Eh dat vind ik een niet zo heel passend plaatje op dit moment eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh dat vind ik een niet zo heel passend plaatje op dit moment eigenlijk![]()
Of ben ik te fijngevoelig?
Ik heb ook mensen zien sterven. Dus loop niet te zeuren om een struisvogel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef lies1958 het volgende:
LS ik wens je een familie toe zoals ik die heb. Zodat je kan ervaren hoe wij met het verlies omgaan van iemand waar we heel veel van houden. Nadat die persoon 4 maanden heel erg ziek is geweest en de laatste zes maanden al niet meer wist dat hij leefde maar dat zijn hart maar niet opgaf. Gelukkig voor hem maar ook voor ons allemaal was het vanavond voor hem voorbij. Het hele erge verdriet hebben wij de afgelopen tijd met elkaar gehad ook met mijn schoonvader zelf. Nu hebben wij als familie op een hele mooie manier met z'n allen afscheid van hem genomen. Daarvoor kiest mijn man ervoor om bij zijn moeder te blijven slapen en ben ik bij mijn kinderen.
Ik heb al spijt dat ik het hier heb neergezet. LS jij hebt het empathisch vermogen van een struisvogel.
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef lies1958 het volgende:
LS je hebt helemaal in alles gelijk wat jezelf betreft en ik doe het op mijn manier zullen we het daar maar bij houden.
Niet moeilijk doen, gewoon alles lekker simpel houdenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.
Ieder op zijn manier
Schijnheil.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.
Ieder op zijn manier
De aarde is rond, net als een pannenkoek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen, gewoon alles lekker simpel houden
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De aarde is rond, net als een pannenkoek.
"Serieuzen maken vaak de grote fout niet-serieuzen niet serieus te nemen."
Laat de wolken van morgen niet hangen voor de zon van vandaag .
Stuur maar door . .quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey ouwe timmerman! Heb je wat aan een goeie tip?
*draait alvast tip*
Nico Haak!quote:
dat was toch nege...tieneke?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nico Haak!
struikelde over zijn elastieke benen...!
Ook ja, maar die ging niet dood in de week dat de Biostabielads in de roddelbladen stonden.quote:
Zijn toestand is op dit moment behoorlijk biologisch stabiel.quote:
Nee man, hij had van die magnetische armbanden, en een maand later was hij het hoekkie omquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nico Haak!
struikelde over zijn elastieke benen...!
ik vrees van welquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ook ja, maar die ging niet dood in de week dat de Biostabielads in de roddelbladen stonden.![]()
Leeft die nog
Moving. Downwards...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zijn toestand is op dit moment behoorlijk biologisch stabiel.
doe jij ook effe een magnetische armband om voor een maandje ofzo.........quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:52 schreef versabommie het volgende:
Trouwens allemaal gefeliciteerd met Obama he!
Benieuwd hoe hij zich de komende jaren uit afghanistan lult
Ja duh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee man, hij had van die magnetische armbanden, en een maand later was hij het hoekkie om
Wrom??quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
doe jij ook effe een magnetische armband om voor een maandje ofzo.........
ja sorry hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=nico+haak+biostabil&spell=1
zat die ook aan de coke?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef dieenebart het volgende:
Ik was nog zwaar in de rouw van Willem Ruis.
(heb later wel met z'n dochter gezoend)
da's dan weer wel waar.. maar dat lukt je onderhand ook met je giropasquote:
Hij heeft hulp.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:52 schreef versabommie het volgende:
Trouwens allemaal gefeliciteerd met Obama he!
Benieuwd hoe hij zich de komende jaren uit afghanistan lult
Ik heb via een of andere Jood een mininuclear aangeschaft en kom écht overal binnen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's dan weer wel waar.. maar dat lukt je onderhand ook met je giropas
Toen gingen de lottoballetjes nog tot 41, net zoals de leeftijd van Willem Ruis.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja sorry hoor![]()
Ik was nog zwaar in de rouw van Willem Ruis.
Privileges van een begravenisondernemer?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je al een brief van de belastingdienst gehad?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:59 schreef versabommie het volgende:
wat zijn het toch een mongolen op pokerstars... zit zo'n gast te schelden .. ik doe een beetje terugschelden... vervolgens doe ik keurig melden dat ik twee azen heb , ik ga all in en er gaan 3 man mee.. daarna gingen ze weer schelden
neuh, ik speel onder de naam joran11 , op de 1 of andere manier kom ik ermee weg !quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al een brief van de belastingdienst gehad? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |