quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
Ja, ik probeer het topic wat nieuw leven in te blazen.
LS heeft zo zitten blaffen gisteren en vanochtend dat iedereen denkt![]()
Ik snap die man niet.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter, kom er maar in met je kunstkut.
Meer een schotwond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
gadverdamme............quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er ook nog wel een paar .......quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat ik dit vooropstellen Peter, je brengt wat leven in de brouwerij, dat vind ik een kunst. Maar die plaatjes... Mwah![]()
Het ging om de kutkunst - kunstkut - omdraaing.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat ik dit vooropstellen Peter, je brengt wat leven in de brouwerij, dat vind ik een kunst. Maar die plaatjes... Mwah![]()
Doe je best maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook nog wel een paar .......![]()
niet doen dan maar?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had niet gezegd dat er een Clown in zat.
Ik haat Clowns!![]()
Ik vind ze eng.
appel valt niet ver van de boom ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het ging om de kutkunst - kunstkut - omdraaing.
De rest is bijzaak.
Liesje, het was idd een boom.
Ja naja, ik heb het er gewoon niet op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
tja........ ligt er aan........
Circus vin ik wel stom ja..... en Bassie en adriaan ook
Tuti Rutiquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn bier is op en ik moet morgen werken.
Allemaal de groetjes en een prettige nachtrust, bahalve Peter, want die doet niet aan groetjes.
Ciao.
Slaap lekker Ruud!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn bier is op en ik moet morgen werken.
Allemaal de groetjes en een prettige nachtrust, bahalve Peter, want die doet niet aan groetjes.
Ciao.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |