Eh dat vind ik een niet zo heel passend plaatje op dit moment eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh dat vind ik een niet zo heel passend plaatje op dit moment eigenlijk![]()
Of ben ik te fijngevoelig?
Ik heb ook mensen zien sterven. Dus loop niet te zeuren om een struisvogel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef lies1958 het volgende:
LS ik wens je een familie toe zoals ik die heb. Zodat je kan ervaren hoe wij met het verlies omgaan van iemand waar we heel veel van houden. Nadat die persoon 4 maanden heel erg ziek is geweest en de laatste zes maanden al niet meer wist dat hij leefde maar dat zijn hart maar niet opgaf. Gelukkig voor hem maar ook voor ons allemaal was het vanavond voor hem voorbij. Het hele erge verdriet hebben wij de afgelopen tijd met elkaar gehad ook met mijn schoonvader zelf. Nu hebben wij als familie op een hele mooie manier met z'n allen afscheid van hem genomen. Daarvoor kiest mijn man ervoor om bij zijn moeder te blijven slapen en ben ik bij mijn kinderen.
Ik heb al spijt dat ik het hier heb neergezet. LS jij hebt het empathisch vermogen van een struisvogel.
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef lies1958 het volgende:
LS je hebt helemaal in alles gelijk wat jezelf betreft en ik doe het op mijn manier zullen we het daar maar bij houden.
Niet moeilijk doen, gewoon alles lekker simpel houdenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.
Ieder op zijn manier
Schijnheil.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.
Ieder op zijn manier
De aarde is rond, net als een pannenkoek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen, gewoon alles lekker simpel houden
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De aarde is rond, net als een pannenkoek.
"Serieuzen maken vaak de grote fout niet-serieuzen niet serieus te nemen."
Laat de wolken van morgen niet hangen voor de zon van vandaag .
Stuur maar door . .quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey ouwe timmerman! Heb je wat aan een goeie tip?
*draait alvast tip*
Nico Haak!quote:
dat was toch nege...tieneke?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nico Haak!
struikelde over zijn elastieke benen...!
Ook ja, maar die ging niet dood in de week dat de Biostabielads in de roddelbladen stonden.quote:
Zijn toestand is op dit moment behoorlijk biologisch stabiel.quote:
Nee man, hij had van die magnetische armbanden, en een maand later was hij het hoekkie omquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nico Haak!
struikelde over zijn elastieke benen...!
ik vrees van welquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ook ja, maar die ging niet dood in de week dat de Biostabielads in de roddelbladen stonden.![]()
Leeft die nog
Moving. Downwards...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zijn toestand is op dit moment behoorlijk biologisch stabiel.
doe jij ook effe een magnetische armband om voor een maandje ofzo.........quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:52 schreef versabommie het volgende:
Trouwens allemaal gefeliciteerd met Obama he!
Benieuwd hoe hij zich de komende jaren uit afghanistan lult
Ja duh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee man, hij had van die magnetische armbanden, en een maand later was hij het hoekkie om
Wrom??quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
doe jij ook effe een magnetische armband om voor een maandje ofzo.........
ja sorry hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=nico+haak+biostabil&spell=1
zat die ook aan de coke?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef dieenebart het volgende:
Ik was nog zwaar in de rouw van Willem Ruis.
(heb later wel met z'n dochter gezoend)
da's dan weer wel waar.. maar dat lukt je onderhand ook met je giropasquote:
Hij heeft hulp.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:52 schreef versabommie het volgende:
Trouwens allemaal gefeliciteerd met Obama he!
Benieuwd hoe hij zich de komende jaren uit afghanistan lult
Ik heb via een of andere Jood een mininuclear aangeschaft en kom écht overal binnen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's dan weer wel waar.. maar dat lukt je onderhand ook met je giropas
Toen gingen de lottoballetjes nog tot 41, net zoals de leeftijd van Willem Ruis.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja sorry hoor![]()
Ik was nog zwaar in de rouw van Willem Ruis.
Privileges van een begravenisondernemer?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je al een brief van de belastingdienst gehad?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:59 schreef versabommie het volgende:
wat zijn het toch een mongolen op pokerstars... zit zo'n gast te schelden .. ik doe een beetje terugschelden... vervolgens doe ik keurig melden dat ik twee azen heb , ik ga all in en er gaan 3 man mee.. daarna gingen ze weer schelden
neuh, ik speel onder de naam joran11 , op de 1 of andere manier kom ik ermee weg !quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al een brief van de belastingdienst gehad? [ afbeelding ]
Wat dan? Zijn verliezen ook aftrekbaar?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al een brief van de belastingdienst gehad? [ afbeelding ]
Ben wel benieuwd wie die andere spelers zijn en hoe ze de adresgegevens achterhaald hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, ik speel onder de naam joran11 , op de 1 of andere manier kom ik ermee weg !
Vreemd genoeg wel, zolang je winst maakt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn verliezen ook aftrekbaar?
niet, is allemaal blufpoker van de belastingdienst!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie die andere spelers zijn en hoe ze de adresgegevens achterhaald hebben.
Ik ga 'em niet inkoppen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet, is allemaal blufpoker van de belastingdienst!
truste, ik kruip ook weer achter m'n batterij!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga 'em niet inkoppen.![]()
Truste, veel te vroeg weer op.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga 'em niet inkoppen.![]()
Truste, veel te vroeg weer op.
Ik ook! Ttruste allemaal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:12 schreef Smash-it het volgende:
Weltrusten gekko's! Ik kruip m'n bed in.
Da da da da dat za za za za zal wel ee ee ee een ex ex ex ex extra la la la la lang lang lang lange uit uit uit uitzen uitzen uitzending wo wo wo wo wor wor wordenquote:
Maar dat zeg je dan toch niet op internetquote:
Nu ben ik hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:20 schreef Smash-it het volgende:
nog even, de laatste voyeur in m'n fobo: http://fotoboek.fok.nl/Splash-it .. Das gek!
Grappig!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:20 schreef Smash-it het volgende:
nog even, de laatste voyeur in m'n fobo: http://fotoboek.fok.nl/Splash-it .. Das gek!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig!![]()
Fan heeft een trend gezet, met het noemen van de laatste spieker!
Soury en Copycat deden het ook al hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig!![]()
Fan heeft een trend gezet, met het noemen van de laatste spieker!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
en wie is jou laatste http://fotoboek.fok.nl/Salt_Seafood
Ja, hè hè, nu ik.
Tot in de 5e graad?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moslims terug naar de zandbak en West-Europa voor de Europeanen.
Tot in de 5e graad. Gewoon allemaal Europa uit.
Obama zorgt wel voor ze in hun thuisland.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soury en Copycat deden het ook al hoor.
Misschien als ik eens niets te doen heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Coos, maak ook een fotoboek dan?
Die foto met die knoop zou ik er denk ik niet inzetten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien als ik eens niets te doen heb.
Wrom niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die foto met die knoop zou ik er denk ik niet inzetten.
Slaap lekker Coosquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
Ik ga fijn dromen hoe Obama de wereld gaat redden
Nietusquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soury en Copycat deden het ook al hoor.
Ja mijn eerste avonddienst sinds augustus en ik had gelijk prijs.. Vette netwerkstoringquote:
Voelde het echt zo van: Kijk me hier eens weer zitten dan? Ik ben terug! ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn eerste avonddienst sinds augustus en ik had gelijk prijs.. Vette netwerkstoring![]()
Maar weet je wat kon me geen reet schelen. Was wel druk met telefoon enz. Maar gelukkig werd
het na 21:00 redelijk stabiel
Nee joh dat ben ik en heb als onmiddelijke winnaar en als mogelijke winnaar een tv gewonnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
Ik ben al de hele dag de 999.999 ste bezoeker.
Ja zoiets.. Plus qua netwerk kan ik niet veel betekenen. Maar er doemen van alle vreemde problemen op. Dus druk ben je er wel mee. Ach gaat de tijd lekker snelquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelde het echt zo van: Kijk me hier eens weer zitten dan? Ik ben terug! ?![]()
Zoiets kan ik me erbij voorstellen, dat het gewoon zo tof is dat je dat weer aankan.
Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Niet ik was het ......quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh dat ben ik en heb als onmiddelijke winnaar en als mogelijke winnaar een tv gewonnen.
Lies slaap lekker en sterkte de komende tijd ... En zeker voor je mannetje. Een vader verliezen is niet niks..quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga poging tot slapen ondernemen. Voor iedereen die ook nog naar bed gaat vannacht een hele fijne slaapnacht toegewenst
Welk ding?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ik was het ......Heeft iemand al eigenlijk geklikt op dat ding
Ja beter is dat! En je leeft nog, dus je kan het wel weer aan! Als je nachtdienst hebt, kan je dan ook uitslapen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets.. Plus qua netwerk kan ik niet veel betekenen. Maar er doemen van alle vreemde problemen op. Dus druk ben je er wel mee. Ach gaat de tijd lekker snel
Ja die banner.. dat je een TV ding gewonnen hebtquote:
Ik ga vast wel een keer naar bedquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga poging tot slapen ondernemen. Voor iedereen die ook nog naar bed gaat vannacht een hele fijne slaapnacht toegewenst
GVD, nog steeds die kutbanner.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die banner.. dat je een TV ding gewonnen hebt
Ik werk van 16:00 tot 00:00 Helaas ben ik niet een persoon om me bed dan in te gaan. Dus zit ik nog ff te fokken. Nachtdiensten heb ik jaren lang gelopen. Van half twaalf tot half acht. Daar ben ik gelukkig vanaf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja beter is dat! En je leeft nog, dus je kan het wel weer aan! Als je nachtdienst hebt, kan je dan ook uitslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |