Ik dacht dat dat Jop was? Maar ik weet het ook niet meer. Ik vond jop en Antonette lief!quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ie wat geflikt had en verzwegen. Zeker weten doe ik het niet.. Ik vond het ook lache . Kon me heerlijk ergeren aan die teaser Esmeralda
Yep maar dan wel knielen naar het oosten . . .quote:
Oh dat kan ook .. Seki was iig te lastig. Ik vond hem heerlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Jop was? Maar ik weet het ook niet meer. Ik vond jop en Antonette lief!
Ik miste streamsquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ie wat geflikt had en verzwegen. Zeker weten doe ik het niet.. Ik vond het ook lache . Kon me heerlijk ergeren aan die teaser Esmeralda
Heb jij ook weer wat te doen tussen 19:00 en 0:00 . . .quote:
Ja ik vond hem ook tof, hij kon ook heel erg vloeken en schelden!quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat kan ook .. Seki was iig te lastig. Ik vond hem heerlijk
Later Bart, rustig aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Laters jongens, ik ga mijn moede lijf te ruste leggen![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Tja die joint hakt er soms wel in hequote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
trusten . . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
Daar dacht ik niet eens aan toen. had wel internet .. Kabel zelfs. Fok nooit van gehoordquote:
Ik keek de streams al met bb1, dat is ook de enige reden dat ik bb/dgk leuk vind.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar dacht ik niet eens aan toen. had wel internet .. Kabel zelfs. Fok nooit van gehoord
Heb me eigenlijk nooit kunnen vermaken met BB/DB/DGK ofzo . . .quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik keek de streams al met bb1, dat is ook de enige reden dat ik bb/dgk leuk vind.
Anders kan ik net zo goed GTST kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |