Dat alles weer is zoals het was. huis, vrouw, werk. Maar mijn volgorde klopt nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar schiet je dus niks mee op.. Wat kan jou je motivatie weer terug brengen.. ??? Dat moet je jezelf es gaan afvragen...Ik weet zeker dat er zat werk is voor je. Dan ontmoet je ook weer leuke gasten. Er zijn zelfs leuke dames werkzaam in de IT
Zorgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:34 schreef Soury het volgende:
Gaan we ons al zorgen maken over de volgende scWie wat waar en waarom
Dat weet je toch nu. Dat gaat niet meer. Kom voor jezelf op Je bent een goeie gast en je ziet er leuk uit. Niks mis met je. Hoppa !! Pak het op ... Dat bij je ouders hangen is drama...quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat alles weer is zoals het was. huis, vrouw, werk. Maar mijn volgorde klopt niet
Ja das een big !!!quote:
jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je toch nu. Dat gaat niet meer. Kom voor jezelf op Je bent een goeie gast en je ziet er leuk uit. Niks mis met je. Hoppa !! Pak het op ... Dat bij je ouders hangen is drama...
Don't blame the posterquote:
Beter !!! Waar zijn die andere trutten nou ?? Deze moet wel ff vol hoor ik doe me best voor een opquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Don't blame the poster
Deze is wel![]()
In d'r rookhokquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Waar zijn die andere trutten nou ?? Deze moet wel ff vol hoor ik doe me best voor een op
Nou dan is de brandweer al uit gerukt ondertussenquote:
Welkequote:
NH Dagbladquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |