Wil hier ook wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Idd! Ik zou tegen het behang kruipen!
Ik hou het ongeveer 4 uur vol bij mijn ouders.
Das ook al langquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Idd! Ik zou tegen het behang kruipen!
Ik hou het ongeveer 4 uur vol bij mijn ouders.
Goed zo dit is niet handig ...quote:
Ik weet alleen nog niet waar naartoe, maar dat ik het hier geen maand meer vol hou is me wel duidelijkquote:
En dan ga je niet eve buiten roken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Das ook al langMijn moeder heeft een vriend (ex roker) en ik mag er niet echt meer roken. Ik zit echt op de wip.
Pest je ouders wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet waar naartoe, maar dat ik het hier geen maand meer vol hou is me wel duidelijk
Daar was ik al mee bezigquote:
Ik kom er vaker in de zomer maandenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan ga je niet eve buiten roken?
Dan kook jij tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig
Ze is naar bed hoor![]()
Had ik al gezegt dat ze niet kan koken?![]()
Mijn boerenkool is lekkerder![]()
Ik zoek hier al een half uur naar een maatbekerquote:
Denk dat blokker of hema beter is dan fok qua maatbekersquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zoek hier al een half uur naar een maatbeker
Er is hier vast wel iemand die een maatbeker postquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat blokker of hema beter is dan fok qua maatbekers
En dan ga je het printenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is hier vast wel iemand die een maatbeker post
Nee das cool tegenwoordigquote:
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het meequote:
Wat nu Hidi.. Heb je plannen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het mee
WTFquote:
6 plankjesquote:
oequote:
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel losquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je daarmee je ouders ontloopt valt het mee
Volgens mij was het APK die zei dat je byzondere capaciteiten had .. Ik ben het daar 100 % mee eens.quote:
Ik heb hele lieve ouders hoor, mag best gezegt worden. Maar een paar straten van ze af was beterquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oe
[..]
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel los![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was het APK die zei dat je byzondere capaciteiten had .. Ik ben het daar 100 % mee eens.
Soms denk ik wel es dat je een harde schop onder je kont moet hebben
Lekker verquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oe
[..]
Ah die zitten een paar 100km verderop dus dat loopt wel los![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |