries liep tegen een glazen deur. En ik zei meteen over Kelly: is dat een travestiet ofzo. Maar ik heb het daarna niet weer gezien. Wel grappig om toen dat wat ik al veel eerder gezien had terug te zien op tv.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een trouwe TV kijker.maar streams zijn iid zoveel leuker
Dat heb ik dus ook, anders ga ik denken dat alles in scene is gezet en dus niet RL isquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik keek ook nooit streams, de eerste keer dat ik iets van streams zag, was een keer bij vrienden, de bb dat Andries erin zat. Het was toen nog niet begonnen op tv, en andries liep tegen een glazen deur. En ik zei meteen over Kelly: is dat een travestiet ofzo. Maar ik heb het daarna niet weer gezien. Wel grappig om toen dat wat ik al veel eerder gezien had terug te zien op tv.
En bij de laatste BB keek ik heel af en toe, en bij DGK eigenlijk vanaf het begin tot het einde.
Ik kan nu geen RLS meer leuk vinden zonder streams.
DGK was wel mijn record denk ik. Ik zat op mijn werk ook met de streams aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik keek ook nooit streams, de eerste keer dat ik iets van streams zag, was een keer bij vrienden, de bb dat Andries erin zat. Het was toen nog niet begonnen op tv, en andries liep tegen een glazen deur. En ik zei meteen over Kelly: is dat een travestiet ofzo. Maar ik heb het daarna niet weer gezien. Wel grappig om toen dat wat ik al veel eerder gezien had terug te zien op tv.
En bij de laatste BB keek ik heel af en toe, en bij DGK eigenlijk vanaf het begin tot het einde.
Ik kan nu geen RLS meer leuk vinden zonder streams.
Ik weet wat een jacuzzi is maar wie Roel en Dido zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om alles te volgen en dan in een chat erover lullen![]()
Ik paste mijn hele ritme aan, als ik ze maar wakker kon zien worden.
Wat me altijd bijstaat is Roel en Dido samen in de jacuzzi, toen sloeg de vonk echt over
Ik volgde het niet via Fok. Maar ik las hier soms wel mee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK was wel mijn record denk ik. Ik zat op mijn werk ook met de streams aanIk post alleen niet als ik werk. Dat was wel es lastig. Behalve de finale. Toen was ik ingelogd. Dacht fuck it. Heb er zolang naar gekeken
Streams waren er 24 uur per dagquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik weet wat een jacuzzi is maar wie Roel en Dido zijnNiet dat ik altijd maar ergens onder een steen lig weg te rotten maar tegen de tijd dat ik thuis kom en tijd voor mezelf heb is er alleen nog maar Discovery, Poker of een aantal huisvrouwtjes op met een gebrek aan kutvulling . . .
Volgens mij ben ik op fok daarom min of meer belandquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik volgde het niet via Fok. Maar ik las hier soms wel mee.
Ik had gewoon thuis de hele dag de streams aanstaan als radio.![]()
Niemand wist het op mijn werk, tot we op de dag van de finale een vergadering hadden na het werk. En die meiden waren maar aan het miepen enzo. En toen heb ik gevraagd of we even wat meer to the point konden zijn, omdat ik op tijd naar huis wilde om de finale van DGK te kijken.
Alleen dat 'ontopic' gelul mocht wel iets minder van mij, van mij mocht de sc en cos dan ook samenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik op fok daarom min of meer belandIk zat in een ander topic volgens mij en kwam door nieuwsgierigheid plus dat ik DGK keek in de COS .. Werd me niet in dank afgenomen in eerste instantie.
Vandaar dat de SC beter voor me was
Want?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik op fok daarom min of meer belandIk zat in een ander topic volgens mij en kwam door nieuwsgierigheid plus dat ik DGK keek in de COS .. Werd me niet in dank afgenomen in eerste instantie.
Vandaar dat de SC beter voor me was
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ik volgde: Wie is de moeder van Amanda ook op de voet....
Ik had al mijn hoop gevestigd op Copycat.
Te laat . . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik had mijn moeder nooit moeten leren pokeren
Dat was mijn probleem iid ..quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen dat 'ontopic' gelul mocht wel iets minder van mij, van mij mocht de sc en cos dan ook samen
Ja uh.. Forum leuk. Oh er zijn regels .. Nou dat wist ik nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ik volgde: Wie is de moeder van Amanda ook op de voet....
Ik had al mijn hoop gevestigd op Copycat.
Sommige namen het ook wel iets te serieus vond ikquote:
Daar had ik een beetje moeite mee op nowlive....quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh.. Forum leuk. Oh er zijn regels .. Nou dat wist ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |