Wat dan? Zijn verliezen ook aftrekbaar?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al een brief van de belastingdienst gehad? [ afbeelding ]

Ben wel benieuwd wie die andere spelers zijn en hoe ze de adresgegevens achterhaald hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, ik speel onder de naam joran11 , op de 1 of andere manier kom ik ermee weg !

Vreemd genoeg wel, zolang je winst maakt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:00 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn verliezen ook aftrekbaar?

niet, is allemaal blufpoker van de belastingdienst!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie die andere spelers zijn en hoe ze de adresgegevens achterhaald hebben.

Ik ga 'em niet inkoppen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet, is allemaal blufpoker van de belastingdienst!

truste, ik kruip ook weer achter m'n batterij!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga 'em niet inkoppen.
Truste, veel te vroeg weer op.

quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga 'em niet inkoppen.
Truste, veel te vroeg weer op.
 Ik ga ook maar weer eens . . .
  Ik ga ook maar weer eens . . .  

Ik ook! Ttruste allemaal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:12 schreef Smash-it het volgende:
Weltrusten gekko's! Ik kruip m'n bed in.

Da da da da dat za za za za zal wel ee ee ee een ex ex ex ex extra la la la la lang lang lang lange uit uit uit uitzen uitzen uitzending wo wo wo wo wor wor wordenquote:

Maar dat zeg je dan toch niet op internetquote:

Nu ben ik hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:20 schreef Smash-it het volgende:
nog even, de laatste voyeur in m'n fobo: http://fotoboek.fok.nl/Splash-it .. Das gek!

Grappig!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:20 schreef Smash-it het volgende:
nog even, de laatste voyeur in m'n fobo: http://fotoboek.fok.nl/Splash-it .. Das gek!

quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig!
Fan heeft een trend gezet, met het noemen van de laatste spieker!

Soury en Copycat deden het ook al hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grappig!
Fan heeft een trend gezet, met het noemen van de laatste spieker!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |