quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef lies1958 het volgende:LS ik wens je een familie toe zoals ik die heb. Zodat je kan ervaren hoe wij met het verlies omgaan van iemand waar we heel veel van houden. Nadat die persoon 4 maanden heel erg ziek is geweest en de laatste zes maanden al niet meer wist dat hij leefde maar dat zijn hart maar niet opgaf. Gelukkig voor hem maar ook voor ons allemaal was het vanavond voor hem voorbij. Het hele erge verdriet hebben wij de afgelopen tijd met elkaar gehad ook met mijn schoonvader zelf. Nu hebben wij als familie op een hele mooie manier met z'n allen afscheid van hem genomen. Daarvoor kiest mijn man ervoor om bij zijn moeder te blijven slapen en ben ik bij mijn kinderen.
Ik heb al spijt dat ik het hier heb neergezet. LS jij hebt het empathisch vermogen van een struisvogel.
Ik heb ook mensen zien sterven. Dus loop niet te zeuren om een struisvogel.
Ik ga niet gedetailleerd in op de omstandigheden als jij.
Waren mensen met ouderdom en ziektes, die hun laatste adem uitbliezen.
Maar ik ging dat niet in geuren en kleuren kenbaar maken op internet. Hooguit vertelde ik de users op een forum waar ik kwam, dat er een familie of kennis was overleden.
Maar ik ging er geen heel drama van maken. Gaat de rest geen flikker aan hoe en wat.
Opa is dood, oma is dood, buurmeisje is dood.... en ik ben verdrietig. Daar hield ik het bij en kwam vervolgens ff niet op een forum.
Maar als jij er heil bij hebt het wel te willen delen tot in detailles, dan respecteer ik dat ook.
Maar ik blijf het raar vinden.